Haha, ja, exakt! Känner mig typ förråddHåller med, man blir ÄNNU mer bitter om man har gett kroppen alla förutsättningar för att vara stark och så bara den är vek på passen istället !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja, exakt! Känner mig typ förråddHåller med, man blir ÄNNU mer bitter om man har gett kroppen alla förutsättningar för att vara stark och så bara den är vek på passen istället !
Får se vem som håller i intervallerna nästa gång, det är olika ledare som turas om, kan ju vara skillnad på vem det är. Har haft samma nu båda ggr vi haft intervaller så kanske är detta hans grej. Får se helt enkelt.Så konstigt, det där brukar ledaren absolut säga, så har det i alla fall varit i de grupper jag sprungit med. Både hur många och långa intervallerna är och intensitet. "Nu kan ni lägga er på nivå ett i första intervallen, nivå två på de följande två intervallerna och nivå tre på den sista" - typ. Fråga nästa gång!
Såg lite ut som ett tortyrredskapVisa bifogad fil 116695
Jag provade förresten den här, det var rätt tufft
Håller med!Såg lite ut som ett tortyrredskap
Man kan göra samma övning med en bänk och en pilatesboll..Visa bifogad fil 116695
Jag provade förresten den här, det var rätt tufft