Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En av våra stolpar till belysningen ligger rakt över paddocken,
ÅÅÅÅh jag vill inte rida idag! Vill bara hem och sova!! MOTIVATIOOOOON!!!!
= Terränghinder
Synd att jag bara kan rida i mörker nu tills nästa helg.. Annars hade man kunnat letat nedfallna träd att hoppa över
Haha, precis så tänker jag också med allt som ligger i vägen
Synd att jag bara kan rida i mörker nu tills nästa helg.. Annars hade man kunnat letat nedfallna träd att hoppa över
Hon har väl hört ryktena om att hon ska få bli fälttävlanshäst när dressyren fungerar
Hon har väl hört ryktena om att hon ska få bli fälttävlanshäst när dressyren fungerar
Hahahaha.... Troligtvis! Ja, fortsätter hon så här så känns hela fälttävlansgrejen som en baggis!
Okej, nu outar jag oss och visar min och Evighetsmaskinens första och enda dressyrtävling. Observera att vi endast känt varandra i typ 1,5 månad och att sadeln var för jävlig. Vi red på strax över 59% om jag inte missminner mig.
http://www.youtube.com/watch?v=fcF8lFGHvDM
Precis!! kan någon försöka förklara detta för Swish?? har försökt förklara att hon kommer klara dressyren galant, men hon tror att alla som tävlar FT är Patrik Kittel på dressyren