Jag lÀr vÀl vara misstÀnkt idag oavsett vad jag gör. (Tack för den, Breaktown
) men har ledig lunch idag, sÄ ska försöka gÄ igenom ordentligt det som Àr kvar.
Deltagarlista:
1.
Harrysen -bybo
2. qitis -hÀxa
3. LenaH
4. Gabby_Ossi
5. Blacksmithfarm -ulv
6. cirkus -bybo
7. Idahoe
8. Breaktown -fÄrulv
9. Snurrfian
10. fio
Kvarvarande roller:
Medium
RöstfifflarlÀrling
VĂ€lsignad
Trollpacka
Bybo eller ulv (mest troligt bybo)
Gabby_Ossi: röstar Idahoe-Snurrfian-Breaktown
Den som har minst antal inlÀgg. Har lagt relativt enkla röster upplever jag och kanske inte haft sÄ mycket till egna teorier (hej, jag kastar inte alls sten i glashus). Tidsbrist och/eller ulv som ligger lÄgt?
Snurrfian röstar cirkus-Gabby_Ossi-Idahoe.
FramstÄr som aktiv och grÀvande, resonerar och funderar och verkar leta onda. Jag kan förstÄ rösten pÄ mig igÄr, det hÀr har inte direkt varit min bÀsta lek och huvudet orkar inte riktigt pÄ kvÀllarna efter jobb.
Hon har lurat mig förut, men jag hÄller henne nog ÀndÄ försiktigt Ät det lite godare hÄllet
Fio: röstar Gabby_Ossi-Blacksmithfarm-Breaktown
Har mĂ„nga men korta inlĂ€gg, vilket gör att det ibland kĂ€nns som det Ă€r lite lite substans, men har Ă€ndĂ„ kommit med en del vettiga funderingar. La en tidig andraröst pĂ„ Break igĂ„r, innan det gick att se att âallaâ tĂ€nkte rösta dĂ€r, vilket talar till hennes fördel tycker jag Ă€ven om hon misstĂ€nker mig ocksĂ„ vilket ju Ă€r fel.
LenaH röstar (qitis-)cirkus-blacksmithfarm-Breaktown
AlltsÄ Lena Àr svÄr. Jag röstade pÄ henne dag ett för att hon verkade lÀsa utan glasögon och missade de inlÀgg som passade henne att missa. Det tycker jag lite att hon har fortsatt med, bla vÄr diskussion om huruvida det som hon hÀvdade var en sjÀlvklarhet att det varit lottning. Har röstat pÄ tvÄ onda men upplever henne inte riktigt lika skarp som vanligt.
Jag höll henne som god efter att BSF la en andraröst pÄ henne rÀtt tidigt dag1, och efter att ha funderat lite sÄ vill jag nog ÀndÄ fortsÀtta med det Àven om jag stör mig lite pÄ spelstilen den hÀr leken.
Röstfifflaren bör inte ha nÄgon extra röst idag, jÀmnt dygn. Möjligen Àr bybon trollad sÄ att dess röst inte rÀknas, men det borde inte finnas nÄgon dold röst iaf till dagens lynch om jag tÀnkt rÀtt.
Vet inte hur mycket Ă€r tillförde leken, men nu Ă€r min lunch slut (och det hĂ€r inlĂ€gget har tagit mig 1 timme att göraâŠ)
Ă
terkommer till kvÀllen och hoppas hjÀrnan orkar med.