The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Hahaha, ja du ser, tillomed jag hade fel :p får skylla på att jag är trött :angel:;)

Hur funkar den? Amazon challenge:en ? :)

Haha, jag tänkte hävda att den hette Jorden Runt, men googlade som tur var. :angel:

Det är en kompis som har gjort den, Mikaela i FB-gruppen. I stora drag går det ut på att starta med en kvinnlig sim och sedan bygga upp en stark "tribe" av amazonkvinnor. :D Män existerar enbart som slavar eller genbanker. Alla regler finns i gruppen under filer och på Modthesims, googla "the sims 3 amazon challenge" så dyker den upp. :)

Ja 19 tomter :). Visserligen i olika storlekar, men bra blir det! Mycket hagar, ridvägar runt och genom gården, ridhus, ridbana, tärrängbana, stall, bostadshus, hotell mm kommer finnas på gården :D

Har skapat en familj som ska föda upp exmoor-ponnyer. :) Håller just nu på att bygga ett hus till familjen.

*kl*

För att kunna ladda ner saker till sims så måste man ju ladda ner den där modsgrejen.

Jag laddade ner modsgrejen och har den nu i winrar.
Men om jag går in på c: programfiles-electronic arts och trycker på the sims 3 så kommer ett varningsmeddelande upp där det står. "The system can not find the path specified"

Ja tror det är en nedladdad stad jag bygger i. Kan kolla vad den heter nästa gång jag spelar :)

Juni0101: Det kommer komma bilder i den här tråden när det är klart. Kanske om någon vill, kan den (dom) läggas ut på exenge :)

*kl*
Jag laddade ner modsgrejen och har den nu i winrar.
Men om jag går in på c: programfiles-electronic arts och trycker på the sims 3 så kommer ett varningsmeddelande upp där det står. "The system can not find the path specified"

Jag är inte säker på att jag hänger med. Är det "FrameworkSetup" du har laddat ner? Den ska unzip:as och mappen "mods" och allt som är i den, ska läggas i Mina Dokument->Electronics Art->The Sims 3, inte i C:/Program Files.

Precis vad som var min tanke också! Fattas bara två för mig efter rean så har jag alla original fram till universitetsliv! :D :cool:

Senast ändrad:

Kl

Nu är äntligen gården klar! :D
Nu måste jag bara spela ett halvår så de blir sommar så ja kan ta fina bilder på allt :). Ser så tråkigt ut nu när det är vinter.

Om du vill ha långa somrar men kort vinter etc så är det ju bara att ändra i inställningarna.
Ha också spelet på hög fart så knatar det på ganska snabbt :D

Ja vet men vintern har sin charm oxå o den vill jag inte missa ;). Men har endast 7 dagar per årstid så det ska väl inte ta alltför lång tid hoppas ja :p. Nu ska ja däremot spela så om ja inte hinner tröttna så kommer ni få se bilder ikväll :D

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 911
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar