Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det varierar för mig. Har jag bara enstaka hästar så låter jag de oftast bli gamla, men det är å andra sidan rätt sällan jag endast har ett fåtal hästar. Jag gillar att avla och se förändringar i ledet. När jag avlar aktivt så säljs de. Jag har hellre ett föl/unghäst som tar plats än en gammal åldring som man inte kan göra något alls med (?).
Min tävlingshäst har förresten helt katastrofalt dålig benteknik.
Såg att jag hade kvar bilder från innan min dator kraschade också. Lyckat hopp!
Ett tag innan jag fattade hur man adopterade enhörningen - att man bara behövde vara BFA med 3 av ens husdjur - så försökte jag bli vän med tvättbjörnen, vildhästarna och hjortarna som strök omkring huset. Sjukt tidskrävande jobb! Jag trodde att det var det som behövdes för att adoptera enhörningen, nu vet jag bättre
Hundavel & Ras Absolut, men just när det gäller trubbnosighet (eller brakycefali/kortskallighet vilket man egentligen borde använda) så tycker jag ofta...
Hästmänniskan Instämmer förutom att jag tycker ni behöver få ett hum om när kvällshösilaget tar slut och hur ponnyn mår på morgonen. Hade också bytt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.