Och så mitt försök till sammanställning
1. iiantazie - jag
2. Aliisa - Har ingen riktig känsla för. Skriver lite om olika roller etc som jag inte håller med om, men jag tror vi är ungefär lika nya så är mycket möjligt att hon är precis så förvirrad som jag är. Håller många som goda, men jag vet inte om jag ska tolka det till hennes fördel eller nackdel.
3. Niyama - Misstänker lika mycket som igår om inte mer, tycker hon hängde upp sig för mycket på heffa, som bevisligen var god, efter ett inlägg där heffa försöker resonera om rösterna i DL1. Trots att heffa försöker förklara hur hon tänkt flera gånger släpper inte Niyama det. Känns som en ulv som ville ha något att rösta efter. Verkar ha lite tidsbrist. Vill nog rösta här även idag om inget väldigt suspekt dyker upp idag.
4. Hedinn - Har jag sett Hedinn den här leken?
Kan inte minnas en enda teori från hennes håll, känns väldigt under radarn. La en väldigt enkel röst på Snurrfian igår tycker jag, och när jag tittar tillbaka var väl ingen av rösterna särskilt välmotiverad? Tror hon hamnar på misstänkt-listan, känns ganska suspekt.
5. qitis - Känns som att hon genuint letar onda, teoriar duktigt. Dock brukar jag tycka det, ända fram till att det visar sig att hon är ond. Hon brukar dock kännas ännu mer på, men tycker mig minnas att hon har tidsbrist? Vågar inte lita på q i dagsläget.
6. Vira - Inte reagerat på någonting speciellt här, resonerar vettigt och jag håller med om mycket i det hon säger, ffa senaste teoriinlägget. Ligger väldigt långt ner på listan över misstänkta, så måste nästan hamna i godfacket om inte min lya ska bli överfull.
7. Heffaklumpen - bybo
8. karamelldrottningen - givmild siare
9. Lobelia - bybo
10. fio - Känns misstänksam mot det mesta, men det har jag tyckt alla gånger jag spelat med henne, så det säger inte så mycket. Röstade på mig igår vilket jag förstår, var inte helt med i leken, men tycker ändå att teorin inte riktigt håller. Känns långsökt att utifrån att jag inte röstade på den enda spelare som lagt röst, på grund av att den lagda rösten var enkel, misstänka mig för att vara ulv med den spelaren. Iofs fick fio väl lite bråttom på slutet, så kan vara så att hon själv inte hade något bättre att rösta efter just då. Oklar status fortfarande, kan se som både god och ond.
11. Blacksmithfarm - Tycker hon teoriade bra i DL2, många av rösterna där på henne kom från hennes röst på karamell DL1 som hon inte ändrade. Skulle kunna vara en genuint hjälpsam god, men jag blir lite misstänksam på drevet mot henne som helt försvann sedan, känns som hon godförklarades lite för mycket. Tänkte först att hon var viktig god eller ond, men som någon skrev så har hon räddat sig själv som bybo också så jag vågar inte placera henne.
12. glömmerallt - Känns inte supermisstänkt, men rösten på Snurrfian igår var enkel, och i DL3 finns det bättre saker att gå efter än röst i DL1. Har i övrigt inte skrivit något jag reagerar jättemycket på (ingenting jag minns iallafall..). Vågar inte placera i något fack.
13. Elo - Ny! Trasslar in sig lite i resonemang, kanske inte helt olikt mig själv, men har av någon anledning känsla av att hon kan sitta i lyan? Vet inte var det kommer ifrån, men jag håller ögonen på Elo.
14. LenaH - bybo
15. cirkus - Skulle så gärna vilja lita på cirkus som god då hon resonerar på ett sätt jag förstår, men jag vet inte om jag vågar. Tycker fortfarande röständringen DL2 var misstänkt, men det jag vara en upphängning på min sida. Känns som att hon genuint letar ulvar, men verkar också kunna lura brallorna av en om man går efter vad andra säger. För att komma tillbaka till min (konspirations)teori om cirkus och BSF igår så känns det väldigt mycket som just det, en konspirationsteori. Inte min huvudmisstänkta, eller nära toppen.
16. Pegasus63 - brevbärare
17. Snurrfian - Har inte reagerat så mycket på utom rösten DL1, men vid närmare eftertanke hade jag själv kunnat göra samma sak så jag släpper nog det. Räddade sig själv på ett intressant vis igår, låg inte i rösttoppen och röstar på en spelare som inte heller har flest röster? Känns inte som någon som skulle rädda sig själv utan att ha en viktig roll, eller? Av någon anledning så känns hon väldigt o-ulvig, så jag vill placera henne som försiktigt god tills vidare, vill ha någon jag vågar lita litegrann på iallafall.