Kanske!Hedinn? Om iiantazie är psykopaten vore det inte bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske!Hedinn? Om iiantazie är psykopaten vore det inte bra
Ja i och med att hon röständrar från dig så tycker jag att det finns en misstanke om att du skulle kunna vara en kollega och det såg ut som om det var du som skulle ryka, alltså röständrade hon för att det i leken inte skulle se ut som om hon röstade på dig. Men nu undrar jag om inte @qitis har slagit huvudet på spiken, om Iiantazie är psykopat så kanske hon istället ville dra åt sig rösterna, hon har inte försvarat sig speciellt hårt.Men du skrev ju " iiantazies röständring för att hon inte verkar ha läst niyamas svar skulle kunna vara ett sätt att rädda sin kollega"
hur räddar hon mig genom att röständra i tråden om hon är fåulv?
Fetstil!Qitis ändrar rösten till Hedinn. Tror lyan försöker få ut psykopaten för att dra med sig en god i denna lynchen
Och två som jag håller som iaf inte jätteonda, Hedinn och GA, röstade där och jag tror rösterna behöver samlas hyfsat.Niyama röstar på iiantazie
för att det verkar stå mellan henne och mig och det finns ju en dold röst och en röst som inte räknas.
Kommer mer...
Eh, röjde sig lyan nu undrar jag?
ja det tror jag !!Eh, röjde sig lyan nu undrar jag?
Röständringarna till Hedinn...Utveckla?
Tänkte samma sak...Eh, röjde sig lyan nu undrar jag?
Syftar du på mig och qitis och våra röständringar? Om jag ska förklara min mer ingående så var det som sagt för att rösten skulle räknas och Hedinn var min nr 2 på lista över onda och Hedinn hade några röster på sig, och att jag vet att qitis tänkt i samma banor. Jag vet inte om jag tänker på iiantzie som psykopaten, men jag tror mer på att Hedinn är ond än att iiantzie är det även om de kan vara onda båda två eller jag kan ha fel.Eh, röjde sig lyan nu undrar jag?
Ja jag syftade på era röständringar.Syftar du på mig och qitis och våra röständringar? Om jag ska förklara min mer ingående så var det som sagt för att rösten skulle räknas och Hedinn var min nr 2 på lista över onda och Hedinn hade några röster på sig, och att jag vet att qitis tänkt i samma banor. Jag vet inte om jag tänker på iiantzie som psykopaten, men jag tror mer på att Hedinn är ond än att iiantzie är det även om de kan vara onda båda två eller jag kan ha fel.
Ja de kändes en aning märkliga, jag misstänker iof hedinn, jag får nog avvakta resulatet av röstningen innan jag fortsätter annalysen(jag tror jag överlever den även om jag inte har koll på ställningen)Röständringarna till Hedinn...
Jag tänkte allt på rösterna på iiantazie jagRöständringarna till Hedinn...