The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Har för tillfället inte någon familj att spela på så jag har ägnat mig åt att bygga om gårdar med mera. Här är en gård jag gjort om. :)

w2cdbb.jpg

En annan gård som jag la ner lite mer tid på.
ic4r2o.jpg

33206xk.jpg

33a6n7k.jpg

rw2kya.jpg

2z82hkz.jpg

KL

Kan man bygga gårdar utan en familj? Och går det lägga till fler "tomma" boende platser och kan man bygga en ny stad som i 2:an ? Har inte spelar 3 så illa länge ännu :)

Om du går in på ''ändra stad''-läget kan du välja en tom tomt eller en tomt med ett hus där inte en familj bor och bygga. Man kan också sätta ut egna tomma tomter om man är i ''ändra stad''-läget. En ny stad kan man bygga med hjälp av världskaparverktyget som man kan ladda ned. Med det kan du skapa din egen värld med vägar, olika miljöer, tomter med mera.

Så vilka spelar idag? :D Själv (säkert många fler) började jag spela redan igår, fast började så sent + att jag tar hundra år på mig att bygga ett enkelt litet hus (el husbåt denna gång) så jag har inte hunnit så långt än :p

Men ni andra, vad tycker ni om spelet hittills? :angel:

spelar inte alls. räknar stenkallt med att få det i födelsedagspresent (fyller år 9 juli) dock så funderar jag på att köpa iaf.. sitter inne på origions hemsida och tvekar. Vill köpa nu!! :arghh:

edit:
Hmm, kanske ska ta mig ner till centrum och köpa skivan..

Senast ändrad:

Kunde inte låta bli :D, dock är jag lite bitter. Hade jag förbokat spelet så hade jag fått 100kr i rabatt :cautious: dumma! Passade iaf på att förboka sims 4 :D
Screenshot_zps79d10e85.jpg

*kl*

Någon mer än jag som råkat ut för att hästarna börjat krångla efter senaste patchen?

* När de står och äter och sedan ska dricka går de ett varv istället för att bara fortsätta. Samma när de umgås med varandra och ska "byta aktivitet".
* Det verkar vara omöjligt för dem att para sig.
* Interaktionen med människor har försämrats också, det tar oftare stopp eller att Simsarna hamnar liksom mitt i hästen...

Aha tack så mycke :D

KL

Nu vill min sim hänga upp Helgdags belysning. Hur sjutton gör man det ? Har klickat och kollar överallt känns det som ;S

Mäh är de så simpelt? Gud nu känner man sig ju super smart ;) Haha tack så mycket :)

Det var hur drygt som helst den tiden man inte visste hur man skulle hänga upp det. Tog mig skitlång tid innan jag lärde mig, av någon snäll spelare här i tråden, för bara några sidor sedan :p

Förövrigt, fy vad taskigt med er som kan spela redan! Jag är iväg och är kattvakt, får vänta tills imorgon eller övermorgon innan jag kan spela :arghh: Men jag har tydligen fått 100 kr rabatt, alltid något! :D

Så, är ni nöjda med spelet?

Ja, jag är himla nöjd faktiskt :D

Bjuder på denna fina måne (och halva min husbåt) så länge..

Testade att försöka installera världskaparverktyget, men när jag ska starta verktyget kommer det upp en ruta där det står att verktyget inte är kompatibelt och att jag ska avinstallera det och försöka igen. Detta har jag gjort ett antal gånger men det funkar inte. Tänkte att jag skulle uppdatera spelet för har nog inte senaste versionen, men då säger den hela tiden att den inte kan ansluta till origin. När jag klickar på symbolen på Origin på skrivbordet står det att den inte kan öppnas och att jag ska ladda ner senaste versionen. När jag laddar ner den nyaste versionen säger den att jag redan har den nyaste versionen. Någon som vet vad jag ska göra för att kunna ladda ner verktyget? :s

*kl*

Om man hamnar i "titta-i-kors-läge", som mina Simmar fortfarande gör då och då, och sedan får för sig att fylla år kan det bli väldigt konstigt...

simspetsmin21_zps3db023b7.jpg

simspetsmin22_zps2215a2e3.jpg

simspetsmin23_zps219cf7fd.jpg

simspetsmin24_zps5a142303.jpg

simspetsmin25_zps599760e1.jpg

simspetsmin26_zpsaafad8b3.jpg

simspetsmin27_zps75c1f166.jpg

simspetsmin28_zpsc7886bc7.jpg

Ja, vad säger man? :D
:wtf:O_o:eek:

En fråga till er som spelat det senaste. Jag har noterat att vissa dykplatser är "för farliga", och undrar vad dessa skiljer de som man kan dyka på relativt snabbt? Jag tänkte att kanske det inte fanns hajar på de platser som krävde lägre dykskills, men det dök ändå upp en som simmade runt och runt, då tänkte jag istället att den kanske var fredlig! Det var den inte... Så vad skiljer de farligare platserna åt mot de man kan dyka i relativit tidigt? Fler hajar? Annat?

KL.
Har numera djurliv, drömjobb, kvällsnöjen och årstider :D

Då ska vi se om jag kan det här med att ladda upp bilder... Gör ett försök i alla fall :p

Min gård, köpte 3 tomter bredvid varandra och använder mittentomten till hus/stall/dressyrbana/rasthage. Höger tomt till hage och vänster tomt till hoppbana :D

Vilken utsikt :love:

Min sim, Elsa och hästen Corint som för övrigt äntligen är fullärd i hoppning :D

Laddar upp mer om ni är intresserade ;)

ALLTID kul med bilder, så ös på du bara :D

Ni som har Semesterparadis får också lägga upp massa bilder från era spelande ;)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 923
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar