Mer substans? Jag gjorde inlägg där jag försökte resonera om de olika spelarna och så menar du att det finns för lite substans. Jag förstår inte riktigt hur du resonerar men visst vi kan vara två goda som missförstår varandra.
Ja eller mer att anmärka på. Substans för ev framtida misstankar. Jag hittad ett inlägg där du hade kommenterat det som hänt men eftersom det var ungefär samma tankar som mig själv så hade jag inte så mycket att anmärka på. Men sen när jag kom till röstningen skrev jag såhär:
"Snurrfian lägger första rösten på cirkus, när cirkus liksom jag blev distraherad och glömde bort leken. Cirkus visade ju sig vara bybo så det gör ju att jag ändå vill hålla lite extra koll på Snurrfian. Känns som lite väl lätt röst att rösta på någon som inte skrivit något spelrelaterat i tråden. Men Snurrfian hoppades kanske att ingen skulle hänga på så att hon kunde flyta med lite obemärkt?"
Och det var en timme innan DL, 45 min innan jag röstade, så min röst kom ju knappast ur det blå, eller?