The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Nedräkning: 23 dagar kvar ! :D
Screenshot-220.jpg

Morfar i min nuvarande familj dog och Döden kom och hämtade honom, som vanligt. Sen... ville Döden läsa en bok, men hade tydligen lite svårt att bestämma sig för vilken:

Då passade ena lilltjejen på att fråga om en godnattsaga:

Det släpps alltså precis lagom till det att jag går på semester, så lägligt. :D

Perfekt ;) själv jobbar jag hela sommaren men de dagar jag är ledig lär jag hinna spela lite iaf :)

På tal om spökfärger som var uppe vid något tillfälle tidigare, så hittade jag detta: "Their ghosts can be either red if they have less than 10,000 Lifetime Happiness or blue if they have more than 10,000 Lifetime Happiness". Detta alltså i The Sims 3, det var annorlunda i de två föregående spelen. Har även läst mig till att spöken kan producera ungar, honan måste vara i livet och hanen då död. Så får man spökbebisar. Om någon nu är sugen på att skapa ett spökhushåll ;)

Förövrigt, jag längtar tills det nya släpps! Jag är sjukt sugen på att testa på sjöjungfrun :D

*kl
vad är det för fel om spelet bara stänger ner sig av sig själv fleera gånger, lyckas bara ta mig till skapa familj läget och sen stänger den ner sig...

Hände så för mig också och att datorn frös och hängde sig med mera. Avinstallerade då alla spel och innehåll och då försvann problemet.

Hände precis så för mig med med andra datorn. Installerade om allt men det fortsatte. Antagligen något fel på datorn. Funkar super på denna som nästan är hälften så bra som den andra.

Hände precis så för mig med med andra datorn. Installerade om allt men det fortsatte. Antagligen något fel på datorn. Funkar super på denna som nästan är hälften så bra som den andra.

har det installerat på andra datorn, då denna inte har cdrom läsare..
finns det något sätt som gör att jag kan få över allt på denna ist dvs så man inte behöver skivor?

Om du har registrerat dina spel på The Sims 3 hemsida, kan du ladda ner och installera spelen på vilken dator du vill från Origin :)

Nyfiken på vilket språk ni alla använder i spelet, svenska eller engelska?

Har köpt The Sims + Pets, och funderar på vilket språk jag ska installera.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar