The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Ha ha! Ja, det ser lite ut som en ko! :D

*kl*

Jag har fått bläsarna tillbaks igen! :D Samma konstiga sort. Det hoppade över en generation bara. Nya hingstfölet:

simspetsfoal15_zpsb41c5f93.jpg

simspetsfoal14_zps0665228f.jpg

Sedan tror jag att jag får skaffa glasögon till min punkarsim. Han verkar se extremt dåligt! :D

simspetsdaligsyn_zps45677d68.jpg

Hur gör ni med hästarna ni avlar på, låter ni dom bli gamla och självdö eller säljer ni dom?

Det varierar för mig. Har jag bara enstaka hästar så låter jag de oftast bli gamla, men det är å andra sidan rätt sällan jag endast har ett fåtal hästar. Jag gillar att avla och se förändringar i ledet. När jag avlar aktivt så säljs de. Jag har hellre ett föl/unghäst som tar plats än en gammal åldring som man inte kan göra något alls med (?).

Ofta ger jag hästen ett Ung på Nytt-elixir dock.

juni0101: Är tvättbjörnen din med? :p

Min tävlingshäst har förresten helt katastrofalt dålig benteknik.

Screenshot-161_zps603b44fe.jpg

Såg att jag hade kvar bilder från innan min dator kraschade också. Lyckat hopp!

Screenshot-29.jpg

Ett tag innan jag fattade hur man adopterade enhörningen - att man bara behövde vara BFA med 3 av ens husdjur - så försökte jag bli vän med tvättbjörnen, vildhästarna och hjortarna som strök omkring huset. Sjukt tidskrävande jobb! Jag trodde att det var det som behövdes för att adoptera enhörningen, nu vet jag bättre :p

Screenshot-6.jpg

Klassikern :cool:
Screenshot-9.jpg

Vilken stadsdel kom med The Sims 3 Drömjobb: Förvirrad:?
måste ha svar annars kan jag inte bli medlem på en sida!!!!

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 934
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar