Jo det noterade jag och funderar på varför du tyckte det i en oviss DL2?Du har ju själv noterat att jag skrivit om BSF som möglig god pga hur hon teoriat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det noterade jag och funderar på varför du tyckte det i en oviss DL2?Du har ju själv noterat att jag skrivit om BSF som möglig god pga hur hon teoriat.
För att hon var en av dem som teoriade mest i det skedet, så jag såg helt enkelt inte vad som gjorde henne troligt ond, utan precis som jag skrev då tror jag att ulvarna lätt kunde luta sig tillbaka medan vi satt och misstänkte alla aktiva spelare.Jo det noterade jag och funderar på varför du tyckte det i en oviss DL2?
Så då håller du med mig om att uddarösterna i dl 2 är misstänkta?För att hon var en av dem som teoriade mest i det skedet, så jag såg helt enkelt inte vad som gjorde henne troligt ond, utan precis som jag skrev då tror jag att ulvarna lätt kunde luta sig tillbaka medan vi satt och misstänkte alla aktiva spelare.
Absolut, men inte enbart.Så då håller du med mig om att uddarösterna i dl 2 är misstänkta?
Ok. Så vart är det troligast att onda lagt sina röster då i dl2 tror du?Absolut, men inte enbart.
Med det facit vi har nu - Pegasus. Men om BSF är god kan det ju lika gärna ligga såna röster där. Fårulvens kan ju ligga precis vart som helst, oavsett BSFs roll. Jag tror helt enkelt inte att alla onda röstat på samma sätt.Ok. Så vart är det troligast att onda lagt sina röster då i dl2 tror du?
Pegasus eller BSF?
Vad tror du nu om Niyama, när heffa bevisligen var god?Jag tror inte att Heffa och Niyama är i lyan tillsammans, men tror att någon av dem är det.
Sant, tänkte inte på det. Och som sagt, teoriade ur minnet så jag hade glömt vilka du misstänkte innanSen har vi den här intressanta teorin om petite moi. Ja jag ändrade min röst och ja med facit på hand är det skitlätt att förstå att pega försökte hinta om sin roll och rysligt typiskt Niyama att tycka att jag borde förstått, hon pekar gärna på mig. Men vad iaantazie verkar glömma är att om jag och bsf varit i lyan tillsammans hade vi vetat var PM-rösten låg och då hade det troligen varit rätt safe att bsf inte skulle åka. Stor omvändning var det inte för den delen, det var dom två jag hade som huvudmisstänkta igår och hade flera misstankar mot bägge två.
Jag vet inte riktigt, men tycker inte att hon verkar direkt ond. Hon kan definitivt vara ond, men det finns andra jag misstänker mer.Vad tror du nu om Niyama, när heffa bevisligen var god?
Sant, tänkte inte på det. Och som sagt, teoriade ur minnet så jag hade glömt vilka du misstänkte innan
Så då håller du med mig om att uddarösterna i dl 2 är misstänkta?
Absolut, men inte enbart.
Ok. Så vart är det troligast att onda lagt sina röster då i dl2 tror du?
Pegasus eller BSF?
Med det facit vi har nu - Pegasus. Men om BSF är god kan det ju lika gärna ligga såna röster där. Fårulvens kan ju ligga precis vart som helst, oavsett BSFs roll. Jag tror helt enkelt inte att alla onda röstat på samma sätt.
Jag hade bevisligen fel igår med min tanke om Heffa som psykopat.
Vem var det som påminde dig om det? Det har jag missat?
Eller inte specifikt mig, men skrev typ att den noterat nåt men att du brukar göra så, har jag för mig. Ska se om jag kan hitta inlägget.
Jag vet inte riktigt, men tycker inte att hon verkar direkt ond. Hon kan definitivt vara ond, men det finns andra jag misstänker mer.
Jag trodde det mest pga diskussionen mellan Heffaklumpen och Niyama, men nu känns det som att det lika gärna kan ha varit en god som hakade upp sig på en annan god. Ja, jag trodde mer på att Heffaklumpen var ond men det var ju helt uppenbarligen fel.Men varför trodde du att någon av dom var i lyan? Eller trodde du mer på att heffa var i lyan?
Nä, det tror jag inte vi vet? Men jag tyckte det var konstigt att hon fick röster på sig i princip för att hon var aktiv, då tycker väl jag det är mer sannolikt att en aktiv/grävande är god än de som teoriat betydligt mindre. Utan att det nödvändigtvis måste vara så, såklart.Så enligt denna teori är det bara du dvs q och aliisa som är goda då? Alla andra har lagt uddaröster eller röstat på pegasus. Hade det varit så hade ju leken varit slut för länge sedan. Varför skulle inga onda ha röstat på bsf? Vad vet vi om bsf? När blev hon god egentligen? Nu blir jag extremt nojig när någon blir godförklarad utan egentliga skäl, eller så har jag missat dessa skäl. Ja hon gräver men är det verkligen skäl nog att godförklarad någon rakt av?
Hennes röstrad är inte jätteimponerande, hon försvarade sig med näbbar och klor i DL2 , varför? Jag säger inte att hon är ond , jag vill bara förstå för jag har uppenbarligen missat något. VET vi att BSF är god? Snälla hjälp
Fullt möjligt att det var!Vet inte om det kan varit jag. Jag skrev något om att Q är på krigsstigen som vanligt men med tanke på,att hon var ulv i förra leken så ser jag det som en fördel.
Men det kanske inte var det du menade
Så du tror inte ängeln skyddade sig själv?Det betyder att ängeln vet om en annan god.
Av vilken anledning tycker du inte att hon verkar direkt ond?Jag vet inte riktigt, men tycker inte att hon verkar direkt ond. Hon kan definitivt vara ond, men det finns andra jag misstänker mer.
Jag hittar inget som gör att just hon skulle vara ond, tycker du annorlunda? Jag godförklarar henne inte men sätter inte henne som högt misstänkt.Av vilken anledning tycker du inte att hon verkar direkt ond?
möglig
Kanske. Kan ha skyddat sig själv med. Men oavsett så finns det förhoppningsvis info ute som gör att några goda kan hitta varandraDet betyder att ängeln vet om en annan god.
Haha förlåt, inte meningen att kalla dig möglig