Ulvlek Hela Buke bakar-Julspecial

Qitis ändrar rösten till Hedinn. Tror lyan försöker få ut psykopaten för att dra med sig en god i denna lynchen

Niyama röstar på iiantazie
för att det verkar stå mellan henne och mig och det finns ju en dold röst och en röst som inte räknas.

Kommer mer...

Men du skrev ju " iiantazies röständring för att hon inte verkar ha läst niyamas svar skulle kunna vara ett sätt att rädda sin kollega"
hur räddar hon mig genom att röständra i tråden om hon är fåulv?
Ja i och med att hon röständrar från dig så tycker jag att det finns en misstanke om att du skulle kunna vara en kollega och det såg ut som om det var du som skulle ryka, alltså röständrade hon för att det i leken inte skulle se ut som om hon röstade på dig. Men nu undrar jag om inte @qitis har slagit huvudet på spiken, om Iiantazie är psykopat så kanske hon istället ville dra åt sig rösterna, hon har inte försvarat sig speciellt hårt. :crazy:

Eh, röjde sig lyan nu undrar jag?
Syftar du på mig och qitis och våra röständringar? Om jag ska förklara min mer ingående så var det som sagt för att rösten skulle räknas och Hedinn var min nr 2 på lista över onda och Hedinn hade några röster på sig, och att jag vet att qitis tänkt i samma banor. Jag vet inte om jag tänker på iiantzie som psykopaten, men jag tror mer på att Hedinn är ond än att iiantzie är det även om de kan vara onda båda två eller jag kan ha fel.

Röstlista Dag DL4 kl 21.30

14.57 Elo röstar på glömmerallt

16.44 Vira röstar på Niyama
17:43 cirkus röstar på Aliisa
18.42 qitis röstar på Niyama
18.58 iiantazie röstar på Niyama

19.39 iiantazie ändrar röst till Hedinn
20:12 Aliisa röstar på Hedinn
20:17 glömmerallt röstar på iiantazie
20:35 Hedinn röstar på iiantazie
20:54 Blacksmithfarm röstar på Niyama
21:11 Snurrfian röstar på iiantazie
21:14 fio röstar på iiantazie
21:29 qitis ändrar röst till Hedinn
21:29 Vira ändrar röst till Hedinn
21:30 Niyama röstar på iiantazie

glömmerallt 1
Niyama1
Aliisa 1
Hedinn 4
iiantazie 5

Eftersom flera av dem jag tror är onda röstade på iiantzie blir jag mer benägen att tro att iiantzie är antingen god eller möjligen psykopaten i så fall.

Syftar du på mig och qitis och våra röständringar? Om jag ska förklara min mer ingående så var det som sagt för att rösten skulle räknas och Hedinn var min nr 2 på lista över onda och Hedinn hade några röster på sig, och att jag vet att qitis tänkt i samma banor. Jag vet inte om jag tänker på iiantzie som psykopaten, men jag tror mer på att Hedinn är ond än att iiantzie är det även om de kan vara onda båda två eller jag kan ha fel.
Ja jag syftade på era röständringar.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar