Jag är tillbaka från min långa resa och har just läst ikapp tråden, så ni är säkert en del som fått notiser på tre veckor gamla inlägg
Jag höll mig relativt aktiv när jag var borta men hade definitivt kunnat göra mer. Planen var dock att ha en riktig njutresa med så lite regler och krav som möjligt, och eftersom träningslusten inte smög sig på särskilt ofta så blev det som det blev. Skyller lite på värmen också, bara att existera var jobbigt nog emellanåt!
Ja ja, två löprundor, två vandringar, ett pass yoga och ett pass styrka blev det under de veckor vi var borta i alla fall. En hel del steg utöver det, framförallt sista veckan då vi bytte land och promenerade runt i New York och Washington DC.
Dagens dag har mest gått ut på att överleva första arbetsdagen på 4,5 veckor, men eftersom det är så fint väder släpade vi oss ut på två promenader à 20-30 minuter vardera. Imorgon ska jag rida och på torsdag blir det comeback på gymmet tror jag minsann. Tänker sedan att jag ska få in ännu ett pass ridning samt lite simträning resten av veckan.