Ulvlek Hela Buke bakar-Julspecial

Jag tänker att den rollen inte bör hinta på det sättet. Det finns info i omlopp - jag tänker att hintandet skulle kunna vara fiskande från lyan för att lokalisera den verkliga rollinnehavaren. Nu med nattens misslykcade käk så vet de väl antagligen, men innan dess. För visst var det igår hon skrev det? Jag köper det inte.
Va? Vad har nattens misslyckade käk med Aliisas roll att göra? Hon har ju inte hintat om att hon är ängel?

Jag blir väldigt osäker här, jag förstår rösterna på niyama samtidigt som jag tycker att det finns en hel del som talar för att @iiantazie skulle kunna vara fårulven, något som jag inte tror att niyama är även om jag nog tror att hon kan vara ulv. I det här läget skulle fårulven vara den viktigaste för oss att få ut, iiantazies röständring för att hon inte verkar ha läst niyamas svar skulle kunna vara ett sätt att rädda sin kollega. Så Snurrfian röstar på iiantazie eftersom jag tror att hon är fårulven.

Ååh så jädra svårt. Blev sjukt osäker på Niyama nu när hon faktiskt förklarade gårdagens röstning på ett hyfsat trovärdigt sätt.

Jag har ju fortfarande en idé om att iiantazie och glömmerallt sitter i lyan ihop. Nu röstar glömmerallt på iiantazie och jag undrar om det inte är en alibiröst. Testar och ser vad som händer..

Fio röstar på iiantazie bland annat för samma sak som igår och nu ovanstående

Blacksmithfarm är nog antingen ond eller god specialroll. Tycker inte att en bybo borde försvara sig så, men vet inte hur hon brukar göra. Om jag utgår från mig själv skulle jag inte ha försökt rädda mig i den situationen, och nu visade det ju sig även att Pegasus hade en god viktig roll. Jag tror på antingen ängeln eller ond, kanske fårulven, men kan även vara vanlig ulv. Tror inte att hon är bybo.
@Blacksmithfarm här skriver hon ju en teori om att du är ängel eller ond.

@Hedinn + ev andra?
Uppenbarligen läser jag inte bra nog, varken idag eller igår, vilket var varför jag ändrade när det påpekades. Ber om ursäkt för att jag har varit skum, leken är stor och jag har inte riktigt haft förutsättningarna jag trodde jag skulle ha. Får se om jag lever imorgon.

Va? Vad har nattens misslyckade käk med Aliisas roll att göra? Hon har ju inte hintat om att hon är ängel?
Ehm... Okej, det var vad jag tolkade - skrev hon inte om ängeln och någon och hur denne skulle ha gjort eller inte... ? Det var vad jag trodde syftades på när det togs upp förut idag..

Jag blir väldigt osäker här, jag förstår rösterna på niyama samtidigt som jag tycker att det finns en hel del som talar för att @iiantazie skulle kunna vara fårulven, något som jag inte tror att niyama är även om jag nog tror att hon kan vara ulv. I det här läget skulle fårulven vara den viktigaste för oss att få ut, iiantazies röständring för att hon inte verkar ha läst niyamas svar skulle kunna vara ett sätt att rädda sin kollega. Så Snurrfian röstar på iiantazie eftersom jag tror att hon är fårulven.
Om tazie är fårulven, varför skulle hon behöva röständra? Då räknas ju ändå inte rösten i tråden?

Röstlista Dag DL4 kl 21.30

14.57 Elo röstar på glömmerallt
16.44 Vira röstar på Niyama
17:43 cirkus röstar på Aliisa
18.42 qitis röstar på Niyama
18.58 iiantazie röstar på Niyama
19.39 iiantazie ändrar röst till Hedinn
20:12 Aliisa röstar på Hedinn
20:17 glömmerallt röstar på iiantazie
20:35 Hedinn röstar på iiantazie
20:54 Blacksmithfarm röstar på Niyama
21:11 Snurrfian röstar på iiantazie
21:14 fio röstar på iiantazie

glömmerallt 1
Niyama 3
Aliisa 1
Hedinn 2
iiantazie 4

Nej men åskådarlyan borde väl få raden om var hennes röst ligger i såna fall och den raden skulle de kunna ge ut till någon som de vet är god.
Men du skrev ju " iiantazies röständring för att hon inte verkar ha läst niyamas svar skulle kunna vara ett sätt att rädda sin kollega"
hur räddar hon mig genom att röständra i tråden om hon är fåulv?

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar