Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah sorry att jag pekade ut det uppenbara, postade samtidigt som du förklarade att du inte kundeHmm fetskrivning fungerar inte, hoppas rösten räknas ändå
Rösten i så fall inte, jag hänger inte med??jag fick nu en tanke om att du faktist kan vara fårulven och därigenom inte kunde ändra röst från karamelldrottningen om nu pegasus är ond? så inte pegasus skulle riskera att åka igår via lottning?
Glöm inte att fetstila rösten!
Du måste feta
i vad hänger du inte med?Rösten i så fall inte, jag hänger inte med??
21.31 enligt min klocka, visst är dl 21.30?Nu blir jag sjukt osäker ...
fio ändrar röst till pegasus för att han verkar mer skum med alla teorier
Om BSF var fårulven och hade fejkrösten på karamell skulle det ju inte göra någon skillnad om hon ändradei vad hänger du inte med?
röständringen för sen ( 21.31 enl bukeklockan)Nu blir jag sjukt osäker ...
fio ändrar röst till pegasus för att han verkar mer skum med alla teorier
DL 2 | |
16:41 | fio röstar på Blacksmithfarm |
18:14 | Hedinn röstar på fio |
18:18 | glömmerallt röstar på Pegasus63 |
20:22 | Aliisa röstar på Blacksmithfarm |
20:42 | Blacksmithfarm ändrar röst till Pegasus63 |
20:54 | Lobelia röstar på Pegasus63 |
21:05 | iiantazie röstar på Pegasus63 |
21:15 | qitis röstar på Blacksmithfarm |
21:18 | Niyama röstar på Heffaklumpen |
21:19 | Elo röstar på Aliisa |
21:23 | Heffaklumpen röstar på Pegasus63 |
21:24 | Vira röstar på Pegasus63 |
21:24 | Snurrfian röstar på Aliisa |
21:28 | Pegasus63 ändrar röst till Blacksmithfarm |
21:30 | cirkus ändrar röst till Pegasus63 |
jag tänkte utifrån scenariot att även pegasus är ulv då hade det ju blivit 5-lika med den dolda rösten om BSF ändradeOm BSF var fårulven och hade fejkrösten på karamell skulle det ju inte göra någon skillnad om hon ändrade
Jag känner att jag redan försökt besvara den här frågan flera gånger och vet inte hur jag ska besvara den bättre.Ja men jag fattar inte varför de tre första ansågs mer misstänkta. Oavsett vem så förstår jag inte, vad med klockslagen gör de skummare?
(ursäkta om du svarat på det till nån annan, läser ikapp från telefon)
Ska stå rösten i tråden räknas ju i så fall inte. som fårulv hade den kunnat ändras utan problem, den dolda hade kunnat ligga på karamellen i så fall.i vad hänger du inte med?
21.31 enligt min klocka, visst är dl 21.30?
eller ja men visst - så dum jag är rösten i leken räknades ju inte från start- ok så det var en tankevurpa från mig och jag ber om ursäkt!jag tänkte utifrån scenariot att även pegasus är ulv då hade det ju blivit 5-lika med den dolda rösten om BSF ändrade
Dvs lottning och risk att pegasus kunde åka?
Ok helvete
Fast jag tror inte det spelar nån roll - det blev ju 7 röster på Pegasus utan din ändring