Du och jag tänker likaEftersom flera av dem jag tror är onda röstade på iiantzie blir jag mer benägen att tro att iiantzie är antingen god eller möjligen psykopaten i så fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du och jag tänker likaEftersom flera av dem jag tror är onda röstade på iiantzie blir jag mer benägen att tro att iiantzie är antingen god eller möjligen psykopaten i så fall.
Jag tycker det mest spännande är att jag tydligen är ond för att jag försvarat dig, vilket jag inte gjort, och för att jag inte varit jätteaktiv vilket majoriteten av de som röstat på mig inte heller har. Men de köper varandras anledningar rakt av utan att fundera på varandra...Ja jag syftade på era röständringar.
Niyama hade tre röster, Iiantazie 4 och Niyama kvar att rösta - alltså skulle inte Niyama röstas ut som jag ville, och då ville jag hellre försöka få ut Hedinn än Iiantzie som de jag misstänker mer hade lagt sina röster på.Ja de kändes en aning märkliga, jag misstänker iof hedinn, jag får nog avvakta resulatet av röstningen innan jag fortsätter annalysen(jag tror jag överlever den även om jag inte har koll på ställningen)
Förutsatt att den som åker inte är jägare/psykopat och drar med mig givetvisJa de kändes en aning märkliga, jag misstänker iof hedinn, jag får nog avvakta resulatet av röstningen innan jag fortsätter annalysen(jag tror jag överlever den även om jag inte har koll på ställningen)
mm, jag tycker ju du är skum men många misstankar/röstmotiveringar mot dig är ännu skummareJag tycker det mest spännande är att jag tydligen är ond för att jag försvarat dig, vilket jag inte gjort, och för att jag inte varit jätteaktiv vilket majoriteten av de som röstat på mig inte heller har. Men de köper varandras anledningar rakt av utan att fundera på varandra...
Jag litar inte på dig, men dessa röständringar känns väldigt märkliga faktiskt.Jag tycker det mest spännande är att jag tydligen är ond för att jag försvarat dig, vilket jag inte gjort, och för att jag inte varit jätteaktiv vilket majoriteten av de som röstat på mig inte heller har. Men de köper varandras anledningar rakt av utan att fundera på varandra...
Vad tänkte du ändra till isåfall?Tycker inte att ändringarna var så konstiga? Mer i linje med att inte låta onda styra röstningen, själv hann jag inte med innan DL gått ut.
Jag tror att du är för slipad för ett regelrätt försvar av Niyama, mer att jag tror att du försökte att kasta misstankarna åt ett annat håll. Att jag angav endast det som motivering till röständring var mest pga tidsbrist vid röständringen, det var ju ett par andra saker som jag tog upp tidigare också.Jag tycker det mest spännande är att jag tydligen är ond för att jag försvarat dig, vilket jag inte gjort, och för att jag inte varit jätteaktiv vilket majoriteten av de som röstat på mig inte heller har. Men de köper varandras anledningar rakt av utan att fundera på varandra...
mm, jag tycker ju du är skum men många misstankar/röstmotiveringar mot dig är ännu skummare
Nä alltså, jag köper att jag blir misstänkt och att folk inte litar på mig, men jag köper inte de motiveringarna som kommit mot mig.Jag litar inte på dig, men dessa röständringar känns väldigt märkliga faktiskt.
Fast var kastade jag misstankar åt ett annat håll? Kan du citera ett sånt inlägg?Jag tror att du är för slipad för ett regelrätt försvar av Niyama, mer att jag tror att du försökte att kasta misstankarna åt ett annat håll. Att jag angav endast det som motivering till röständring var mest pga tidsbrist vid röständringen, det var ju ett par andra saker som jag tog upp tidigare också.
Med tanke på fårulv och möjlighet tillröständringar så känns det väldigt märkligt att utgå från att någo med så pass många röster inte skulle åka ut.Niyama hade tre röster, Iiantazie 4 och Niyama kvar att rösta - alltså skulle inte Niyama röstas ut som jag ville, och då ville jag hellre försöka få ut Hedinn än Iiantzie som de jag misstänker mer hade lagt sina röster på.
Samma inlägg som jag citerade tidigare, dvs att du pratade om snurrfian men att du ponerade Niyama och heffa som goda tillsammans. Som sagt inte ett regelrätt försvar, men jag uppfattade det i alla fall åt det hållet, i synnerhet i det skedet efter röstningen. Men ja, jag är öppen för att jag kan ha fel och jag hade hellre låtit rösten på Niyama ligga kvar om jag trodde att den skulle räknas.Fast var kastade jag misstankar åt ett annat håll? Kan du citera ett sånt inlägg?
Va? Varför skulle fårulven lägga sin dolda röst på Niyama som jag tror är ond?Med tanke på fårulv och möjlighet tillröständringar så känns det väldigt märkligt att utgå från att någo med så pass många röster inte skulle åka ut.
Gäller det min motivering också, tror inte du kommenterat den?Nä alltså, jag köper att jag blir misstänkt och att folk inte litar på mig, men jag köper inte de motiveringarna som kommit mot mig.
Fast nej, jag ponerade inte det. Jag bad personen vars teori jag ifrågasatte ponera det - dvs jag undrade om hen inte kunde de fler möjligheter än den teori som presenterades så stensäkert.Samma inlägg som jag citerade tidigare, dvs att du pratade om snurrfian men att du ponerade Niyama och heffa som goda tillsammans. Som sagt inte ett regelrätt försvar, men jag uppfattade det i alla fall åt det hållet, i synnerhet i det skedet efter röstningen. Men ja, jag är öppen för att jag kan ha fel och jag hade hellre låtit rösten på Niyama ligga kvar om jag trodde att den skulle räknas.
Hedinn, jag känner att Q resonerar vettigt, och är rädd att jag satt Hedinn åt sidan för att hon haft mig som god. Och att hon lurat mig.Vad tänkte du ändra till isåfall?
Och vem/vilka tror du är de styrande onda?