Eller hur, jag med! Skitsnygga!Sjukt snygga, jag älskar färgen! Nu blev jag påmind om att jag också behöver nya löparskor...
Det är både tråkigt och kul med att behöva nya löpskor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur, jag med! Skitsnygga!Sjukt snygga, jag älskar färgen! Nu blev jag påmind om att jag också behöver nya löparskor...
Jaha, gissa vem som har benhinneinflammation igen?
Låter som ett kul pass!Visa bifogad fil 84872
Inspirerades av det här passat igår med några modifieringar för att det skulle funka i hemmagymet.
Har nu kört aktivt i ungefär ett år i hemmagymet och kastade idag en sportbh som blivit förliten. Den har alltid varit lite tajt men nu är den definitivt för trång. Kul att se ett sån konkret skillnad.
Oj, läskigt! Ta hand om dig!Alltså känslan att komma ut på löptur i friska luften, musik i lurarna och lycklig hund i midjebältet DET är livsnjuteri på hög nivå!
Sen att det tog tvärstopp i orken efter 7,2km är en annan sak. Helt slut, kom in och va likblek enligt maken. Jättemärkligt för hela löpturen va toppen, kände mej som 1miljon och superstark men sista backen så bara försvann allt. Fick gå sista 300metrarna hem för det fanns verkligen noll kraft kvar.
Ätit bra, druckit bra men har varit krasslig tidigare i veckan men feberfri från torsdag och känt mej som vanligt.
Sprang inte fort, låg i mitt lunktempo på 5.35/km och pressade absolut inte.
Får se hur det går imorgon när jag ska gymma efter jobbet.
Och nu även förkylningssymptom? Så ingen träning den här veckan då..Jaha, gissa vem som har benhinneinflammation igen?
Jag blev lite rädd faktiskt, har aldrig hänt att det bara tar stopp på det viset. Snudd på svimningskänsla, bara susade till och det blev som kola i benen. Det va liksom inget annat val än att gå sista biten.Oj, läskigt! Ta hand om dig!
Alltså känslan att komma ut på löptur i friska luften, musik i lurarna och lycklig hund i midjebältet DET är livsnjuteri på hög nivå!
Sen att det tog tvärstopp i orken efter 7,2km är en annan sak. Helt slut, kom in och va likblek enligt maken. Jättemärkligt för hela löpturen va toppen, kände mej som 1miljon och superstark men sista backen så bara försvann allt. Fick gå sista 300metrarna hem för det fanns verkligen noll kraft kvar.
Ätit bra, druckit bra men har varit krasslig tidigare i veckan men feberfri från torsdag och känt mej som vanligt.
Sprang inte fort, låg i mitt lunktempo på 5.35/km och pressade absolut inte.
Får se hur det går imorgon när jag ska gymma efter jobbet.
Jag har också hört om folk som det blivit så för.Var rädd om dig och pressa inte kroppen mer än du känner är okej.
Jag har en kompis som vart med om liknande efter att hon haft Covid, hon pressade sig några gånger och fick efter det träningsförbud i 6 månader och post-covid.
… och nu bekräftad covid-19 så nu går jag och gräver ner mig en veckaOch nu även förkylningssymptom? Så ingen träning den här veckan då..
Snabbtesterna, alltså de som kallas antigen eller lateral flow, är tyvärr inte särskilt tillförlitliga alls om det är det du menar med hemmatester. Jag vet flera personer som fått negativt på massor av sådana test (upp till 10 st för en person) för att sedan testa positivt med PCR.Jag har också hört om folk som det blivit så för.
Jag testade ju negativt men idag fick vi reda på att makens jobbarkompis och hans familj allihop testade negativt och efter typ 12test fördelat på 4pers så va alla positiva. Så hemmatesterna är ju inte helt tillförlitliga.