The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Åh men du köper inte själva tomten, utan köpläget öppnas på tomten du klickar på. :) Så du kan flytta simmen som du skulle gjort på hemtomten. Dock var ju Smulis sätt mycket smidigare, det ska jag ordna nästa speltillfälle. :D

Den dära havsbilden, är armarna redigerade att sticka rätt ut eller vilken pose använder du på den?

Och var har du fått tag i vallmoblommor, om det är du som satt ut dom? :p

Åh men du köper inte själva tomten, utan köpläget öppnas på tomten du klickar på. :) Så du kan flytta simmen som du skulle gjort på hemtomten. Dock var ju Smulis sätt mycket smidigare, det ska jag ordna nästa speltillfälle. :D

Aha! Det skulle onekligen vara smidigare. :D

Nej det är en pose :) Jag har laddat ner alla mina ryttarposer från Equus-sims och i stort sett allt annat som är hästrelaterat :D

Vallmoblommorna kom med Monte Vista och ja jag har placerat ut dom men jag måste göra som en stig bland alla sen då simmarna inte kan gå bland dom = ett helsike om man vill posera mitt bland blommorna -.-'

Jätte jätte fina bilder på hästarna :love: du får gärna bomba tråden med massa fler bilder :D:D

knapp

Det är väl dags att jag också flyttar in i tråden, då. Har haft Sims 3 + Pets sedan december men först efter en ominstallering för några månader sedan kunde jag börja spela. Nu har jag även Seasons och World Adventures.

Har ett par frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på, dock.:p

Av ren nyfikenhet, spelar ni normalt eller fuskar ni med behovsmätarna/pengar, osv?

Viktigast - är Island Paradise värt att köpa? Är sååå sugen.

Jag fuskar ingenting. Tycker inte att det blir någon utmaning då. Dessutom går det ju ganska fort att bygga upp en bra ekonomi hos simmarna, speciellt om dom jobbar på dagen och tävlar hästar på kvällen :angel:

Jag fuskar med pengar oftast, annars har man ju inte råd med elräkningen på stora byggen :p

Tycker att Island Paradise är värt att köpa.

Nej det är en pose :) Jag har laddat ner alla mina ryttarposer från Equus-sims och i stort sett allt annat som är hästrelaterat :D

Vallmoblommorna kom med Monte Vista och ja jag har placerat ut dom men jag måste göra som en stig bland alla sen då simmarna inte kan gå bland dom = ett helsike om man vill posera mitt bland blommorna -.-'

Ska kika efter den posen, såg mysigt ut på bild. Vad gör du för att få så "suddiga" bilder?

Jag kan tänka mig att det är drygt att behöva ha en stig mellan blommorna!

Jag redigerar alla mina bilder i photoshop bl.a. genom att göra oskarp bakgrund och sen använder jag lite olika filter för att få bilden mindre pixelaktig :)

Har du laddat ner ögonen till hästarna? De är så fina! :) Hur får du hästarna att se så bra ut, med färger och sånt. Har du hög kvalitet på spelet eller? Vart har du laddat ner dina föremål? Har letat efter en hästtransport men aldrig lyckats hitta det.

Förutom photoshop då så har jag även laddat ner alla dessa pälsar och gjort vissa justeringar med skuggor, glansdager etc. själv i spelet.

Ögonen är nedladdade från Mod the sims, det finns även för hundar och möjligtvis katter :)

Alla saker är nedladdade från ett forum som heter Equus-sims där folk från hela världen samlas och pratar om allt som har med hästar och sims att göra och bland dom finns det några som är otroligt duktiga på att göra utrustning och tillbehör och andra hästrelaterade saker. En av dom har för ett tag sedan gjort en rockard som man kan ladda ner, endast dekorativ dock men som kan vara kul att ha när man ska ta bilder.

Testingcheatsenabled -> shift+klicka bland vallmon -> teleport. ;)

Vilka härliga bilder! Har inte sett dem innan. Gillar hur mjuka bilderna är! :love:

*facepalm* Det gör ju hela saken mycket enklare :D

Tack! Jag har en SB på ES som jag uppdaterar lite då och då med bilder :)

Jag anade det med tanke på storleken på bilderna.:D Har inte haft tid att strosa runt där på ett tag dock. :crazy:

Haha ja iof har jag alltid den här storleken på bilderna så de inte tar så mkt plats på datorn men ja :D

har ni några bilder på era djur där hemma så fall vill jag gärna se dom bilderna =)
här är min katt

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 918
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits