Ulvlek Hela Buke bakar-Julspecial

@Elo har jag helt missat idag, jag blir orolig att jag sätter henne åt sidan just för att hon är ny och ställer många frågor, vore hon ulv borde hon ställa frågorna i lyan, samtidigt kan lyan ha sagt åt henne att ställa frågorna i tråden istället. Men jag känner mig väldigt överseende med henne, vilket kan visa sig ha varit farligt i slutändan. :cautious: Men jag kan heller inte hitta något som gör att jag vill sätta henne som varken ond eller god.

Två på bollen - men nej ängeln kan ha skyddat sig själv och då vet den inte om en annan god. I allra lyurigaste fall så kan ulvarna ha struntat i att käka och om ängeln skyddade nån annan än sig själv vet den ingenting (men det känns exremt osannolikt)
Vem menar du ulvarna skulle lura genom att låta bli att käka? spion info visar ju om ulvarna väljer något.

Du menar tvärtom med ängeln va?

Vem menar du ulvarna skulle lura genom att låta bli att käka? spion info visar ju om ulvarna väljer något.

Du menar tvärtom med ängeln va?

Jag tror inte att åskådarna hade blivit lurade ;) däremot så kan ju ängeln ha blivit lurad att tro att den skyddat/hittat en annan god (om den nu skyddade en annan god än sig själv och ulvarna sket i att käka) Nu är det ett mycket osannolikt scenario. Jag tror att ängeln skyddat sig själv om den inte säkert hittat en annan god

Jag tänker att diskussionen om vad åskådarna kan tänkas ha skickat hjälper goda att hitta varandra, samtidigt som det finns att info hamnar hos ulvarna.
Jag tror också disskussen är hjälpsam, huruvida den riskerar att hjälpa ulvarna beror nog på vad disskussen rör ock vad som utrycks. Så det kan ju vara bra att tänka till en extra gång innan en skriver. Jag funderade t.ex jättelänge igår på om någon kunde vara siad och vem i såfall men det är inte tankar jag vill ta itråden mer än vid "behov" (och hur jag nu bedömmer det:confused:) Disskussioner om ulvarnas val av käk och liknade känns ju dock ganska lungt att pladdra om.

Jag tror inte att åskådarna hade blivit lurade ;) däremot så kan ju ängeln ha blivit lurad att tro att den skyddat/hittat en annan god (om den nu skyddade en annan god än sig själv och ulvarna sket i att käka) Nu är det ett mycket osannolikt scenario. Jag tror att ängeln skyddat sig själv om den inte säkert hittat en annan god
Bra poäng. Då skulle ju dock Åskådarna kunna skicka den raden för att motverka.

Eftersom Åskådarna troligtvis har koll på ängeln så tror jag, de skickar info åt de hållet så ängen kan absolut ha info som tyder på någons godhet. Huruvida det är troligt att ängeln skyddar sig själv eller någon annan beror nog mycket på vem som har rollen folk resonerar lite olika kring det.

Deltagare kvar
1. iiantazie röstat på pegasus- pegasus- niyama har en tanke om henne som fårulv om nu Niyama är ond , från igår. Har inte läst igenom henne ordentligt än men finns med på min misstänkta lista Tycker rösterna på pegasus var lite enkla , dl1 förstår jag då är det ju inte enkelt oavsett sida -men dl2?

2. Aliisa blir jag inte riktigt klok på Varit mycket frånvarande pga IRL vilket försvårar att kunna få grepp om, henne
Har röstat Pegasus, BSF- heffaklumpen . har teoriat om henne tidigare idag och upplever att hon vill hålla niyama bakom ryggen? skrev att hon trodde att en av niyama och Heffa var i lyan men trots att heffa bevisligen var god så fortsatte hon att hålla niyama som gebuin ( god?)

3. Niyama- en av mina huvudmisstänkta . Tycker hon drev mot heffaklumpen redan under dl2 och fortsatte så igår utan att ta med några andra särskilt mycket - Ovanligt frånvarande i inläggsstatistiken och med teoriande och funderingar ( kan också vara irl men men ) fortsatt i toppen på min lista över ulvmisstänkta har röstat hedinn- heffa-heffa

4. Hedinn ville jag rösta på igår och har svarat mig på lite inlägg idag men fortsatt anonym i eget tyckande och teoriande . Mest att hon frågar varför andra tycker si eller så inte så mycket eget förutom att hon i dl2 framhöll att BSF var god . fortsatt skum vet inte riktigt vilken god roll jag tycker hon skulle kunna ha? känns mer som en ulv som stryker medhårs och inte vill skriva för mycket om någon . i mitt tycke så öven att hon spädde mot pegasus i dl2 med lite kommentarer då Trolig lyakandidat för mig

5. qitis Det är jag :D

6. Vira hade jag funderingar om tidigare i leken - men på senare tid så har hon teoriat mera och visat mer av sina tankar - sedan att flera av dem dessutom sammanfaller med hur jag själv tänker och funderar får mig att tro att hon kan vara på min planhalva i denna leken . Så avskriver henne som misstänkt och placerar henne i facket troligen god istället
har röstat pegasus-aliisa- niyama

10. fio ännu en som kommit igång med mer tankar och teorier - dock håller jag inte med om allt och har fortfarande kvar tankar om att hon kan ingå i lyan, men kan vara god också så vet inte alls vart jag har henne
har röstat på GA- BSF-Iiantazie

11. Blacksmithfarm här har vi själva kärnan i leken att knäcka! Är hon god eller ond? har teoriat bra och varit aktiv och har också faktiskt en del tankar som sammanfaller med mina? Dock tycker jag att risken att hon är god är allt för stor för att vilja gå ditåt just idag - Är hon ulv är det bra spelat dock! kan vara ulv/ kan vara god -överväger att tro att hon är god men inte övertygad

12. glömmerallt många inlägg ,men som hon själv skrivit flera korta och inte så m¨ånga utförliga teoriinlägg.- Så pass anonym i leken att jag tom missade att ta med henne i min översyn efter dl2 - hon missade dock att rösta i DL1( angav att hon skulle röstat på pegasus) och röstade sedan på pegasus- (snurrfian) heffaklumpen. Ändringen till heffa sticker ut lite för mig för den fick upp heffa i ledningen framför Niyama och Aliisa som jag båda har som potentiella ulvar . HM hamnar i kan vara god/ eller ond men överväger mer åt att vara ond för mig

13. Elo nybörjaren i gänget Inte lätt att leka första gången och man kan skriva saker som blir misstänkta bara för att man inte vet hur man ska uttrycka sig i lekarna . Vissa saker tycker jag är skumma och andra mer som att hon skulle vara en förvirrad god nybörjare som försöker reda ut allt Mycket osäker på vart jag ska placera henne Hon har röstat KD-Aliisa- heffaklumpen Får gå igenom henne mer noggrant!

15. cirkus Ja cirkus är lika svår att placera som vanligt - Är rädd för att hon kan ingå i lyan faktiskt - hon är duktig på att se ut som god när hon är ond dessutom. Kan vara god kan vara ond - vet inte vilket ben jag stå på i frågan - röstade på mig i Dl1 ( bara det är ju suspekt:D) -(BSF) Pegasus- Heffaklumpen- och de sena rösterna / ändringen på de två goda skaver lite för mig så en aning mer åt onda hållet än det goda för mig

17. Snurrfian Inte kunnat vara så aktiv i leken - vet att jag reagerat på vissa saker hon skrev och på hennes röstning i leken tidigare Kommit med lite mer inlägg idag som jag ska sätta mig ner och gå igenom lite mer ordentligt de också
Hon har röstat på Vira- Aliisa-Aliisa hamnar också i kan vara god/ kan vara ond men en aning mer åt det onda hållet just nu

Jag tycker nog att det är extremt osannolikt att ulvarna skulle låtit bli att försöka käka inatt faktiskt
Förhoppningsvis så har ängeln skyddat en annan som den därmed nu säkert vet att den är god , annars har den skyddat sig själv

Jag tycker nog att det är extremt osannolikt att ulvarna skulle låtit bli att försöka käka inatt faktiskt
Förhoppningsvis så har ängeln skyddat en annan som den därmed nu säkert vet att den är god , annars har den skyddat sig själv

Jag håller med att det är mest troligt så

Jag lägger också min röst tidigt -så är den lagd så fortsätter jag att gå igenom leken mer ordentligt samtidigt som jag följer det som händer under kvällen

kan även idag tänka mig att ändra rösten om det framkommer något mer eller för att samla rösterna (precis som igår )

jag tror fortsatt på Hedinn i lyan alldeles för tillbakalutad och medglidande i mitt tycke för att vara god
Och Niyama känns inte heller god som inte gräver som en terrier rent allmänt och fastnade rejält på
Heffaklumpen och närmast drev lynchen mot henne?
Aliisa kan också ingå i lyan.såtillvida hon inte är god då.
Och så kvalar nog faktiskt cirkus och glömmerallt in i lyangänget lite före de andra jag är osäker på pga deras sena röster på Heffaklumpen igår.
BSF är skitsvår också att bestämma om hon är ond eller god.

Väljer att lägga min röst på Niyama just nu då hon redan har en röst och känns starkare att hon skulle vara ond än Aliisa som också har en röst redan samt att jag forfarande inte kan släppa att hon KAN vara god ändå. Men inte något jag vet förstås.

qitis röstar på Niyama
tycker att hon drev på mot en god Heffaklumpen och allmänt inte varit så grävande hon brukar vara som god och det var när hon (och Aliisa) var uppe jämsides med heffa igår som det började komma fler röster på heffa som fick heffa att komma upp i ledningen

Röstlista Dag DL4 kl 21.30

14.57 Elo röstar på glömmerallt
16.44 Vira röstar på Niyama
17:43 cirkus röstar på Aliisa
18.42 qitis röstar på Niyama

glömmerallt 1
Niyama 2
Aliisa 1

Och så mitt försök till sammanställning

1. iiantazie - jag

2. Aliisa - Har ingen riktig känsla för. Skriver lite om olika roller etc som jag inte håller med om, men jag tror vi är ungefär lika nya så är mycket möjligt att hon är precis så förvirrad som jag är. Håller många som goda, men jag vet inte om jag ska tolka det till hennes fördel eller nackdel.

3. Niyama - Misstänker lika mycket som igår om inte mer, tycker hon hängde upp sig för mycket på heffa, som bevisligen var god, efter ett inlägg där heffa försöker resonera om rösterna i DL1. Trots att heffa försöker förklara hur hon tänkt flera gånger släpper inte Niyama det. Känns som en ulv som ville ha något att rösta efter. Verkar ha lite tidsbrist. Vill nog rösta här även idag om inget väldigt suspekt dyker upp idag.

4. Hedinn - Har jag sett Hedinn den här leken? :confused: Kan inte minnas en enda teori från hennes håll, känns väldigt under radarn. La en väldigt enkel röst på Snurrfian igår tycker jag, och när jag tittar tillbaka var väl ingen av rösterna särskilt välmotiverad? Tror hon hamnar på misstänkt-listan, känns ganska suspekt.

5. qitis - Känns som att hon genuint letar onda, teoriar duktigt. Dock brukar jag tycka det, ända fram till att det visar sig att hon är ond. Hon brukar dock kännas ännu mer på, men tycker mig minnas att hon har tidsbrist? Vågar inte lita på q i dagsläget.

6. Vira - Inte reagerat på någonting speciellt här, resonerar vettigt och jag håller med om mycket i det hon säger, ffa senaste teoriinlägget. Ligger väldigt långt ner på listan över misstänkta, så måste nästan hamna i godfacket om inte min lya ska bli överfull.

7. Heffaklumpen - bybo

8. karamelldrottningen - givmild siare

9. Lobelia - bybo

10. fio - Känns misstänksam mot det mesta, men det har jag tyckt alla gånger jag spelat med henne, så det säger inte så mycket. Röstade på mig igår vilket jag förstår, var inte helt med i leken, men tycker ändå att teorin inte riktigt håller. Känns långsökt att utifrån att jag inte röstade på den enda spelare som lagt röst, på grund av att den lagda rösten var enkel, misstänka mig för att vara ulv med den spelaren. Iofs fick fio väl lite bråttom på slutet, så kan vara så att hon själv inte hade något bättre att rösta efter just då. Oklar status fortfarande, kan se som både god och ond.

