Alltså, det känns lite som att du fastnat i idén om antingen ett av två par? Vi är ju enskilda spelare också?Jaha, jag har funderat lite fram och tillbaka under dagen och spontant tycker jag fortfarande att @Idahoe är mest ulvbenägen men åas kan jag ju naturligtvis vara lurad av både @Gabby_Ossi och @Snurrfian för jag kan ha fastnat i min tanke om att det var ANTINGEN Ida och BT eller Snurris och Gabby och det kan ju vara fel förstås. Samtidigt så borde det vara två goda som fastnade så som de två sistnämnda gjorde i DL1, det är sällan en ulv biter sig fast så men ingenting är omöjligt.
Å tredje sidan så är saker och ting oftast som de ser ut och röstningen igår lägger jag inte så mycket vikt vid, alla forstod vartåt det barkade och BT la dessutom sin röst i efterhand och då går jag mer på dl2 då de onda fortfarande inte var röjda alls och då talar tyvärr Idas röst på @fio och BTs fakeröst på Ida mer för att Ida är den sista ulven.
Fio har jag f ö sorterat in som god efter dl2 men det har jag väl varit tydlig med.
LenaH röstar på Idahoe
Jag tycker det är lite vanskligt att lägga så mycket vikt vid dl2 i en lek med väldigt lite info och förhållandevis få inlägg. Ok att de onda vet vilka som är onda, men åtminstone jag famlade fortfarande vilt i mörkret och försökte få ordning på den otydliga information jag kunde få tag på, vilket inte var mycket.