Vem? Niyama eller iiantazie?menade IIantazie som ju röstade på Niyama- att hon kan vara fårulven alltså
När blev niyama skum? Jag får läsa igenom allt i morgon om jag överlever natten. Har suttit på middag hela kvällen och inte hängt med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem? Niyama eller iiantazie?menade IIantazie som ju röstade på Niyama- att hon kan vara fårulven alltså
Iiantazie kan vara fårulv var min tankeVem? Niyama eller iiantazie?
När blev niyama skum? Jag får läsa igenom allt i morgon om jag överlever natten. Har suttit på middag hela kvällen och inte hängt med.
Främst för mig väldigt anonym och nu så här i efterhand efter resultatet även drivande mot Heffaklumpen tycker jag?Vem? Niyama eller iiantazie?
Av vilken anledning är det märkligt om Snurrfian skulle vara ond?Röstningen som helhet käns skum och rätt märklig men jag tycker de flesta blir mindre misstänkta av den, den röst som sticker ut som skum är ju min ändring
Jag menar t.ex snurrfians blir ju jättemärkligt om hon skulle vara ond? Och hon var ju förut bland minna mest misstänkta Så jag ångrar inte att jag ändra med jag borde ändrat till någon annan.
Det drar massa fokus till henne helt i onödan(om hon skulle vara ond)Av vilken anledning är det märkligt om Snurrfian skulle vara ond?
Jag tror inte att en bybo skulle försvara sig så mycket som hon gjorde, men jag är självklart inte säker.Jag blir väldigt fundersam när du så tvärsäkert kan uttala dig om att @Blacksmithfarm inte är bybo? Och att @glömmerallt inte är ängel eller ulv av något slag? Det låter lite som om du har siat en helt gäng men det kan inte stämma överhuvudtaget, det kan möjligtvis finnas en sia ute om pegas gav ett sånt paket, men inte flera och då blir det väldigt märkligt att du kan peka ut vem som inte har vissa roller.
Varför tycker du den rösten drar uppmärksamhet till sig? Hon la en tredjeröst på Aliisa när Heffaklumpen (och Niyama?) hade tre (om jag minns röstlistan korrekt nu)? Ponera att både Heffa och Niyama är goda (vi vet Heffa, möjligt att hon inte sett tredjerösten på Niyama). Snurrfian är fårulv och ”jämnar ut” genom att lägga upp kollegan Aliisa för lottning som det ser ut, men röstar egentligen på annat håll, och kanske vet att hon har kollegor som kommer kunna rösta på Heffa efteråt, om Aliisa skulle få nån mer röst. Som exempel?Det drar massa fokus till henne helt i onödan(om hon skulle vara ond)
Jag tycker fortfarande hon bettede sig skumt tidigt i leken så jag har inte släppt henne men misstankarna minskar inte ökar.
Varför tror du att ulvarna nu skulle vara drivande i lyncher? Igår såg du det väl tvärtom - uddarösterna som var misstänkta. Varför är det de drivande nu?Främst för mig väldigt anonym och nu så här i efterhand efter resultatet även drivande mot Heffaklumpen tycker jag?
Nä, en eventuell sia har i så fall hamnat på en god, alternativt skickats in i lyan.Hepp. Nu börjar det brinna i knutarna att få ut ulvar. Men förhoppningsvis fanns lite mer info i dagens röstning i alla fall. Tycker inte att det här gör @Niyama mindre misstänkt direkt, även om hon förstås fortfarande kan vara god som var ute och cyklade om heffaklumpen . Men det var alltså definitivt ingen sia inblandad. Tror inte att jag hinner gå igenom ordentligt ikväll, men får återkomma imorgon med genomgång av dagens röstning.
håller med Niyama och aliisa är båda i topp på min lista förutom hedinn kanske att även cirkus kvalar in i det gänget nu då hon går med i drevet om heffaklumpenlikväl som hon gick med i drevet mot pegasus igår?
edit tog bort en rad om att aliisa röstat på niyama idag - totalt fel! Hon röstade på heffaklumpen!
menade IIantazie som ju röstade på Niyama- att hon kan vara fårulven alltså
Vad var det med hedinn
Varför tänker du att det är troligt? För mig är ju det en rimlig teori i ett fall där du är ond, någon som vill se ut som att den röstar på en ond men i själva verket röstar på en god. Varför tänker du annars att fårulven skulle rösta öppet på dig, om du också är god? Vad tjänar den på det?
Men varför skulle fårulven rösta synligt på dig om du är god? Vad tänker du att hen tjänar på det?
Fast det är ulv i fårakläder/fårulv, inte röstfifflare. En röstfifflare är en god roll, som har två röster, en öppen och en dold och båda räknas.
Dels det citerande att trots att hon inte röstar på Pegasus till dl 2 ändå lägger in kommentarer som spär på misstankar mot honomNä, en eventuell sia har i så fall hamnat på en god, alternativt skickats in i lyan.
Vad var det med hedinn? ska se om jag hinner gå tillbaka och läsa dina inlägg. Kommer inte ihåg.
Intressant tanke om iiantazie. Jag ändrade ju för att ta bort makt från fårulven, men tyvärr kom ju många röster så sent att det inte gick att hänga med. Såklart hade jag kunnat lägga en röst på någon tidigare för att försöka dra igång röstningen lite, det blev ju tyvärr ganska avvaktande - något som jag tänker att lyan fick fördel av.
Lite skillnad påVarför tror du att ulvarna nu skulle vara drivande i lyncher? Igår såg du det väl tvärtom - uddarösterna som var misstänkta. Varför är det de drivande nu?
Hurra !!! Det var på tiden något gick godas väg!Uppdatering Natt-DL 3.
Paul var tvungen att åka till tandläkaren för att fixa sin lagning. Hela Buke bakar tog därför en dags inspelningsuppehåll.
Ingen blev käk.
Dag-DL 4 kl 21.30
Natt-DL kl 08.00
Tack! Det fetade: jag insåg att jag nog satt henne åt sidan pga detta och det gör mig lite otrygg...Dels det citerande att trots att hon inte röstar på Pegasus till dl 2 ändå lägger in kommentarer som spär på misstankar mot honom
Em annan sak som slog mig när jag letade igenom hennes inlägg är att i princip samtliga börjar som en fråga på någon annans inlägg. Typ varför tycker du si eller så. Det enda hon framför hyfsat bestämt är att du BSF troligen är god under dl 2 främst
Om det är för att du är god och hon fattade det eller att hon som ond ville vara följsam mot dig eller om ni är onda tillsammans vet jag inte? extremt dåligt med egna teorier och infallsvinklar har hon iaf (tycker jag )
Det betyder att ängeln skyddade rätt person i nattYes! Ingen blev käk!
Betyder det att ulvarna försökte äta någon och ängeln räddade eller finns det andra alternativ till varför nån inte blir äten?
Det betyder att ängeln skyddade rätt person i natt
alternativet att ulvarna lät bli / glömde att lägga in om käk finns men är mycket mycket osannolikt !
Inga andra alternativ finns i denna leken längre