Ulvlek: Drottning Kristinas regentperiod

Breaktown röstar på fio

För att jag tycker det var att dra väl lätta slutsatser om godförklaring bara utifrån det. I kombination om det jag skrev i förra inlägget om att aktiva spelare blir ”utsatta”.

Jag är lika aktiv som Q och har varit med i leken i en kvart.

Alltså - jag har inte riktigt lust att riskera att åka ut och dessutom röstar jag ogärna på aktiva spelare när vi är så få så jag landar i att byta röst till @cirkus eftersom hon har en röst redan-

LenaH ändrar till cirkus för att då blir det som det ska enligt cirkus eget valspråk. Och för att jag inte vill dö.

Känns som hälften saknas men får väl slänga in en röst. Med tanke på att Gabby iallafall varit inne men sedan möjligtvis är för upptagen i lyan så..

fio röstar på Gabby ossi

Röstlista DL1 kl 22.00
20.13 LenaH röstar på qitis
20.55 Idahoe röstar på LenaH
21:10(?) Blacksmithfarm röstar på LenaH
21.42 Snurrfian röstar på Cirkus
21:50 Breaktown röstar på fio
21.58 LenaH ändrar till cirkus
21.58 fio röstar på Gabby ossi

cirkus 2
LenaH 2
Fio 1
Gabby_Ossi 1

Jag vet inte alls vad jag egentligen tycker om vare sig LenaH som röstade först av alla ( på mig O_o) men hon brukar kunna rösta på mig i DL 1 rätt ofta har jag märkt 😅.
Idahoe har precis som hon själv anfört faktiskt dividerat ang rollistan och funderare på hur den skulle påverka leken.
Hon har jag verkligen ingen aning heller om vart jag har men kan ändå förstå att hon blir misstänksam mot LenaH som till synes verkar haka fort i hennes fundering om mig och sedan snabbt röstar på mig

BSF lägger andra rösten på LenaH Trots att jag tycker den var underbyggd så sticker den ändå ut.

Qitis röstar på BSF

Jag vet inte alls vad jag egentligen tycker om vare sig LenaH som röstade först av alla ( på mig O_o) men hon brukar kunna rösta på mig i DL 1 rätt ofta har jag märkt 😅.
Idahoe har precis som hon själv anfört faktiskt dividerat ang rollistan och funderare på hur den skulle påverka leken.
Hon har jag verkligen ingen aning heller om vart jag har men kan ändå förstå att hon blir misstänksam
Mot LenaH som till synes vekar haka fort i hennes fundering om mig och sedan snabbt röstar på mig

BSF lägger andra rösten på LenaH Trots att jag tycker den var underbyggd så sticker den ändå ut.

Jag röstar därför på BSF

Är det medvetet att inte feta?

Jag är lika aktiv som Q och har varit med i leken i en kvart.

Nja, nu ja. Det inlägg som jag reagerade på var ditt första teoriinlägg i tråden, och då hade @qitis och några till skrivit mer, fått reaktioner och reagerat på varandra. Så det blir ju inte jämförbart. Sen har det ju hänt mer sen dess.

Röstlista DL1 kl 22.00
20.13 LenaH röstar på qitis
20.55 Idahoe röstar på LenaH
21:10(?) Blacksmithfarm röstar på LenaH
21.42 Snurrfian röstar på Cirkus
21:50 Breaktown röstar på fio
21.58 LenaH ändrar till cirkus
21.58 fio röstar på Gabby ossi

22.00 Gabby_Ossi röstar på Idahoe
(22.00 qitis röstar på bsf ogiltig)

cirkus 2
LenaH 2
Fio 1
Gabby_Ossi 1
Idahoe 1

Nja, nu ja. Det inlägg som jag reagerade på var ditt första teoriinlägg i tråden, och då hade @qitis och några till skrivit mer, fått reaktioner och reagerat på varandra. Så det blir ju inte jämförbart. Sen har det ju hänt mer sen dess.

Ja det var ju inte ens mitt teoriinlägg utan jag höll ju bara med LenaH? Så varför röstade du inte där?

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 574
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V