The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Skit oxå :(. Hann inte spela alls länge innan det började åska massor. Så ja hann bara spela två dagar :(

Jag tror att sommaren för mig är 8 dagar, speciellt nu sedan paketet med semesterparadis.
Men det blir ju mer naturligt nästan också när det gäller ålder på hundar etc. Brukar ställa om de också.

Nu när jag inte får mitt sims att fungera som det ska så tycker jag ni kan få underhålla mig med en MASSA nya bilder på era hus/gårdar/stall/husbåtar, mm :D

Så gör ert jobb nu o börja bomba tråden med bilder - Genast! ;)

Nu hade jag inget ljud på, men av kommentarerna att döma så var drakarna rätt värdelösa? :p

Drakarna är som fåglar tydligen, inte som hästar/hundar. Men jag är inte ute efter att skapa personligheter, jag vill bygga coola saker, och en cool värld är preeeeecis vad jag behöver då... :D

37d5e309-cbf0-40af-8a7c-9027765699f5_zps7782467a.jpg.html

Senast ändrad:

MEN.ÖHH.HUR.VAD!!!O_o:eek::eek::wtf::cautious:

Vad har du gjort för att kunna ställe upp hästarna, ha träns med BETT PÅ transportskydd, täcke, longera, lindor, dressyr, på tygeln!!!!??????

BÖÖÖÖÖLL:arghh::arghh::cry::cry::cry:
Hur gör alla andra som inte jag kan/fattar?:(

Nu ska vi se om jag får med allt ^^

Jag använder poser som jag har laddat ner till poseplayern, laddat ner träns, transportskydd och det andra och sen photoshoppat dit longeringsgjorden, linan, tyglarna och lite annat. Det är bara fantasin som sätter gränserna och man får vara lite påhittig ibland ;)

Nej inte per automatik, det finns dock en slider man kan ladda ner för att ändra halsen på dom så att de "går i form" men risken finns då att interaktionerna med hästen blir knepiga.

*KL på mig själv*

Har flyttat till en ny värld och byggt om stallen, igen O_o

Överblick över det mesta av tomterna, har även terrängbanor som inte syns på bilden och lite fler hagar bakom stallen.
ES_main2.jpg

Har även lite nya hästar, en till dansk hingst och två svenska ridponnysar varav stoet är tänkt att bli ridponny till ungen i ena familjen ^^

Först danska varmblodet
Cosmoprofil.jpg

och sen ponnysarna
Lillenprofil.jpg

Mickanprofil.jpg

och så en ridbild på ovannämnda unge och hans mamma på nya hingsten :)
5033584_orig.jpg

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 911
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar