Träning och hälsa del 12

Jag kastade mig iväg till kvällens knäböjspass och var uppvärmd när jag kom dit eftersom jag blev tvungen att springa dit. Kom drygt 10 minuter för sent men coacherna var snälla nog att låta mig vara med ändå, och det enda jag missat var just uppvärmningen. Jag har aldrig kommit för sent förut men nu var det en kollega som bokade in ett möte i sista minuten och sedan var extremt pratsjuk under nämnda möte, så tiden rann iväg alldeles och jag fick försöka byta om samtidigt som jag lyssnade och kom med någon sånär vettig input :p

Ja ja, efter en stressig start blev det ett riktigt trevligt pass och sådana här dagar uppskattar jag lite extra att bara kunna dyka upp, stänga av hjärnan och göra som jag blir tillsagd. Såhär ett par timmar senare har jag dessvärre lite ont i halsen, men jag hoppas att det bara beror på allmän trötthet (även om det verkligen inte vore konstigt om jag blev sjuk nu). Vilar imorgon och hoppas att det inte blir något mer av det! 🤞

Bifogade filer

• Screenshot 2024-11-11 at 20.27.50.webp
    Screenshot 2024-11-11 at 20.27.50.webp
    31,2 KB · Visningar: 12
Jag är imponerad över alla som ens kör hip thrust, jag har gett upp det för det är nästan tråkigare än olika bicepscurls 😅
Haha det är nog min favorit, tycker det är kul att kunna lasta på rätt mycket vikt 😁 gillar dock också curls.. 🤭 hatar dock superset axelpress och flyers 🥵

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 963
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
69 738
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 958
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
76 024
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar