Hon hade ju inte fetat eller formulerat rätt när jag gjorde listan?Varför? DL är väl 22?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon hade ju inte fetat eller formulerat rätt när jag gjorde listan?Varför? DL är väl 22?
Troligen för att rösten inte var fetad först. Ändrade det direkt och sedan även lite stavfelVarför? DL är väl 22?
Formulerat rätt hade jag väl ändå gjort ? Men inte fetat. Det hann och skickas och ändrades pronto i samma klockslag.Hon hade ju inte fetat eller formulerat rätt när jag gjorde listan?
Eller. Ja jag hade skrivit jag röstar därför på BSFFormulerat rätt hade jag väl ändå gjort ? Men inte fetat. Det hann och skickas och ändrades pronto i samma klockslag.
Därefter lite ändring på stavfel
- Trollpacka- Är en del av hovdamernas pakt och får under spelets gång dela ut totalt två förtrollningar :
1. En tjänare (bybo) kan inte rösta i nästkommande lynch.
2. Husmamsellen får inga visioner eller drömmar kommande speldygn.
Övriga roller:
- Visioner - Alla döda spelare, både goda och onda, ska varje speldygn lämna ett meddelande till LL i PM. Eftersom ett medium sällan får kristallklara budskap får man inte ange andra spelares nick, utan måste på något annat sätt beskriva den man vill ge mediet en vink om. Man får inte heller ljuga eller hitta på falska budskap, men det är fritt fram att förvränga eller tala i gåtor. Inga citat får användas i meddelandena till mediet och budskapet får vara max 10 ord långt. LL lottar sedan vilket meddelande som når ut till husmamsellen, det kan alltså vara smart att skicka samma budskap flera gånger om man har något viktigt att framföra. Meddelandet ska inkomma till LL på motsatt DL till när du dog. , Dog du en dagDL ska du skicka in ditt meddelande inför nattDL. Dog du en nattDL ska du skicka in ditt meddelande inför dagDL, meddelandet är sedan giltigt ett speldygn.
Ja det var ju inte ens mitt teoriinlägg utan jag höll ju bara med LenaH? Så varför röstade du inte där?
Fråga om förtrollningen "En tjänare (bybo) kan inte rösta i nästkommande lynch.". Betyder det att en av kvarvarande bybor (lottas vilken?) röst inte räknas utan att den vet om det? Eller får den inte rösta alls, alltså att det syns i tråden att någon inte röstar?
För att det inte var därför jag röstade på dig?
Okey, du skrev att det var det inlägget du reagerade på?