11. Blacksmithfarm - Tycker hon teoriade bra i DL2, många av rösterna där på henne kom från hennes röst på karamell DL1 som hon inte ändrade. Skulle kunna vara en genuint hjälpsam god, men jag blir lite misstänksam på drevet mot henne som helt försvann sedan, känns som hon godförklarades lite för mycket. Tänkte först att hon var viktig god eller ond, men som någon skrev så har hon räddat sig själv som bybo också så jag vågar inte placera henne.

12. glömmerallt - Känns inte supermisstänkt, men rösten på Snurrfian igår var enkel, och i DL3 finns det bättre saker att gå efter än röst i DL1. Har i övrigt inte skrivit något jag reagerar jättemycket på (ingenting jag minns iallafall..). Vågar inte placera i något fack.

13. Elo - Ny! Trasslar in sig lite i resonemang, kanske inte helt olikt mig själv, men har av någon anledning känsla av att hon kan sitta i lyan? Vet inte var det kommer ifrån, men jag håller ögonen på Elo.

14. LenaH - bybo

15. cirkus - Skulle så gärna vilja lita på cirkus som god då hon resonerar på ett sätt jag förstår, men jag vet inte om jag vågar. Tycker fortfarande röständringen DL2 var misstänkt, men det jag vara en upphängning på min sida. Känns som att hon genuint letar ulvar, men verkar också kunna lura brallorna av en om man går efter vad andra säger. För att komma tillbaka till min (konspirations)teori om cirkus och BSF igår så känns det väldigt mycket som just det, en konspirationsteori. Inte min huvudmisstänkta, eller nära toppen.

16. Pegasus63 - brevbärare

17. Snurrfian - Har inte reagerat så mycket på utom rösten DL1, men vid närmare eftertanke hade jag själv kunnat göra samma sak så jag släpper nog det. Räddade sig själv på ett intressant vis igår, låg inte i rösttoppen och röstar på en spelare som inte heller har flest röster? Känns inte som någon som skulle rädda sig själv utan att ha en viktig roll, eller? Av någon anledning så känns hon väldigt o-ulvig, så jag vill placera henne som försiktigt god tills vidare, vill ha någon jag vågar lita litegrann på iallafall.

Deltagare kvar
1. iiantazie röstat på pegasus- pegasus- niyama har en tanke om henne som fårulv om nu Niyama är ond , från igår. Har inte läst igenom henne ordentligt än men finns med på min misstänkta lista Tycker rösterna på pegasus var lite enkla , dl1 förstår jag då är det ju inte enkelt oavsett sida -men dl2?

2. Aliisa blir jag inte riktigt klok på Varit mycket frånvarande pga IRL vilket försvårar att kunna få grepp om, henne
Har röstat Pegasus, BSF- heffaklumpen . har teoriat om henne tidigare idag och upplever att hon vill hålla niyama bakom ryggen? skrev att hon trodde att en av niyama och Heffa var i lyan men trots att heffa bevisligen var god så fortsatte hon att hålla niyama som gebuin ( god?)

3. Niyama- en av mina huvudmisstänkta . Tycker hon drev mot heffaklumpen redan under dl2 och fortsatte så igår utan att ta med några andra särskilt mycket - Ovanligt frånvarande i inläggsstatistiken och med teoriande och funderingar ( kan också vara irl men men ) fortsatt i toppen på min lista över ulvmisstänkta har röstat hedinn- heffa-heffa

4. Hedinn ville jag rösta på igår och har svarat mig på lite inlägg idag men fortsatt anonym i eget tyckande och teoriande . Mest att hon frågar varför andra tycker si eller så inte så mycket eget förutom att hon i dl2 framhöll att BSF var god . fortsatt skum vet inte riktigt vilken god roll jag tycker hon skulle kunna ha? känns mer som en ulv som stryker medhårs och inte vill skriva för mycket om någon . i mitt tycke så öven att hon spädde mot pegasus i dl2 med lite kommentarer då Trolig lyakandidat för mig

5. qitis Det är jag :D

6. Vira hade jag funderingar om tidigare i leken - men på senare tid så har hon teoriat mera och visat mer av sina tankar - sedan att flera av dem dessutom sammanfaller med hur jag själv tänker och funderar får mig att tro att hon kan vara på min planhalva i denna leken . Så avskriver henne som misstänkt och placerar henne i facket troligen god istället
har röstat pegasus-aliisa- niyama

10. fio ännu en som kommit igång med mer tankar och teorier - dock håller jag inte med om allt och har fortfarande kvar tankar om att hon kan ingå i lyan, men kan vara god också så vet inte alls vart jag har henne
har röstat på GA- BSF-Iiantazie

11. Blacksmithfarm här har vi själva kärnan i leken att knäcka! Är hon god eller ond? har teoriat bra och varit aktiv och har också faktiskt en del tankar som sammanfaller med mina? Dock tycker jag att risken att hon är god är allt för stor för att vilja gå ditåt just idag - Är hon ulv är det bra spelat dock! kan vara ulv/ kan vara god -överväger att tro att hon är god men inte övertygad

12. glömmerallt många inlägg ,men som hon själv skrivit flera korta och inte så m¨ånga utförliga teoriinlägg.- Så pass anonym i leken att jag tom missade att ta med henne i min översyn efter dl2 - hon missade dock att rösta i DL1( angav att hon skulle röstat på pegasus) och röstade sedan på pegasus- (snurrfian) heffaklumpen. Ändringen till heffa sticker ut lite för mig för den fick upp heffa i ledningen framför Niyama och Aliisa som jag båda har som potentiella ulvar . HM hamnar i kan vara god/ eller ond men överväger mer åt att vara ond för mig

13. Elo nybörjaren i gänget Inte lätt att leka första gången och man kan skriva saker som blir misstänkta bara för att man inte vet hur man ska uttrycka sig i lekarna . Vissa saker tycker jag är skumma och andra mer som att hon skulle vara en förvirrad god nybörjare som försöker reda ut allt Mycket osäker på vart jag ska placera henne Hon har röstat KD-Aliisa- heffaklumpen Får gå igenom henne mer noggrant!

15. cirkus Ja cirkus är lika svår att placera som vanligt - Är rädd för att hon kan ingå i lyan faktiskt - hon är duktig på att se ut som god när hon är ond dessutom. Kan vara god kan vara ond - vet inte vilket ben jag stå på i frågan - röstade på mig i Dl1 ( bara det är ju suspekt:D) -(BSF) Pegasus- Heffaklumpen- och de sena rösterna / ändringen på de två goda skaver lite för mig så en aning mer åt onda hållet än det goda för mig

17. Snurrfian Inte kunnat vara så aktiv i leken - vet att jag reagerat på vissa saker hon skrev och på hennes röstning i leken tidigare Kommit med lite mer inlägg idag som jag ska sätta mig ner och gå igenom lite mer ordentligt de också
Hon har röstat på Vira- Aliisa-Aliisa hamnar också i kan vara god/ kan vara ond men en aning mer åt det onda hållet just nu
Givande sammanställning och intressant, är mitt i att försöka gå igenom alla i varje fall lite och ska ny ta tag i @iiantazie som har glidigt uder radarn för migt men när jag försöker pusslad ihop möjliga lya nkombinationer så hamnar hon oftast där, Jag tycker därför din teori om henne känns väldigt intressan kan du utveckla eller tala om var du har skrivit mer om det tidigare.

@Elo har en del märkliga resonemang som jag ursäcktat med att hon är ny, Hon är väldigt svår att få grepp om hon hamnar ofta i lyan under mitt "pusslande" men det är svårt att hitta något specifikt som sticker ut som särskilt misstänkt.

@cirkus lutar jag nog åt motsatt håll jämfört med dig pga sena röständringen till pegasus(en ond har ju mer koll på vilka röster som räknas ock en sådann röst gör att en blir granskad vilket en ond troligtvis vill undvika) men cirkus är bra på att luras så jag blir ändå osäker.

