Ulvlek Hela Buke bakar-Julspecial

Jo det noterade jag och funderar på varför du tyckte det i en oviss DL2?
För att hon var en av dem som teoriade mest i det skedet, så jag såg helt enkelt inte vad som gjorde henne troligt ond, utan precis som jag skrev då tror jag att ulvarna lätt kunde luta sig tillbaka medan vi satt och misstänkte alla aktiva spelare.

För att hon var en av dem som teoriade mest i det skedet, så jag såg helt enkelt inte vad som gjorde henne troligt ond, utan precis som jag skrev då tror jag att ulvarna lätt kunde luta sig tillbaka medan vi satt och misstänkte alla aktiva spelare.
Så då håller du med mig om att uddarösterna i dl 2 är misstänkta?

Tråkigt att vi inte fick ut en ulv igår, men bra att det "bara" var en bybo och inte exempelvis ängeln. Ängeln måste ju lyckats pricka rätt med skyddet inatt, känns otroligt att ulvarna missat att käka. Det betyder att ängeln vet om en annan god.

Hänger inte med i hur jag kan vara fårulv för att jag röstade på Niyama? Försöker läsa om gårdagen och ska se om jag förstår lite mer idag

Ok. Så vart är det troligast att onda lagt sina röster då i dl2 tror du?
Pegasus eller BSF?
Med det facit vi har nu - Pegasus. Men om BSF är god kan det ju lika gärna ligga såna röster där. Fårulvens kan ju ligga precis vart som helst, oavsett BSFs roll. Jag tror helt enkelt inte att alla onda röstat på samma sätt.

Jag tror inte att Heffa och Niyama är i lyan tillsammans, men tror att någon av dem är det.
Vad tror du nu om Niyama, när heffa bevisligen var god?

Sen har vi den här intressanta teorin om petite moi. Ja jag ändrade min röst och ja med facit på hand är det skitlätt att förstå att pega försökte hinta om sin roll och rysligt typiskt Niyama att tycka att jag borde förstått, hon pekar gärna på mig. Men vad iaantazie verkar glömma är att om jag och bsf varit i lyan tillsammans hade vi vetat var PM-rösten låg och då hade det troligen varit rätt safe att bsf inte skulle åka. Stor omvändning var det inte för den delen, det var dom två jag hade som huvudmisstänkta igår och hade flera misstankar mot bägge två.
Sant, tänkte inte på det. Och som sagt, teoriade ur minnet så jag hade glömt vilka du misstänkte innan :o

Vad tror du nu om Niyama, när heffa bevisligen var god?

Sant, tänkte inte på det. Och som sagt, teoriade ur minnet så jag hade glömt vilka du misstänkte innan :o
Jag vet inte riktigt, men tycker inte att hon verkar direkt ond. Hon kan definitivt vara ond, men det finns andra jag misstänker mer.

Så då håller du med mig om att uddarösterna i dl 2 är misstänkta?

Absolut, men inte enbart.

Ok. Så vart är det troligast att onda lagt sina röster då i dl2 tror du?
Pegasus eller BSF?

Med det facit vi har nu - Pegasus. Men om BSF är god kan det ju lika gärna ligga såna röster där. Fårulvens kan ju ligga precis vart som helst, oavsett BSFs roll. Jag tror helt enkelt inte att alla onda röstat på samma sätt.

Så enligt denna teori är det bara du dvs q och aliisa som är goda då? Alla andra har lagt uddaröster eller röstat på pegasus. Hade det varit så hade ju leken varit slut för länge sedan. Varför skulle inga onda ha röstat på bsf? Vad vet vi om bsf? När blev hon god egentligen? Nu blir jag extremt nojig när någon blir godförklarad utan egentliga skäl, eller så har jag missat dessa skäl. Ja hon gräver men är det verkligen skäl nog att godförklarad någon rakt av?

Jag hade bevisligen fel igår med min tanke om Heffa som psykopat.

Hennes röstrad är inte jätteimponerande, hon försvarade sig med näbbar och klor i DL2 , varför? Jag säger inte att hon är ond , jag vill bara förstå för jag har uppenbarligen missat något. VET vi att BSF är god? Snälla hjälp 😄

Senast ändrad:
Vem var det som påminde dig om det? Det har jag missat?:)

Eller inte specifikt mig, men skrev typ att den noterat nåt men att du brukar göra så, har jag för mig. Ska se om jag kan hitta inlägget.

Vet inte om det kan varit jag. Jag skrev något om att Q är på krigsstigen som vanligt men med tanke på,att hon var ulv i förra leken så ser jag det som en fördel.

Men det kanske inte var det du menade 🤷‍♀️

Men varför trodde du att någon av dom var i lyan? Eller trodde du mer på att heffa var i lyan?
Jag trodde det mest pga diskussionen mellan Heffaklumpen och Niyama, men nu känns det som att det lika gärna kan ha varit en god som hakade upp sig på en annan god. Ja, jag trodde mer på att Heffaklumpen var ond men det var ju helt uppenbarligen fel.

• Gilla
Reactions: fio
Jag ska ta tag i att börja teoria strax (även om det inte verkar gå så bra med den saken (2 av 3 har varit goda :( ) och sen lägga en mycket tidig röst. Jag skall eventuellt iväg en sväng i kväll och behöver gardera mig så jag inte missar att lägga röst.

Så enligt denna teori är det bara du dvs q och aliisa som är goda då? Alla andra har lagt uddaröster eller röstat på pegasus. Hade det varit så hade ju leken varit slut för länge sedan. Varför skulle inga onda ha röstat på bsf? Vad vet vi om bsf? När blev hon god egentligen? Nu blir jag extremt nojig när någon blir godförklarad utan egentliga skäl, eller så har jag missat dessa skäl. Ja hon gräver men är det verkligen skäl nog att godförklarad någon rakt av?

Hennes röstrad är inte jätteimponerande, hon försvarade sig med näbbar och klor i DL2 , varför? Jag säger inte att hon är ond , jag vill bara förstå för jag har uppenbarligen missat något. VET vi att BSF är god? Snälla hjälp 😄
Nä, det tror jag inte vi vet? Men jag tyckte det var konstigt att hon fick röster på sig i princip för att hon var aktiv, då tycker väl jag det är mer sannolikt att en aktiv/grävande är god än de som teoriat betydligt mindre. Utan att det nödvändigtvis måste vara så, såklart.
Vet inte om det kan varit jag. Jag skrev något om att Q är på krigsstigen som vanligt men med tanke på,att hon var ulv i förra leken så ser jag det som en fördel.

Men det kanske inte var det du menade 🤷‍♀️
Fullt möjligt att det var!

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025