Jag får en sån lust av att få tuggmotstånd så jag kan inte ha något sådant hemma när jag vill gå ner I vikt. Jag hetsäter.Har konstaterat att jag inte ens kan ha knäckebröd hemma. Så himla gott att knapra på. Det blir kolhydrats overload.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får en sån lust av att få tuggmotstånd så jag kan inte ha något sådant hemma när jag vill gå ner I vikt. Jag hetsäter.Har konstaterat att jag inte ens kan ha knäckebröd hemma. Så himla gott att knapra på. Det blir kolhydrats overload.
Jag känner verkligen att det är du och jag och bröd.Har konstaterat att jag inte ens kan ha knäckebröd hemma. Så himla gott att knapra på. Det blir kolhydrats overload.
Dammade av crosstrainern idag, är så dåligt väder att jag inte vill gå ute idag så då var den perfekt. Blev bara 30 min pga tidsbrist, men bättre än ingenting och det blev ett bra pass ändå.
Konferans i 5 dagar och vägning imorgon. Jag försöker intala mig att jag är nöjd om jag inte gått upp men kommer nog bli lite besviken. Även om det vore förväntat med allt vi blivit bjudna på.
Jag behöver verkligen gå ner i vikt, men är så nere just nu (ingen fara för livet) att äta onyttigt är det enda som tröstar. Vad ska jag göra för att få mig att klara av att äta mindre godis mm? Har skaffat en app men har typ inte ens registrerat något på det...
Ner 0.5 kilo, väger min varannan vecka. Det känns lite men det är bra när man varit iväg 5 dagar och fikat 4 ggr per dag. Har bara stora krav på mig själv och vill att det går snabbt.Hur gick det? Jag har vägning imorgon och är i lite samma läge