Eh va? Du har jagat livet ur Lobelia skulle jag nog mer säga![]()
Jag har väl jagat dom i princip lika mycket. LenaH har jag dock tjatat om sen första dagen, Lobelia efter första DL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh va? Du har jagat livet ur Lobelia skulle jag nog mer säga![]()
hon har jagat rätt bra på LenaH med även om hon varit efter Lobelia merFast du misstänker ju Killa så hur tänker du om det hela denna teorin om Killa skulle vara ond?
Jag misstänker båda, men de behöver inte nödvändigtvis vara så att jag har rätt om båda. Visar det sig att Paddis är ond så lär Killa vara god.Fast du misstänker ju Killa så hur tänker du om det hela denna teorin om Killa skulle vara ond?
Men om du nu är god, varför skulle LenaH inleda gårdagens röstning med att rösta på kollegan Killa när hon hade kunnat rösta på dig?Jag vet varken ut och in. Jag vet ju min roll men inte Killas och jag trodde verkligen att killa var ond. Nu vet jag inte längre - jag tror mycket av Paddis röster beror på tidsbrist men det är likt en god Paddis att hänga kvar tills hon får bevis om motsatsparen. Jag tror att jag skulle välja att rösta på Paddis före kill men mitt förstahandsval just nu är att rösta på Mirtai men inte om det är en röst kastad i sjön.
okeyJag misstänker båda, men de behöver inte nödvändigtvis vara så att jag har rätt om båda. Visar det sig att Paddis är ond så lär Killa vara god.
hm varför tycker du att det är bra att framhäva att både jag och Mirtai har röstat där?Jag kommer oxå rösta nu! fio röstar på Paddington dels för att det är bra att samla sina röster och både Mirtai och Q har röstat där och det är något skumt med konstellationen LenaH- Paddington och Lobelia som jag tror sitter i lyan tillsammans
Jag litar inte på någon, det florerar ofta gott om alibiröster och folk som plötsligt ändrar röst. Det är en av anledningarna att Kill inte är högst på min misstankelista utan jag hellre röstar på Mirtai eller Paddis. Lenah kan mycket väl försökt ändra i sista stund och inte fejkat det.Men om du nu är god, varför skulle LenaH inleda gårdagens röstning med att rösta på kollegan Killa när hon hade kunnat rösta på dig?
hm varför tycker du att det är bra att framhäva att både jag och Mirtai har röstat där?
Vet inte hur jag ska tolka det från dig?
Fast alltså, 3 av 9 är antagligen onda. Så viktigast lär vara att du röstar på den du misstänker mest. Nu känns det som att du vill lägga över ansvaret på nån annan, lite bekvämt liksom.Läste du inte vad jag skrev? Jag tyckte det var bra att samla rösterna och ni två hade röstat där.
Alltså jag har ju tjatat om Lobelia - LenaH - Paddington hur länge som helst, det gör mig skitnojig för att 1. jag brukar aldrig ha rätt, nu råkade jag ha det om LenaH men känns ju sanslöst om jag skulle ha rätt om alla? och 2. alla går plötsligt med på det jag sagt hela tiden lite väl enkelt?!
Fast alltså, 3 av 9 är antagligen onda. Så viktigast lär vara att du röstar på den du misstänker mest. Nu känns det som att du vill lägga över ansvaret på nån annan, lite bekvämt liksom.
ja jag har inget emot att du vill ha MIG som god - funderar mer på om du vill sortera Mirtai som god?Läste du inte vad jag skrev? Jag tyckte det var bra att samla rösterna och ni två hade röstat där.
Nja jag skrev ju ett inlägg om det innan nu i ljuset av att LenaH är ond så ser man ju sambandet tydligare.
ja jag har inget emot att du vill ha MIG som god - funderar mer på om du vill sortera Mirtai som god?