The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Fin :)

Hmm, jag köpte och laddade ner spelet från origin.
Har installerat det nu och det fungerar :)

Men... när jag försöker köpa något mer från origin eller thesims3 hemsida,
så går det inte, får bara upp error :banghead:.

Det är alltså inget fel med kortet, provade med paypal också.
Såg sedan på kontot att det dragits 7kr för varje gång det stod att det ej fungerade med paypal.

Jag vill ju förhandsboka Paradise island också!

Jaa äntligen, nu har jag kommit på ett sätt om fungerar, använder click and pay! :banana:.
Så nu har jag beställt paradisön :).

Nedräkning: 14 dagar kvar! :D

8744389597_4c5057e389_o.jpg

Senast ändrad:

Jag laddade ner här. Var jag än hamnar så hänvisar alla till att man ska ladda ner just denna också. Så jag antar att den är bra. :)

Den som Sasse länkar till är själva pose player(den enda;)), sen behöver du ha pose packs också om du vill ställa simmarna i poser som inte kommer med spelet. Det visste du kanske redan, annars googla "sims 3 pose pack" så finns det massor. :)

tack men jag har försökt att ladda ner det men det går inte
1:jag klickar på download
2:skrollar ner till Download files
3:jag klickar på creators_poselistkit.zip eller cmomoney_PosePlayer.rar
sen vet jag inte mer :(

Jag har inte någon pose player själv men jag antar att om du laddar ner en rar-fil så måste du "packa upp" den först för att komma till installationsfilen eller den filen/erna som du ska klistra in i någon annan map?

Eftersom jag inte har pose playern så kan jag heller inte förklara hur du ska göra men det brukar vara något sådant där... hoppas det hjälpte annars får du vänta på någon annans svar :)

Spiraltrappor kom med Leva livet tror jag, och de nedladdade vinklade trappor jag har sett är baserade på den och fungerar alltså inte utan expansionen. På något sätt ska det gå att bygga en egen vinklad med plattformar och fusk, men jag har inte lyckats.

Har du läst igenom och följt instruktionerna på sidan? Jag rekommenderar det. Där står allt du ska och bör veta. Jag fick ta steg för steg och läsa alla punkterna väldigt noggrant, för blir det fel någonstans så funkar poseplayern inte.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 927
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar