Ja. Det stämmerDu gick på "din känsla" den gången
I denna leken har jag ingen känsla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Det stämmerDu gick på "din känsla" den gången
Breaktown röstar på fio
För att jag tycker det var att dra väl lätta slutsatser om godförklaring bara utifrån det. I kombination om det jag skrev i förra inlägget om att aktiva spelare blir ”utsatta”.
Ja det har du nog Jag har till och med sammanställt mitt och de som skrev sina tidigare under dagen.@Snurrfian har jag missat ditt valspråk?
Börjar med den obligatoriska frågan innan jag försöker förstå rollerna.
Mitt valspråk: Med utbildning kan vi bli en stormakt!
Ja det har du nog Jag har till och med sammanställt mitt och de som skrev sina tidigare under dagen.
Jag är iallafall ärlig med min icke-ambition
Jag vet inte alls vad jag egentligen tycker om vare sig LenaH som röstade först av alla ( på mig ) men hon brukar kunna rösta på mig i DL 1 rätt ofta har jag märkt .
Idahoe har precis som hon själv anfört faktiskt dividerat ang rollistan och funderare på hur den skulle påverka leken.
Hon har jag verkligen ingen aning heller om vart jag har men kan ändå förstå att hon blir misstänksam
Mot LenaH som till synes vekar haka fort i hennes fundering om mig och sedan snabbt röstar på mig
BSF lägger andra rösten på LenaH Trots att jag tycker den var underbyggd så sticker den ändå ut.
Jag röstar därför på BSF
Jag är lika aktiv som Q och har varit med i leken i en kvart.
Jag skickade för tidigt åtgärdat !Är det medvetet att inte feta?
Nja, nu ja. Det inlägg som jag reagerade på var ditt första teoriinlägg i tråden, och då hade @qitis och några till skrivit mer, fått reaktioner och reagerat på varandra. Så det blir ju inte jämförbart. Sen har det ju hänt mer sen dess.
Jag skickade för tidigt åtgärdat !
Fö skulle jag aldrig låta bli att feta medvetet !
(22.00 qitis röstar på bsf ogiltig)
Det har aldrig hänt. Och kommer aldrig att hända.Ibland undrar jag