Ulvlek Hela Buke bakar-Julspecial

Nej fan alltså - visserligen 4-6 mellan Pega och bsf - och jag tycker nog att bsf försöker försvara sig själv rätt bra, det kan vara tecken på att hon ändå är god?

cirkus ändrar röst till Pegasus63

Nu blir jag sjukt osäker ...

fio ändrar röst till pegasus för att han verkar mer skum med alla teorier

Tror denna stämmer, får med massa formatering bara ...

DL 2
13:42Blacksmithfarm röstar på Heffaklumpen
14:49Pegasus63 röstar på Elo
16:41fio röstar på Blacksmithfarm
18:14Hedinn röstar på fio
18:18glömmerallt röstar på Pegasus63
20:22Aliisa röstar på Blacksmithfarm
20:42Blacksmithfarm ändrar röst till Pegasus63
20:54Lobelia röstar på Pegasus63
21:04cirkus röstar på Blacksmithfarm
21:05iiantazie röstar på Pegasus63
21:15qitis röstar på Blacksmithfarm
21:18Niyama röstar på Heffaklumpen
21:19Elo röstar på Aliisa
21:23Heffaklumpen röstar på Pegasus63
21:24Vira röstar på Pegasus63
21:24Snurrfian röstar på Aliisa
21:28Pegasus63 ändrar röst till Blacksmithfarm
21:30cirkus ändrar röst till Pegasus63
(fio ändrar, för sent, röst till Pegasus)

Pegasus63 7
Blacksmithfarm 4
fio 1
Aliisa 2
Heffaklumpen 1

Om BSF var fårulven och hade fejkrösten på karamell skulle det ju inte göra någon skillnad om hon ändrade
jag tänkte utifrån scenariot att även pegasus är ulv då hade det ju blivit 5-lika med den dolda rösten om BSF ändrade
Dvs lottning och risk att pegasus kunde åka?

Ja men jag fattar inte varför de tre första ansågs mer misstänkta. Oavsett vem så förstår jag inte, vad med klockslagen gör de skummare?
(ursäkta om du svarat på det till nån annan, läser ikapp från telefon)
Jag känner att jag redan försökt besvara den här frågan flera gånger och vet inte hur jag ska besvara den bättre.

Men, JAG VET INTE. Jag tittade på klockslagen och fick en tanke utifrån det, skrev ner den och sedan postade jag det inlägget. Jag har skrivit tidigare om att jag tyckte att det var relativt långt mellan de tre första rösterna. Jag vet inte hur jag ska besvara frågan bättre och som sagt, jag tycker att jag redan har besvarat denna frågan flera gånger.

Jag är nog extremt trög. Så har du fortfarande inte fått svar på din fråga ber jag dig att omformulera den. För jag är helt ärlig, jag förstår inte vad jag inte har svarat på?

jag tänkte utifrån scenariot att även pegasus är ulv då hade det ju blivit 5-lika med den dolda rösten om BSF ändrade
Dvs lottning och risk att pegasus kunde åka?
eller ja men visst - så dum jag är :banghead: rösten i leken räknades ju inte från start- ok så det var en tankevurpa från mig och jag ber om ursäkt!

Sorry bsf att jag var för sen att ändra Tyckte du försvarade dig rätt bra. Men hoppas inte min röst avgör . Tror pegasus ryker ändå

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar