The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Ni som har Semesterparadis får också lägga upp massa bilder från era spelande ;)

Ska ske!

Min Sim är ett med bakgrunden ;)
Screenshot-275_zps1ca18b82.jpg

Ser ju lovande ut för dykning här...
Screenshot-281_zps85c908ec.jpg

Min ena Sim är attraherad av "spöken"
Screenshot-283_zps1b62d793.jpg

Sedan har jag lite svårt att tro att det skulle vara Kraken som skulle vara anledningen att vissa dykställen kräver betydligt mer skills. För där vi har vår husbåt nu har Kraken simmat förbi flera gånger och detta är första dykstället.

Screenshot-285_zpsd59888ba.jpg

Screenshot-284_zps1076fd4b.jpg

Den verkar inte attackera husbåtar i alla fall :p

Kl.

Jag har skaffat mig en till häst, snart färdig med hoppfärdigheten ;)

Har även fått uppleva höst :D

Funderar bara på en sak, kanske ni redan tagit upp det då får jag leta lite bättre, men terräng hinder? Måste man ladda ner det eller är jag så blåst så jag inte hittar det i spelet? :p

De måste du nog ladda ner skulle jag tro.. var någon duktig bukare här som hade gjort en fin terrängbana :)

Åh, då får jag gå tillbaka ännu mer i tråden :) För trodde det fanns i spelet eftersom det går att tävla i det :p

Jag har blivit med föl :)

Har för övrigt blivit vinter, vet dock inte hur min sim tänker, för inte slänger man sig ner BAKOM en häst och gör snöänglar?? :eek: :D

Jag är lite nyfiken, är det EN familj som beter sig sådär eller har du flera som beter sig lika underligt?

Ruskigt fult i alla fall :p

MoonAngel: Fint föl!

Kl.

Jag har skaffat mig en till häst, snart färdig med hoppfärdigheten ;)

Har även fått uppleva höst :D

Funderar bara på en sak, kanske ni redan tagit upp det då får jag leta lite bättre, men terräng hinder? Måste man ladda ner det eller är jag så blåst så jag inte hittar det i spelet? :p

du hittar lite hinder här http://spottedacres.weebly.com/cross-country-set.html

ja vi har märkt att han är stor

Senast ändrad:

Hur många av er har uppgraderat era datorer eller funderar på att göra det pga att datorn är för seg?
Jag har ett antal och så fort det blir ett visst antal installationer så blir datorn superseg dvs det tar lång tid att ta sig in i spelet speciellt när det blir lite mods och downloads som ska dit också. Den datorn jag har har typ 3-4 GB i RAM men jag har en kompis som har samtliga paket installerade och hon skapade en virtuell maskin speciellt för sims och tilldelade den 12 GB i RAM, då först är spelet okej i världskaparverktyget etc, annars är det supersegt. Hennes partner har en dator med 16 GB i RAM, quadro duel coar processor, som hon får ha sin virtuella på.
Varför i hela friden ge ut ett spel med buggar och där systemkraven är typ bara anpassad ifall man har grundspelet och 1-3 spel till?
Det var likadant med Sims 1 eller 2. Sims 2 är ju okej först när den körs typ på en dator med 3-4 GB i RAM och Sims 1 på minst 1 GB i RAM.

Yes, The sims 4 kommer någon gång under 2014 :D
Om du googlar efter det så får du upp en del om det, de har visserligen inte släppt så mycket information om det än men någon informations video på Youtube finns bla.. :)

Använder du Photoshop också till linor och annat? :p

Snygg gård! Hur lång tid tog det att bygga den?

Är förresten lite nyfiken på hur ni med poseplayer gör med ridning utanför tomten? När man ska ta foto så hamnar ju Simmen bredvid hästen och man måste placera denne rätt. Men utanför tomten kan man ju inte använda det sättet som jag såklart inte kommer ihåg vad det heter nu (:p), gå in i byggläget och flytta ett objekt, i detta fall Simmen. Så hur gör ni?

Skriv in testingcheatsEnabled true i fuskrutan, shift-klicka på den allmänna tomten och välj Köp på denna tomt, eller liknande. :)

Haha japp, photoshop is the shit xD

Jadu från det att jag började med första tomten tills jag blev klar med sista (har även bygg ridhus, stora hagar, ridbanor m.m. på angränsande tomter) så tog det väl kanske en 3 månader eller så men då hade jag också en period när jag var så less på allt vad bygga hette så jag hade ett uppehåll med det.

Man kan ladda ner något som heter Pose Player Interaction Add-on vilket gör att man kan posera på allmänna tomter eller vart som helst i världen så länge det finns en pose player utplacerad någonstans (jag brukar gömma min i en buske eller något så den inte syns xD) och även få andra simmar i samma värld att posera. Med det installerat så kan man även flytta simmen hur man vill via paj-menyn som kommer fram när man klickar på dom.

sumlis
du måste byga hus/stall till mig!!:eek::eek::eek:
hur blir man medlem på photoshop och är det grattis ??

Senast ändrad:

hur blir man medlem på photoshop och är det grattis ??

Photoshop är ett bildredigeringsprogram. Det går att ladda ner gratis versioner, men då får man inte hela paketet sas (åtminstone inte på den senaste versionen). Vill man kunna använda alla funktioner i Photoshop får man betala för det. Alltså, gillar man bildredigering så är det värt att skaffa det, om inte så är det rätt onödigt.

Skriv in testingcheatsEnabled true i fuskrutan, shift-klicka på den allmänna tomten och välj Köp på denna tomt, eller liknande. :)

Det verkar förstås lite jobbigt att köpa en massa tomter :p

Smulis: Tack!

3 månader, jisses :p

Haha ja jag vet xD Skyller på att jag har varit sjuk en längre tid och att energin inte har varit på topp då ;) men nu så är det gjort och jag planerar inte att bygga om inom den närmsta tiden :D

@juni0101

Photshop kostar som sagt en hel del att köpa men det finns ett likvärdigt som heter Gimp som man kan ladda ner gratis, det har ungefär likvärdiga funktioner som photoshop men kanske inte lika många möjligheter.

Kan bjussa på lite fler bilder på pållarna så länge

galleri4.jpg

galleri6.jpg

galleri7.jpg

galleri11.jpg

galleri12.jpg

Sådär, nu ska jag inte posta något mer på ett tag jag lovar xD

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 923
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar