redan nu ? Men kan ju ändra röst efter man lagt sin första innan 19.30 till slutliga deadline kl 21.30 ?Tittar in lite snabbt och väljer att ändra min röst för jag vill rädda mig själv.
Blacksmithfarm ändrar röst till cirkus pga ovanstående
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
redan nu ? Men kan ju ändra röst efter man lagt sin första innan 19.30 till slutliga deadline kl 21.30 ?Tittar in lite snabbt och väljer att ändra min röst för jag vill rädda mig själv.
Blacksmithfarm ändrar röst till cirkus pga ovanstående
Vet inte hur bra jag hinner följa leken. Så kände att det var lika bra nu när jag ändå var inne en stund.redan nu ? Men kan ju ändra röst efter man lagt sin första innan 19.30 till slutliga deadline kl 21.30 ?
Just det att det är så totalt ologiskt från henne genom alla år jag lekt med henne kändes mer som ett rejält ”ta vad man har när ”man inte hinner med.Alltså - det här reagerar jag på?
Dels så är det en uppenbar fel/slarvläsning, @qitis skrev ju ond, men också för att q nog ALDRIG skrivit annat än att LL är onda rent generellt så det känns väldigt konstruerat?
Det är iofs inte alltid ett utslag av ondska dl1 men att bygga den på att man läst fel?
LenaH röstar på cirkus
Lobelia röstar på Ceta för hon tror det är ulvigt att slarva när man läser. Kanske vill hon bara rikta blickarna mot någon annan och i själva verket sitter i lyan?Hänger på Qitis med tidig röst. Finns som sagt inte mycket att gå på i leken än så länge, men reagerar på BSFs slarviga läsning av reglerna Det stod ju ändå överst i första inlägget att det fanns en ny regel (jag har klippt i citatet). Kanske fullt upp att läsa i lyan?
Baserat på detta:
Ceta röstar på Blacksmithfarm
Du bör komma med en motivering också, ens om du planerar att ändra sen.Oj ser jag inte har röstat Queenlilith röstar på Lobelia
Blev samtidigt, tack för att du följde uppNu la jag bara en random röst för att hinna med innan DL. Och hon hade inga röstar än, det är min motivering. Sjukt tamt första DL men hade helt glömt av leken
Jag tror den rösten var i tid -men det var på håret i så fall -sitter på mobilen så kan inte se exakt klockslagOj ser jag inte har röstat Queenlilith röstar på Lobelia
Den är okej, men röständringar som inte är inne innan dagDL kommer i vanlig ordning inte räknas.Jag tror den rösten var i tid -men det var på håret i så fall -sitter på mobilen så kan inte se exakt klockslag