@Vira är jag lite inne på samma linje som dig, jag reagerade ju på hennes förstadags röst men i övrigt är det inget speciellt som sticker ut så jag avvaktar med henne just nu

håller med om att @Blacksmithfarm har en nyckelroll, saker blir vädigt olika beroende på om hon är ond eller god

Övriga är jag inte klar med än behöver kolla mer( förutom snurrfian som jag ju redan pladdrat om)
Jag kör för övrigt med uteslutnings metoden jag har bestämmt mig för flera jag inte vill rösta på och tänkte fortsätta och sen se vad som blir kvar och fundera extra kring dem:p

Och Niyama känns inte heller god som inte gräver som en terrier rent allmänt och fastnade rejält på
Heffaklumpen och närmast drev lynchen mot henne?
Vadå drev? Jag la en andraröst, visst, men sen var jag inte ens här. Jag hade uppenbarligen fel, men jag tyckte heffaklumpens kommentarer om att hon hamnade i klistret etc var jätteskumma. Som att hon fokuserade mer på att inte bli misstänkt än att leta onda. Jag hade för avsikt att gå igenom fler men jag hann helt enkelt inte så jag fokuserade på den jag tyckte var skummast och gick igenom ordentligt där istället.

Jag har inte hunnit mer än skumma igenom leken nu, men jag hade känslan av att det främst var jag som såg det skumma i heffaklumpen så två saker förvånar mig: att heffaklumpen lynchades och att jag fick flera röster.

Ser nu att Niyama redan har två röster men.. känns som den mest suspekta i nuläget. Och eftersom jag vill rösta tidigt och slippa stressen nära DL så får det bli så nu. Kommer hålla koll på leken under kvällen ändå.

iiantazie röstar på Niyama då jag tycker hon hängde upp sig för mycket och enkelt på heffaklumpen när hon inte förstod heffas resonemang och i övrigt inte kommit med jättemycket.

Röstlista Dag DL4 kl 21.30

14.57 Elo röstar på glömmerallt
16.44 Vira röstar på Niyama
17:43 cirkus röstar på Aliisa
18.42 qitis röstar på Niyama
18.58 iiantazie röstar på Niyama

glömmerallt 1
Niyama 3
Aliisa 1

3. Niyama - Misstänker lika mycket som igår om inte mer, tycker hon hängde upp sig för mycket på heffa, som bevisligen var god, efter ett inlägg där heffa försöker resonera om rösterna i DL1. Trots att heffa försöker förklara hur hon tänkt flera gånger släpper inte Niyama det. Känns som en ulv som ville ha något att rösta efter. Verkar ha lite tidsbrist. Vill nog rösta här även idag om inget väldigt suspekt dyker upp idag.
Fast jag skrev att jag först tänkte att det kan vara en förvirrad god som trasslat in sig (ang. rösterna) men sen kom det där om att hon skulle hamna i klistret om Pegasus var god som jag tyckte lät som en ulv som ville förekomma. Och jag tycker fortfarande att det är märkligt att Pegasus fick så pass många röster.

Jag förstår nog inte det misstänkta i att @Niyama haka upp sig på heffaklumpen? Hon kan mycket väl vara ond men just det tycker jag inte är misstänkt alls och flera verkar ha det som största anledning att misstänka henne? :confused:

Jag tycker också att Aliisa är lite svajig och gärna hittar många goda helst med specialroller. Jag noterar att en av rollerna exkluderar hon att någon annan har och eventuellt skulle det indikera att hon har den själv vilket jag är tveksam till att en god skulle outa sin roll på det viset.
Fast Pegasus outade sin roll. Och honom röstade du dessutom på när du röständrade. Och nu röstar du på Aliisa, som också hintar om sin roll? Du känns inte jättegod nu faktiskt.

Fast Pegasus outade sin roll. Och honom röstade du dessutom på när du röständrade. Och nu röstar du på Aliisa, som också hintar om sin roll? Du känns inte jättegod nu faktiskt.
Var hintar han om sin roll? jag gick tillbaka igår utan att hitta något, så tala gärna om var om du har koll?

Eftersom ingen käkades kan det inte vara avgörande lynch idag utan tidigast imorgon dag? Om jag räknat rätt? Förutsätter 5 onda.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar