Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Grejen är ju att jag påpekat sen dag ett att LenaH verkligen inte spelar som när hon är god. Men typ ingen brydde sig om vad jag skrev och nu helt plötsligt är nästan alla på helt samma linje som mig, det tycker jag känns helskumt.
Vi kanske varit det helt utan att du skrivit en rad om det :)

Men vad är det för mening att lägga en röst som kanske inte betyder något om man ändå misstänker någon?

Fast det är väl några kvar att rösta + det kan komma ändringar. Därav tyckte jag du skulle rösta på den du misstänker mest. Det är ju skillnad om det står mellan en du tror är god och en du misstänker lite, och den du tror är god behöver räddas.

Grejen är ju att jag påpekat sen dag ett att LenaH verkligen inte spelar som när hon är god. Men typ ingen brydde sig om vad jag skrev och nu helt plötsligt är nästan alla på helt samma linje som mig, det tycker jag känns helskumt.
Jag brydde mig faktiskt, jag kommenterar bara inte allt. :D

Men vad är skumt med det? Det var ju ingen som verkligen visste att LenaH var ond förrän igår. Vi kan ju inte bara utgå ifrån att någon är ond för att du har tyckt det sen dag 1.

Det ser rätt ospännande ut just nu så Lobelia röstat på Paddington, dels för att LenaH räddade henne i första DL och dels för att hon envist biter kvar vill Killaloe som hon spelar att hon är en god Paddis
Nu har jag bara popcornläst de senaste sidorna som hastigast, så jag kan mycket väl ha missat att du redan har förklarat, men hur menar du med det är misstänkt att Paddington spelar som om hon är en god Paddington :confused:

Men vad är skumt med det? Det var ju ingen som verkligen visste att LenaH var ond förrän igår. Vi kan ju inte bara utgå ifrån att någon är ond för att du har tyckt det sen dag 1.

Det skumma är att jag som sagt jagat som fan efter främst LenaH och Lobelia och därefter Paddington. Och det gav knappt några reaktioner. Och nu känns det som att för många köper sambandet för lätt. Och då undrar jag om jag haft fel, och nu när LenaH ändå är ute ur leken är det jättebra att fortsätta på det jag dragit upp eftersom resten är FEL!

Jag har minsann misstänkt LenaH tidigt jag med- måste jag tillstå! Men inte tillräckligt för att rösta på henne förrän igår- , medges- men då hittade jag å andra sidan stora betänkligheter i hur hon röstat/ teoriat om andra än om bara mig ( liksom rätt lätt att misstänka någon för att den misstänker dig sort of?) . Och jag var på henne om hennes andra röst på snurrfian, redan innan lynchen var klar faktiskt?

Fast det är väl några kvar att rösta + det kan komma ändringar. Därav tyckte jag du skulle rösta på den du misstänker mest. Det är ju skillnad om det står mellan en du tror är god och en du misstänker lite, och den du tror är god behöver räddas.

Jaså jag tycker nog du har fel , jag kan nog se att en stor majoritet röstar på paddi faktiskt.

Jag har inte så mkt åsikter om Mirtai för jag tycker inte hon har stuckit ut speciellt mkt med sina förstaröster men Mirtai har Niyama som troligt god och jag har Niyama som troligt god, har ju även dig som trolig god efter i går.
Fast va? Det är väl rätt många som har Niyama som troligt god, varför skulle de i lyan låta bli?

Nu har jag bara popcornläst de senaste sidorna som hastigast, så jag kan mycket väl ha missat att du redan har förklarat, men hur menar du med det är misstänkt att Paddington spelar som om hon är en god Paddington :confused:
Att hon spelar att hon är en god paddington

Det skumma är att jag som sagt jagat som fan efter främst LenaH och Lobelia och därefter Paddington. Och det gav knappt några reaktioner. Och nu känns det som att för många köper sambandet för lätt. Och då undrar jag om jag haft fel, och nu när LenaH ändå är ute ur leken är det jättebra att fortsätta på det jag dragit upp eftersom resten är FEL!

Fast nu VET vi ju att Lena var ond, det visste vi ju inte innan. Nu låter det ju nästan som om du inte vill att vi ska följa det spåret???

Niyama röstar på Lobelia
för att om Lobelia hade varit god tror jag LenaH hade röstat på henne igår och för att jag nojar över alldeles för många röster på Paddington och för att jag nojar över att Paddington kanske bara har tidsbrist och inte är så skärpt?!

Jag har minsann misstänkt LenaH tidigt jag med- måste jag tillstå! Men inte tillräckligt för att rösta på henne förrän igår- , medges- men då hittade jag å andra sidan stora betänkligheter i hur hon röstat/ teoriat om andra än om bara mig ( liksom rätt lätt att misstänka någon för att den misstänker dig sort of?) . Och jag var på henne om hennes andra röst på snurrfian, redan innan lynchen var klar faktiskt?

Jo, men det känns som att just sambandet LenaH - Lobelia - Paddington har jag varit drivande i. Idag har flera hållit mig som god, och då vore det förstås jättebekvämt för onda om jag har FEL att bara luta sig tillbaka och köra på det spåret som jag dragit igång.

Jag har inte så mkt åsikter om Mirtai för jag tycker inte hon har stuckit ut speciellt mkt med sina förstaröster men Mirtai har Niyama som troligt god och jag har Niyama som troligt god, har ju även dig som trolig god efter i går.
Fast va? Nyss frågade du ju mig vad som skulle tyda på att jag var god?

Jo, men det känns som att just sambandet LenaH - Lobelia - Paddington har jag varit drivande i. Idag har flera hållit mig som god, och då vore det förstås jättebekvämt för onda om jag har FEL att bara luta sig tillbaka och köra på det spåret som jag dragit igång.
Det finns inget samband mellan mig och Paddis i leken. Och inte mellan mig och Lena heller. Där har du fel.

Ja givetvis kan dom ha det, har jag väl inte sagt något om? Men Mirtai är inte alls på min lista över att vara i lyan faktiskt.
Är det av nån mer anledning än att hon håller Niyama som god?

Jag är personligen lite skeptisk efter det där med "alla tre i lyan"-uttalandet som fastnat lite hos mig för jag inte fick ihop logiken i det.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka