The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Vad tråkigt! Du kan inte locka henne med något gott?

Akerman: Jag har nog sagt det tidigare, men dina hus/möblemang är otroligt fina. Något av det bästa jag sett i tråden. Känner förövrigt igen några av de nedladdade sakerna :p

*kl*

Jag har skapat en ny familj. Inga hästar denna gången utan bara Simmar. Har lagt märke till att åtminstone en av mina Simmar har ett brett minspel, så här kommer ett urval av bilder.

Här blir min Sim visad en rolig video, men hon tittar inte alls på mobiltelefonen (den svävande grejen).
Screenshot-207_zps045ffb59.jpg

Såhär ser hon ut när hon blivit ertappad med att vara ute för länge.
Screenshot-221_zpsc383453e.jpg

Screenshot-210_zps3827920d.jpg

Screenshot-230_zps3fb3b0cb.jpg

Screenshot-239_zps53f3e1f6.jpg

Screenshot-240_zpsaf799bdf.jpg

Hon KAN se normal ut också :p
Screenshot-216_zps4690e108.jpg

Lite väl trångt i vår lya här, måste nog skaffa större bostad :D
Screenshot-222_zps55d05f01.jpg

*kl*
var hur lääänge som helst sedan jag sist skrev här. Har haft lite problem med min dator som inte riktigt har kapaciteten för en massa spel så nu sitter jag vid sambons dator och spelar. Självklart laddar man ner en massa extra stuff nu när det är lite sprutt i datorn ;)

Har börjat med en nu "familj" som jag denna gång ska försöka spela med och inte bara bygga hus och stall för att sedan börja med en ny. Så låt mig presentera familjen Gaunt! *varning för bildbomb*
Screenshot-12_zps7f565333.jpg

I brist på fantasi så heter den svarta King och den bruna Queen
Screenshot-13_zpsd03a0617.jpg

Gården de bor på
Screenshot-33_zpsace21bde.jpg

Närbild på huset
Screenshot-32_zps831189d5.jpg

Stallet
Screenshot-14_zps82dfa633.jpg

Sadelkammare
Screenshot-17_zpsc95eec65.jpg

Screenshot-18_zpsc5f290b5.jpg

Foderkök
Screenshot-16_zps942e8b14.jpg

Screenshot-15_zps18ea2faa.jpg

Stalltorget
Screenshot-30_zpsb6fc5c73.jpg

hehe, här är vi alla uppmärksamma på vad som skrivs på tavlan ;)

*kl*
hmm, det gick inte så bra för mig att hålla mig till samma familj, har redan skapat en ny och byggt ett nytt stall :o dock får bilderna vänta lite då jag sitter vid fel dator för tillfället :meh:

Nån synsk som kan tala om vart min Husdjursexpansion tagit vägen? Har letat jättelänge nu men det har försvunnit, förmodligen sedan sambon städade i skåpen (bra att ha någon att skylla på :p).

hmm, bara skivan el även fodralet? Jag lyckades förlägga koden till utomhuslyx i the sims medeltiden som jag dessutom lånat ut till en polare. Tog ca 2 år innan jag hittade rätt O_o Sen dess skriver jag alltid på koderna vilket spel de tillhör :cautious:

Nu kommer det bilder på nya stallet som utlovat :)

översikt
Screenshot-37_zps7036f892.jpg

box inifrån
Screenshot-40_zpsf75bba48.jpg

spolspiltor och skötplatser
Screenshot-41_zps9afb7d36.jpg

sadelkammare och foderkök
Screenshot-42_zps29e4d6fc.jpg

Screenshot-43_zpsf2a9dd43.jpg

galoppbana
Screenshot-45_zpsab953b0f.jpg

hoppbana med hinderförråd
Screenshot-46_zpsed8bf07a.jpg

*delvis kl*

Jäkla schnyggt alla bygger! :D

Jag har fått föl. Igen. En liten Peanut. Pappan (Cashew) har jag postat förut som fölbild, mamman (Hazel) är nån slags brunskäck.

simspetshorse2_zps6504f3f1.jpg

Fölet har nog ärvt alla färger från flera generationer tillbaks... :)
simspetsfoal17_zps7dc9fb12.jpg

Och det roligaste är att han har ljusa öron! :eek::rofl:

simspetsfoal16_zps398d0978.jpg

Nej det är problem med servern, forumet ska så småningom flytta till en annan server.

Här är den tillfälliga adressen
http://198.91.92.153/~equussim/forum/index.php?sid=45d68b971fc3f5824650a8b0bd4f3304

@Fjordhast
Det finns engelska sadlar som deko, närmare bestämt här https://www.box.com/shared/3xsnuvqhg7jny6kvdz5l :)

*KL*
Kan även tipsa om min egna hemsida, innehåller i och för sig mest huvudtecken men sån't kan vara kul att ha det med
http://cherryblossomsstable.weebly.com/index.html

Tvärtom, man kommer åt allt utom en chattsida för medlemmar utan att vara medlem på Equus Sims. Däremot så har de, precis som Smulis skrev ovan, problem med servern nu men man kan alltså komma åt sidan via länken Smulis postade.

Allt som förr fanns på Morning Star Equestrian (länken som inte funkar) finns under marketplace på Equus Sims. :)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar