Träning och hälsa del 12

Jag fortsätter nöta på med mitt minst älskade lyft, knäböj, på måndagar och har nu kommit så långt att jag faktiskt tycker det är lite roligt! Eller åtminstone nästan. Bäst är coacherna samt de andra deltagarna, med ett sådant härligt gäng går det knappt att ha annat än roligt 😊

Huvuddelen av dagens pass var 4x4 på 80% av vårt 1RM, där den första repen gjordes med 2 sekunders paus i bottenläget. Efter detta körde vi tunga utfall bakåt med skivstång på ryggen, 14-12-10-8-6 reps, sedan bulgariska utfall i superset med höftlyft, sedan en cirkel med häng i räcke i aktiv position + benlyft + hög planka, och slutligen en AMRAP på 7 minuter med thrusters, devil's press och ab mat situps där antalet reps ökade med 2 för varje varv. Jag var på riktigt bra humör både före, under och efter passet och det var ett sådant där pass som allting liksom bara stämde 😃

Vila imorgon och på onsdag frivändningspass! 🤩

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 006
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
69 755
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 990
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
76 055
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar