Snurrfian
Moderator
Jag hänger inte riktigt med i hur du tänker här, hjälper det någon att veta att ulvarna tänkte käka hen? Det gör inte att den vet vem som är god för det? Det kan väl även bara finnas max en sia ute? Pegas kan väl inte ha hunnit skicka mer? Om det ens finns någon, det kan ju även vara så att den sian hamnade hos en ulv, som nu åskadarlyan tror är god? Men ja förhoppningen är att någon god känner till någon annan god!Min förhoppning är att samma person isåfall om inte ängeln skyddade sig själv fått spionraden från åskådarna vem ulvarna käkade. Dvs åskådarna bör ju veta vem som är ängel och förhoppningsvis någon som är siad god. Så någon god kan ju veta flera goda roller.
Lånar ditt citat @qitis för att ha lite koll på röstlistorna. Jag är som några andra fundersam på rösterna på @Niyama igår, när det i dag knappt finns några misstankar mot henne? Det känns som om jag missar något här? Niyama röstar sent i första dl på Hedinn med en typisk första dl röst, lägger en udda röst på heffaklumpen i dl 2 och en andra röst på heffaklumpen i dl 3, men där ramlar det in fler röster. Jag vet inte om det gör henne till skum men det gör mig fundersam. Men om Niyama är skum så håller jag kvar i att jag tycker att @Aliisa är fortsatt skum, Aliisa lägger en tidig röst på Heffaklumpen och Niyama följer den. Då skulle det kunna finnas en fårröst på Niyama för att inte ens riskera att Niyama skulle åka men se bra ut om hon i ett senare skede skulle visa sig att Niyama är ulv.DL1:
17.28 cirkus röstar på qitis
18.34 Heffaklumpen röstar på Pegasus63
18.34 qitis röstar på karamelldrottningen
18.52 Lobelia röstar på karamelldrottningen
18.58 Pegasus63 röstar på karamelldrottningen
19.15 iiantazie röstar på Pegasus63
19.26 Hedinn röstar på Pegasus63
20.24 Snurrfian röstar på Vira
20.27 karamelldrottningen röstar på Hedinn
20.56 Blacksmithfarm röstar på karamelldrottningen
20.57 Elo röstar på karamelldrottningen
21.01 karamelldrottningen ändrar röst till Pegasus63
21.19 Vira röstar på Aliisa
21.19 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.24 fio röstar på glömmerallt
21.25 Aliisa röstar på Pegasus63
21.29 Niyama röstar på Hedinn
Lynchas - Karamelldrottningen, givmild siare
Käkas - LenaH, bybo
DL 2
13:42 Blacksmithfarm röstar på Heffaklumpen
14:49 Pegasus63 röstar på Elo
16:41 fio röstar på Blacksmithfarm
18:15 Hedinn röstar på fio
18:18 glömmerallt röstar på Pegasus63
20:22 Aliisa röstar på Blacksmithfarm
20:42 Blacksmithfarm ändrar röst till Pegasus63
20.54 Lobelia röstar på Pegasus63
21.04 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21.05 iiantazie röstar på Pegasus63
21.15 qitis röstar på Blacksmithfarm
21.19 Niyama röstar på Heffaklumpen
21.20 Elo röstar på Aliisa
21.23 Heffaklumpen röstar på Pegasus
21.24 Vira röstar på Pegasus
21.24 snurrfian röstar på Aliisa
21.28 Pegasus63 ändrar sin röst till Blacksmithfarm
21.30 cirkus ändrar röst till Pegasus63
(21.31 fio ändrar röst till Pegasus63) - för sen
Lynchas - Pegasus63, brevbärare
Käkas - Lobelia, bybo
Röstlista DL3:
16.35 glömmerallt röstar på Snurrfian
17.26 iiantazie röstar på Niyama
17.48 Heffaklumpen röstar på Aliisa
18:06 Fio röstar på iiantazie
18:10 Aliisa röstar på Heffaklumpen
20.00 Niyama röstar på heffaklumpen
21:05 Blacksmithfarm röstar på Aliisa
21:06 Vira röstar på Niyama
21:06 qitis röstar på Hedinn
21:18 Hedinn röstar på Snurrfian
21:21 Elo röstar på Heffaklumpen
21:25 qitis ändrar röst till Niyama
21:26 Snurrfian rösar på Aliisa
21:28 glömmerallt ändrar röst till heffaklumpen
21:28 Blacksmithfarm ändrar röst till Niyama
21:30 Cirkus röstar på Heffaklumpen
Lynchas: Heffaklumpen, bybo
Inget Käk
@iiantazie upplever jag smyger under radarn, jag vet inte riktigt vad hon egentligen anser förutom att hon verkar vara säker på att ängeln hade skyddat någon annan än sig själv i natt, det skulle kunna tyda på att hon är god, men det skulle även kunna vara en ulv som vet vem som ulvarna hade tänkt käka i natt och försöker luska fram om det var ängeln eller om ängeln skyddade någon annan.
@fio blir allt mer synlig och kommer med teorier, men det gör mig inte ett dugg tryggare om det är en god fio eller en ond fio. Men det finns egentligen inget som för mig talar för den ena eller andra sidan. Det är enbart uddaröster så det kan antingen vara en ulv som inte vill göra väsen av sig eller en god som inte vill hamna i rampljuset.
Fortsätter i ett annat inlägg så det inte blir för mycket text.