Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar, snyggt jobbatSatte två nya PB i mark igår, först ett nytt 1 rep max på 130 kg!! Och sen ett reps-PB på 3x 120 kg
!
Visa bifogad fil 164636
Känner mig så satans fräck och stark!!
Satte två nya PB i mark igår, först ett nytt 1 rep max på 130 kg!! Och sen ett reps-PB på 3x 120 kg
!
Visa bifogad fil 164636
Wow!!Satte två nya PB i mark igår, först ett nytt 1 rep max på 130 kg!! Och sen ett reps-PB på 3x 120 kg
!
Visa bifogad fil 164636
Lycka till!!!Väskan packad inför morgondagen och snart ska jag sova. Eller åtminstone försöka - med tanke på hur många fjärilar som flaxar runt i magen får vi se hur det blir med den saken. Har laddat upp med melantonin och en bra ljudbok i alla fall och tänker att det spelar ingen större roll om det blir lite sisådär med sömnen, det är ju bara en natt. Skrev till laget att jag känner mig som ett barn som packar för en utflykt med skolan - ombyteskläder, en liten låda med div. mellis, vattenflaska, har lagt fram kläderna jag ska ha på mig imorgon... Enda skillnaden är att jag numera även packar Ipren och knäskydd
Vi startar kl 11:50 lokal tid imorgon, återkommer med tävlingsrapport när tillfälle ges. Fy fasen vad kul det ska bli! Och läskigt! Och kul!