The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

AAAAA!!!!! En utomjording kom och tog min sim och kom inte tillbaka har väntat flera dagar(riktiga dagar) men den dummingen kommer ju aldrig!!!!:mad::(:rage::arghh::cry:

Sims 3 poser, slider

Hej! Jag undrar hur man laddar ner poser och pose playern till sims och så undrar jag hur jag laddar ner horse size slider men järna en sida där man kan hitta pose playern och slidern. Jag hjälper järna till om ni undrar över nått på sims;)

Sv: Sims 3 mods och koder

3) Placera ut pelare i dammen du gjorde så nära berget som möjligt, ta sedan bort pelarna. Nu kan du gå till boendeläget. Då har du ett enkelt fint litet vattenfall på din tomt! Du kan också sätta ut lite näckrosor för att göra det ännu snyggare!

Hänger inte helt med. Har du nån bild som visar hur det blir?

Om du menar sims 4 så har inte EA games/ Maxis släppt någon video/trailer ännu. Så det du har sett är nog fejk tyvärr...

Eller missförstod jag dig nu?

Sv: Sims 3 poser, slider

Varför ställer du inte den här frågan i den redan befintliga tråden? För att svara på din fråga dock så är det bara att googla "pose player download" så hittar du. Skulle tro att det är det allra första alternativet. Ett tips är att läsa ALLT om hur man laddar ner, och inte försöka sig på en genväg. Läs texten på sidan så förstår du. Om pose playern inte fungerar som den ska efter nedladdning, är det troligt att du gjort fel någonstans på vägen. Gör då om och gör rätt. Poser och slidern hittar du på samma sätt - googla, alternativt fråga någon av oss som vet var du hittar. Vi PM:ar gärna. Det är inte alls säkert att vi får länka till sidor, om var allt hittas, i tråden.

Spännande! Blir nog till att skaffa. Hästar får man nog skippa dock, och eventuellt hundar? De lär ju kissa inomhus :p

Ja det vet jag. Fast tycker inte det är lika roligt utan att få kämpa lite :p
sen kan man inte sälja dem heller, tycker det är lite tråkigt jag...

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

Slår ihop Sims-trådarna och byter namn på hela rasket!

/moderatorn, upptagen med SimCity för tillfället

*kl*

Men snälla lilla vildhästen... :D

simspetshestihus3_zps3c21162c.jpg

simspetshestihus2_zps50988207.jpg

simspetshestihus1_zps4745f610.jpg

(Ja, jag fick riva väggen och mota ut den...)

På gameshop kan man köpa sims 4 redan!!!! Dock kan man inte få den för än 2014 men innan det kommer ut i affär!:D:D:banana::bump:

Tips när sådant händer igen är att skriv in "moveobjects on" i fusk rutan och sedan gå in i byggläget så är det bara att klicka på hästen och flytta ut den som om den vore en möbel :)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 941
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar