Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Jo, men det känns som att just sambandet LenaH - Lobelia - Paddington har jag varit drivande i. Idag har flera hållit mig som god, och då vore det förstås jättebekvämt för onda om jag har FEL att bara luta sig tillbaka och köra på det spåret som jag dragit igång.

Jag vill att ni inte ska vara så skumma!

Men jag tror inte du har fel, då hade jag inte röstat på Paddington. Jag tror du har rätt!

Det finns inget samband mellan mig och Paddis i leken. Och inte mellan mig och Lena heller. Där har du fel.

Ja, det är ju det jag säger. Jag har säkert fel. Och nu går alla på min linje, onda lutar sig tillbaka och sen kommer de säga "jag tror ju Niyama är god och hon sa...".

Ja, det är ju det jag säger. Jag har säkert fel. Och nu går alla på min linje, onda lutar sig tillbaka och sen kommer de säga "jag tror ju Niyama är god och hon sa...".

Du menar att du NU säger att du har fel i detta två minuter innan DL ? Det spår du har drivit hela tiden som du säger :confused:

Dag 4 kl 21.30
Paddington röstar på killaloe
Mirtai röstar på Paddington
Killaloe röstar därför på Lobelia
quarter4ever röstar på Paddington
Hedinn röstar på Paddington
fio röstar på Paddington
Lobelia röstat på Paddington
Idahoe röstar på Paddington
Niyama röstar på Lobelia

Du menar att du NU säger att du har fel i detta två minuter innan DL ? Det spår du har drivit hela tiden som du säger :confused:
Ja? Jag blir ju nojig av att alla köper det FÖR LÄTT. Och ni får väl tänka själva, det var JUST den typ av kommentarer jag var rädd för.

Ja? Jag blir ju nojig av att alla köper det FÖR LÄTT. Och ni får väl tänka själva, det var JUST den typ av kommentarer jag var rädd för.

Fast jag tror fortfarande du har rätt och skulle det vara fel och Paddington är god så tänker inte jag hålla det emot dig.
Du tror helt plötsligt att Paddington är god?

Den enda jag vågar lita lite på är Killa. Och hon röstade på Lobelia. Alla borde ha Killa som troligast god, men ingen följde? Skumt? JA!

Den enda jag vågar lita lite på är Killa. Och hon röstade på Lobelia. Alla borde ha Killa som troligast god, men ingen följde? Skumt? JA!
Jag är fortfarande osäker på Lobelias ondska, behöver titta närmre på henne innan jag kan säga något säkert så därför låg det närmre till hands med Paddi nu, eftersom hon röstade på Killa. Det tycker jag borde säga mer än vem en troligt god röstar på, eftersom i princip ingen lär ha någon info.

Jag är fortfarande osäker på Lobelias ondska, behöver titta närmre på henne innan jag kan säga något säkert så därför låg det närmre till hands med Paddi nu, eftersom hon röstade på Killa. Det tycker jag borde säga mer än vem en troligt god röstar på, eftersom i princip ingen lär ha någon info.
Men tror du på riktigt att LenaH hade röstat på Killa igår om inte Lobelia var hennes kollega? Hade Lobelia varit god hade ju onda lätt kunnat få ut en god igår.

Men tror du på riktigt att LenaH hade röstat på Killa igår om inte Lobelia var hennes kollega? Hade Lobelia varit god hade ju onda lätt kunnat få ut en god igår.
Där har du väl visserligen en poäng, fast röständringar kan ju ha ställt till det.

Paddington borde ju visserligen vara ond, men nog är det konstigt att ingen följde Killa?

Nej jag tycker inte det är så konstigt för det är flera som inte är riktigt övertygad om Lobelias ondska , det var lite det jag ville komma till när jag tyckte vi skulle samla rösterna för jag ville inte lägga min röst där det inte skulle betyda något även om jag misstänker Lobelia. Jag var helt enkelt inte övertygad om att Lobelia skulle få så många röster.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Skänkla mer?