Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andra passet marklyft för veckan. Försökte skala ned på repsen i de lättare vikterna och öka på i de tyngre. Lite vajsing med greppet idag. Gjorde några försök på 80 och tredje fick jag upp stången halvvägs. Är liksom när knäna ska rätas ut som det blir problem. Tror att jag lyckats om jag gett det några försök till men valde att stanna där idag. Är uppenbarligen ingen morgonträningsmänniska. Men ett pass är ett pass. Bättre än inget.
Alltså är så imponerad av chinsen!! Jäklar vad mångaVisa bifogad fil 164312
Lördagspasset!kändes bra!
Igår var jag ute på en 4,6 km pw med 10 min backintervall/HIIT på slutet. Riktigt härligt!![]()
Tack!!Alltså är så imponerad av chinsen!! Jäklar vad många![]()
Jag tycker kalk och mixat grepp funkar bra för greppet.Andra passet marklyft för veckan. Försökte skala ned på repsen i de lättare vikterna och öka på i de tyngre. Lite vajsing med greppet idag. Gjorde några försök på 80 och tredje fick jag upp stången halvvägs. Är liksom när knäna ska rätas ut som det blir problem. Tror att jag lyckats om jag gett det några försök till men valde att stanna där idag. Är uppenbarligen ingen morgonträningsmänniska. Men ett pass är ett pass. Bättre än inget.
Nej, men tyckte mig se att du hadeHar du testat med remmar?![]()
Tränar på mixat grepp på de lite lägre vikterna men det känns fortfarande läskigt när jag lägger på. Blir liksom någon konstig vridning jag inte är bekväm med. Men kalk, absolut!Jag tycker kalk och mixat grepp funkar bra för greppet.![]()
Nej, men tyckte mig se att du hade. Tänkte att jag absolut bör testa men tänkte också spara på det lite (av oklar anledning).