F
Fruentimber
Jag skrev att risken är att man går upp igen om man går tillbaka till gamla vanor sen, vilket är skillnad från att inte fungera. Sen som sagt så kan ju du läsa som du vill för mig är inte nödvändigtvis lågkaloridiet automatiskt pulver. Maken hade ju måltidsersättning i pulverform som skulle innehålla allt man behöver och jag vill minnas var just måltidsersättning och ganska kaloririkt och inte i viktminskningssyfte. Han trodde det var ett smidigt sätt att få i sig lunch men då behöver man faktiskt få i sig den också.
Risken att man går upp igen är stor oavsett diet. Det har jag ju redan skrivit, förstår inte varför jag ska behöva upprepa mig? Återigen; den metod som man har sett har gett bäst resultat över tid är lågkaloridiet. Lågkaloridiet kan vara pulver, flytande eller frystorkade måltider, eller matschema noga sammansatt av dietist. Jag förstår inte ens vad det är att argumentera om, ärligt talat. Förstår inte vad din makes smakpreferenser har med saken att göra heller. Lågkaloridiet funkar för det den är tillverkad för; att orsaka ordentlig viktnedgång under en viss period.