The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Tips när sådant händer igen är att skriv in "moveobjects on" i fusk rutan och sedan gå in i byggläget så är det bara att klicka på hästen och flytta ut den som om den vore en möbel :)

Jag har, märkligt nog, inte fått det att fungera! Jag får testa igen, kanske har skrivit nån bokstav fel eller nåt. :) Jag brukade alltid använda moveobjects i Sims 2! :)

Resetsim har jag bara testat en gång och då exploderade hela spelet av alla buggar som finns, så det vågar jag inte använda nåt mer! :D

Senast ändrad:
Sv: The sims 3, husdjur

Jaha, nu väntas föl igen, vilken minut som helst. De här två är föräldrarna.

simspetshorsepair1_zpsda0901ad.jpg

Hingsten till höger är resultatet av de här två:

Resetsim har jag bara testat en gång och då exploderade hela spelet av alla buggar som finns, så det vågar jag inte använda nåt mer! :D

Say what?! :eek: Har aldrig ens hört om att det har strulat för någon, det är ju lösningen när något annat strular liksom. Du måste ha haft maximal otur. :D

Meh! Avundsjuk för att du får hingstföl, jag får fan bara en massa sto. :p

Hur blev fölet?

Vad ska du med täcke under sadeln till? Vissa saker går inte att ha samtidigt som exempelvis benskydd och martingal om inte skydden kommer på när schabraket kommer på. Flummigt, men kunde inte förklara bättre :P

+ juni0101

Jag tror hon syftar på schabraket/vojlocken alt. ländtäcket. Har dock heller inget svar, det verkar bero helt på sakerna man laddat ner. Ibland funkar det att lägga till benskydd, ibland inte. Testa att kombinera någon annan utrustning med benskydden är mitt tips.

Med Nraas Mastercontroller kan man smacka på varenda pinal samtidigt om man vill. :)

Det är skol/arbetsdag idag. Folk har jobb/skola. Poster kommer när folk slutar jobba. (Vissa är lediga, men inte alla.)

(Ursäkta bildbomben)
Tänkte dela med mig lite av bilder på tidigare familjer jag har gjort. ;)

Spelade på en kille som sedan blev tagen av utomjordingar och blev gravid. Detta blev hans dotter.
rc0i3b.jpg

En bild på deras hund.
34q378l.jpg

Har också gjort en tjej med bland annat en shettis. Haha, tror hon var lite för stor för den! xD
34e98bc.jpg

Möte med vildhäst.
psvfr.jpg

En annan person jag gjort, fast hon bodde ensam.
uaobc.jpg

En tjej jag gjorde och hennes hund. Har inga bilder på föräldrarna.
55jjvl.jpg

Senast ändrad:

Här är min nuvarande familj:
Tjej med 4 hästar. En av hästarna ska tävlas i gallopp och de andra tre i hoppning. Tanken är att hon också ska föda upp och köpa/sälja hästar. Just nu väntas det föl mellan dessa två.
Stoet
352jf4w.jpg

Hingsten
34nhb0o.jpg

okqujt.jpg

Här är också bilder på de andra två och en på simmen som råkat fastna med huvudet i en stolpe. :P
334ri8w.jpg

33kaakg.jpg

2wovotd.jpg

Sv: The sims 3, husdjur

Say what?! :eek: Har aldrig ens hört om att det har strulat för någon, det är ju lösningen när något annat strular liksom. Du måste ha haft maximal otur. :D

Ja, det måste ha hänt nåt väldigt konstigt... Jag tänkte ju också att det liksom skulle "hjälpa mot allt". :)

Meh! Avundsjuk för att du får hingstföl, jag får fan bara en massa sto. :p

Hur blev fölet?

Är också nyfiken, hur blev fölet? :)

Nu fick jag också ett sto. :)
Brun, med "rävrumpa" (brunrött på bakdelen asså) och massa vitt på benen. Men bläsarna var nog slut på lagret! :D

simspetsfoal13_zps08f935e5.jpg

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar