Nej men! Vilket jäkla skit! Känns som att det är alldeles för mycket Covid i omlopp nuförtiden Hoppas att du klarar dig med en mild variant och att du kryar på dig snart!… och nu bekräftad covid-19 så nu går jag och gräver ner mig en vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men! Vilket jäkla skit! Känns som att det är alldeles för mycket Covid i omlopp nuförtiden Hoppas att du klarar dig med en mild variant och att du kryar på dig snart!… och nu bekräftad covid-19 så nu går jag och gräver ner mig en vecka
Jag mår egentligen rätt okej, är nog mest lite uppgiven. Skulle tagit tredje dosen denna veckan och hade väl hoppats klara mig till efter den.Nej men! Vilket jäkla skit! Känns som att det är alldeles för mycket Covid i omlopp nuförtiden Hoppas att du klarar dig med en mild variant och att du kryar på dig snart!
Jag menar såna där man tar salivprov (antigen?)Snabbtesterna, alltså de som kallas antigen eller lateral flow, är tyvärr inte särskilt tillförlitliga alls om det är det du menar med hemmatester. Jag vet flera personer som fått negativt på massor av sådana test (upp till 10 st för en person) för att sedan testa positivt med PCR.
(finns ju dock PCR-test man kan göra hemma också, så är det det du menar med "hemmatester" kan du ignorera det här inlägget helt )
Jag har också hört om folk som det blivit så för.
Jag testade ju negativt men idag fick vi reda på att makens jobbarkompis och hans familj allihop testade negativt och efter typ 12test fördelat på 4pers så va alla positiva. Så hemmatesterna är ju inte helt tillförlitliga.
Magnesium och zink är magisktI går var det ny instruktör på Bodypump och hon hade, ve och fasa, ÄNDRAT i programmet
Visade sig att hon ändrat de delarna jag tycker att jag inte riktigt får kläm på, till övningar jag fick kläm på fort (och dessutom hade valt bra låtar till! Thunderstruck med ACDC är mycket bättre än någon konstig hiphoppig house låt ) Resten av övningarna, de jag tycker är vansinnigt kul, var dock densamma
Resultatet är att jag har vansinnig träningsvärk i dag. Hur jag ska kunna rida vettigt senare i dag är ett mysterium
Det verkar dock vara en annan typ av träningsvärk, mycket behagligare. Undrar om magnesiumet och zinken redan börjat verka?
Finns hemtest du kör upp i näsan med. Som är antigenJag menar såna där man tar salivprov (antigen?)
PCR är såna man kör upp i näsan väl? Det har jag inte tagit.
Eller hur, känns ju bara som ett sätt att tjäna pengar? En familj på 4 ska ju liksom inte behöva köpa 12 test för att få svar?!Näe de är ju tyvärr inte det. Så frågan är egentligen varför vi ens ska ta dom.
Jag tror jag skiter i testning nästa gångFinns hemtest du kör upp i näsan med. Som är antigen
Verkligen inte. Känns lite som alla hjärtans dag, med handlarnas dag.Eller hur, känns ju bara som ett sätt att tjäna pengar? En familj på 4 ska ju liksom inte behöva köpa 12 test för att få svar?!
Verkligen inte. Känns lite som alla hjärtans dag, med handlarnas dag.
Vi tjänar inget på det men handlarna får in massor
Jag är väldigt glad över dem, en vän tog och fick positivt på det och kunde därför få svar snabbare och gå in i karantän direkt och få tiden att ticka. Detta gjorde också att hen slapp åka till VC och riskera att smitta någon där (man ska gå in och hämta) samt tynga mer på labbpersonalen. Ett hemtest som är positivt räknas som svar från regionen.Näe de är ju tyvärr inte det. Så frågan är egentligen varför vi ens ska ta dom.
Såhär har jag också förstått det, positivt stämmer alltid medan negativt kan vara felaktigt.Jag är väldigt glad över dem, en vän tog och fick positivt på det och kunde därför få svar snabbare och gå in i karantän direkt och få tiden att ticka. Detta gjorde också att hen slapp åka till VC och riskera att smitta någon där (man ska gå in och hämta) samt tynga mer på labbpersonalen. Ett hemtest som är positivt räknas som svar från regionen.
Däremot kan man inte lita på dem som får negativt, man vet inte att man inte har sas. Men blir man positiv vet man att man har.
Skillnaden ligger främst i hur proverna analyseras. PCR analyseras i labb med en helt annan sorts mekanism och är därmed mer tillförlitligt (mycket förenklat skrivet), men tar också betydligt längre att få svar på (oftast 24-48 timmar).Jag menar såna där man tar salivprov (antigen?)
PCR är såna man kör upp i näsan väl? Det har jag inte tagit.
Benpass igår, körde deadlift 75kg 3x10 istället för 80kg x 6.
Bra för mig att öva på grepp och form. Greppet ger absolut upp först fortfarande Men kämpar på.
Äntligen hittat formen på hip thrusts också, så läge att ta upp vikten nästa gång
Avslutade hela passet med en riktig chin up. TRE gånger
Fick gå ner och göra om mellan varje då, men ändå! Trodde det var en sån grej jag bara aldrig skulle palla.
Men då ska man väl kanske till och med kunna göra en pull up nån gång!