Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Men hur tänker du nu? Planen för lyan måste ju först och främst varit att få ut en god? Eller tror du dom hade satsat på att få ut LenaH? Jag minns inte riktigt hela förfarandet men var det inte typ 3 lika för alla när Lobelia bytte till LenaH och Lena gjorde nått tafsigt försök att rädda sig själv?

Klipper in gårdagens röstning så ser du

DL3

20.35 LenaH röstar på Killaloe
20.44 Niyama röstar på Lobelia
20.55 Mirtai röstar på Lobelia
21,02 Hedinn röstar på LenaH
21.06 fio röstar på Lobelia
21.07 Idahoe röstar på LenaH

21.08 Lobelia röstar på Killaloe
21.19 quarter4ever röstar på LenaH
21.24 Paddington röstar på Killaloe
21.28 Killaloe röstar på Lobelia
2128 Lobelia röstar på LenaH
LenaH lynchas (ulv- christina)

• Gilla
Reactions: fio
att om Paddis är ond att hon försöker få det att se ut som Lobelia är den hon försöker skydda för att vi ska rösta på Lobelia istället? Om Lobelia är god alltså?

Men om Paddi är ond, varför bara inte rösta på Lobelia då om hon är god :confused:

Nä jag fattar nu vad du menar... sorry

Men om Paddi är ond, varför bara inte rösta på Lobelia då om hon är god :confused:
För att vi är flera som misstänker Paddi, och blir mer nojiga om Paddi röstar på Lobelia än om det ser ut som att Paddi skyddar Lobelia.

Edit: alltså kan jag tänka mig, jag skulle inte resonera riktigt så.

Nä jag fattar nu vad du menar... sorry
Om Paddi är ond så vill hon sprida förvirring i synnerhet om både jag och Killa är god så är det en god idé att fokusera på någon av oss och med tanke på hur hon röstat så skulle det vara konstigt om hon gjorde ett tvärkast och rösta på mig.

Om Paddi är ond så vill hon sprida förvirring i synnerhet om både jag och Killa är god så är det en god idé att fokusera på någon av oss och med tanke på hur hon röstat så skulle det vara konstigt om hon gjorde ett tvärkast och rösta på mig.
Du verkar inte så misstänksam mot paddington?
Eller?

Fast om hon röstade på dig skulle hon ju själv framstå som godare. Eller typ vem som helst förutom Killa. Liksom det är väl främst Killa och mig som det faktiskt finns saker som tyder på att vi är goda, att då rösta på en av dessa ser ju inte så välvilligt ut.

Alltså jag känner nog att goda måste samla sig idag, det har liksom kommit in 3 olika röster hittills så denna lynchen kan ju gå hur som helst om alla ska sprida ut rösterna.

Fast om hon röstade på dig skulle hon ju själv framstå som godare. Eller typ vem som helst förutom Killa. Liksom det är väl främst Killa och mig som det faktiskt finns saker som tyder på att vi är goda, att då rösta på en av dessa ser ju inte så välvilligt ut.

Alltså vilka saker tyder på att du ÄR god menar du?

Alltså jag känner nog att goda måste samla sig idag, det har liksom kommit in 3 olika röster hittills så denna lynchen kan ju gå hur som helst om alla ska sprida ut rösterna.
Äh, det är antagligen tre onda kvar på nio spelare så det är inte lika viktigt som igår.

Fast du misstänker ju Killa så hur tänker du om det hela denna teorin om Killa skulle vara ond?

Hur ser du på LenaHs röster på henne?
Jag vet varken ut och in. Jag vet ju min roll men inte Killas och jag trodde verkligen att killa var ond. Nu vet jag inte längre - jag tror mycket av Paddis röster beror på tidsbrist men det är likt en god Paddis att hänga kvar tills hon får bevis om motsatsparen. Jag tror att jag skulle välja att rösta på Paddis före kill men mitt förstahandsval just nu är att rösta på Mirtai men inte om det är en röst kastad i sjön.

Jag känner att jag lägger min röst redan nu så får den ändras sedan om det verkar som de jag håller för goda vill lägga sina röster på annat sätt.

Men den jag tycker känns mest märklig idag så är det Paddington
Hennes röst på killaloe idag känns inte sådär värst bra underbyggd Och dessutom för tredje dagen på raken
Jag känner att jag svängt vad det gäller Lobelia - igen ;), känner att hon kanske kan vara god ändå?
Och tror att Paddington försöker sig på en slug variant att få oss att rösta på Lobelia istället för henne?
Eller så är jag tvärlurad :arghh:

men tänker jag rätt nu så fortsätter Mirtai att vara ytterst skum för mig även i fortsättningen

men så länge
quarter4ever röstar på Paddington

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 477
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka