The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Tack!

Dina hus/byggnader är något av det vackraste jag sett. Jag skulle lätt kunna bo i de flesta av dina skapelser :D

*kl*

Har inte varit aktiv i tråden på ett tag, men spelat desto mer. Fortsätter avla på samma hästlinje som förut, är nu uppe i...ja, jag vet inte vilken generation! Har just nu ett väldigt brokigt stoföl. :) Tycker nästan att teckningen på närmaste frambenet ser ut som skelett, lite festligt.

simspetsfoal19_zpsc4c7c108.jpg

När det gäller människorna är jag uppe i generation 14. De bor kvar i samma hus som jag började med. :)

Vad är skillnaderna mellan Sims 3 och Sims 4? Har det kommit ut nån info om det?

Har inte varit aktiv i tråden på ett tag, men spelat desto mer. Fortsätter avla på samma hästlinje som förut, är nu uppe i...ja, jag vet inte vilken generation!

Jag tycker det är skitsvårt att hålla reda på vilken generation man är på när man håller på med djuravel. Det tycks inte bli något högre än "mormor" på mina hästar, men jag är säker på att jag har/hade en som var "mormors mor" i alla fall :p

*kl*

Nu har jag installerat mina spel från Origin, får hoppas att de fungerar bättre nu. En fråga dock, två av spelen kunde inte läggas till därifrån utan jag fick registrera dom på The Sims hemsida. Men hur gör jag nu för att installera de två spelen?

Haj!
jag har råkat utför felkop 12!
enligt en anna sis askulle man rader bad filen och säkerhetskopiera den men spelade på med spelet var i gång!
men det funkar inte oavset var jag trycker på för spara knapp!
har ni något förslag på vad jag ska göra och hur???

Ta en titt här

knapp

Jag trodde att det fanns en gräns för hur många simmar man kunde ha i en familj och tänkte därför att det inte skulle skada någon om kvinnan blev gravid igen. Hade två vuxna, en tonåring och två barn. Trodde på en gräns på sex simmar.

Kvinnan fick trillingar.

:banghead:

Jag ville ju inte ha en hel Weasley-familj...:meh: (med reservation för en person/sim)

KL

Jag har fått en ny dator, en mac, som enligt en bekant ska klara av Sims. Dock när jag stoppar i skivan så händer inget. Jag får inte igång nånting som gör att jag kan installera skivan. Hur installerar man sims 3 på en mac?
Tror att det är en mac lejon, om det har nån betydelse (min bekante går inte att nå förrän imorgon, jag ville ju spela nu :()

sorry för förra jag skrev det var min syster som skrev :D
men vi har råkat ut för felkod 12 det är att man inte kan spara m.m. :(
vet inte så mycket om det men min syster vet mer för det var hon som såg det;)
kommer bilder snart !!! kan ej vänta på era stall och mina bilder kommer snart har laddat ner lite nya saker :D:)O_o

*kl*

Jag var tydligen inte alls inne på 6-7 ledet utan 4-5 :cautious:

Mina två "unghästar". Den första (min första hingst!) är i fjärde ledet och den andra i femte.

Screenshot-304_zpsbcfac75e.jpg

Jag är rätt förvånad över hur olika det kan vara att samla färdighetspinnar. Hästarna är lika gamla (och inte alls speciellt gamla överhuvudtaget) men det är väldigt olika i hur mycket färdighetspinnar de samlat ihop. Den ena hästen har lyckats få två pinnar i kapplöpning (känns logiskt eftersom de som sagt inte är spec gamla), men den andra har lyckats få ihop 8 kapplöpningspinnar och 3 pinnar i hopp. Hur i hela friden...?

Och då har dessutom den som samlat pinnar egenskapen "Korkad" och den som inte samlat pinnar har egenskapen "Snabb". :confused:

*kl*

Jag var tydligen inte alls inne på 6-7 ledet utan 4-5 :cautious:

Mina två "unghästar". Den första (min första hingst!) är i fjärde ledet och den andra i femte.

Screenshot-304_zpsbcfac75e.jpg

Jag är rätt förvånad över hur olika det kan vara att samla färdighetspinnar. Hästarna är lika gamla (och inte alls speciellt gamla överhuvudtaget) men det är väldigt olika i hur mycket färdighetspinnar de samlat ihop. Den ena hästen har lyckats få två pinnar i kapplöpning (känns logiskt eftersom de som sagt inte är spec gamla), men den andra har lyckats få ihop 8 kapplöpningspinnar och 3 pinnar i hopp. Hur i hela friden...?

Och då har dessutom den som samlat pinnar egenskapen "Korkad" och den som inte samlat pinnar har egenskapen "Snabb". :confused:

Dom ärver vissa färdigheter av sina föräldrar, t ex om båda föräldrarna har 10 i hopp brukar fölet få runt ca 5-7 i hopp;)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 905
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar