Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte lurat någon, dock är jag väl lika kass som vanligt. Börjar dock bli övertygad om att vira sitter i lyan.HEDINN!
Vad tänker du om BSF?Jag har inte lurat någon, dock är jag väl lika kass som vanligt. Börjar dock bli övertygad om att vira sitter i lyan.
Eller så ska jag bara hålla käften och låta de som fattar nåt lösa det här.
Det var inte så jag menade, poängen var att det är svårt att veta hur röstningen skulle sluta.Va? Varför skulle fårulven lägga sin dolda röst på Niyama som jag tror är ond?
Du är verkligen inte på goda sidan det har jag ju misstänkt starkt ett tag nu men nu kan jag känna att jag vet. Efter diverse inlägg och resultatet av denna lynchen.Jag har inte lurat någon, dock är jag väl lika kass som vanligt. Börjar dock bli övertygad om att vira sitter i lyan.
Eller så ska jag bara hålla käften och låta de som fattar nåt lösa det här.
Håller delvis med om att det var svårt, men jag bedömde det som rätt osannolikt att röstningen skulle gå som jag ville i och med att det är de onda som kan hålla på och trixa.Det var inte så jag menade, poängen var att det är svårt att veta hur röstningen skulle sluta.
Nu är nog Hedinn min huvudkandidat till fårulv(se tidigare teorier) men allmänt så tror jag vinstmöjligheterna är små nu vi har ju inte fått ut en enda ond.
Alltså, jag vet inte längre! Jag höll ju inte med om röstmotiveringarna som kom mot henne tidigare i leken, sen dess har hon ju inte direkt varit i rampljuset och det är inget jag direkt reagerat på. Men behöver nog kolla närmre, antar jag.Vad tänker du om BSF?
Det var märkligt vad många som hakade på min teori om att iiantazie skulle vara fårulven från igår ?
Varför tror du att glömmerallt sitter i lyan?Fast nä inte jag. Jag röstade på henne igår och trodde faktiskt hon satt i lyan med GA
Varför tror du att glömmerallt sitter i lyan?
Inte mitt fel att du inte är moderator längre! Vi jobbar på problemetGoda lyan har begått harakiri... Man måste ju fan vara moderator för att kunna vara fler än 6 st!
Inte mitt fel att du inte är moderator längre! Vi jobbar på problemet
JaJag har väl aldrig varit moderator?? Tror du menar @LenaH