The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Okej, jag omformulerar, hur menar du med att du får det som dokument? Alltså, hur ser det ut? Om du tar screenshot och visar kanske vi kan svara på om det är rätt eller fel.

Fick besök här om natten utav:

Sedan skaffade jag mig en till katt (den röda, hona) så nu väntar jag på att kattungarna ska "kläckas" :D
Undrar hur de kommer att se ut :)

Fina gårdar du gör! :)

*kl*

Fick ett underligt tecknat föl. Som gör underliga saker.
Leker monorail på murar och sånt. :D ;)

simspetsmonorail_zpsfb5414be.jpg

Verkar vara en frän färg, vill gärna se pollen i annan vinkel :)

Vi kör vidare på samma underliga bläs, den här är son till stofölet i inlägg 1076. http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=15791670&postcount=1076
Och därmed...ja, vad blir det? Systerson till hingsten överst i inlägget (1076 alltså). Pappan är hingsten Swell på ridcentret.

Taget på kvällen, men jag ljusade upp bilderna lite.
Typiskt med olika färg på man och svans, men det går ju att fixa som vanligt. :)

simspetsfoal10_zps30aa1224.jpg

simspetsfoal9_zpsa89e8991.jpg

Hur går det med ditt generationshus förresten? Jag är inne på sjunde generationen nu, äldsta sonen är tonåring och rider och tävlar för fullt. Han ska snart få sig en fru, och så ska vi jobba på generation åtta. :D

Gillar att färgen skiftar från mörk till ljus :) Vill också ha en sådan "skimmel".

Jo det går bra. Har dock inte hunnit så långt med generationen än. Har försökt fixa hyfsade jobb åt dem först. Men snart så ska de få göra en familj :) smyg starta med katterna, blir nog bäbisar där nästa gång jag spelar.. om ca en halvtimme :p

Försökte bygga en källare till huset men eftersom jag har byggt med grund så vill dft inte funka med trappan :(
Kände att jag ville ha ett litet "labb"/ arbetsrum och ett gym där, men verkar som om att jag kommer få leva utan källare i detta hus :(

Försökte bygga en källare till huset men eftersom jag har byggt med grund så vill dft inte funka med trappan :(

Har du testat att hålla ned shift när du placerar trappan? Jag lyckades aldrig med grunder och trappor tills jag såg att man ska hålla ned shift. :)

Just det, katterna! :D Spännande värre, det blir väl bilder på kattungarna sedan? :)
Hoppas det ordnar sig med källaren!

Så här blev han som vuxen. Bruna hästen i bakgrunden på ena bilden är hans tilltänkta partner. :)

simspetsfoal12_zps7b55e53b.jpg

simspetsfoal11_zpsb296d071.jpg

Vad fiiin han blev :love:

Ja just det, kattungarna.. fick 3 st men adopterade bort en utav dem.
Har bara tagit en bild på de två som blev kvar..

Sen bjuder jag på två bilder på min sims och hans konstiga minner :p På en av bilderna skymtar katten som blev bort adopterad, dock som vuxen..

Ska ta fler bilder på "kattugnarna" sen :)

Menade inte att märka ord, bokstäver som byter plats är lätt hänt, men jag hade tråkigt och kände mig lite konspiratorisk. :sneaky:

Jag försökte mig på att återskapa pälsen på en häst jag sett på GHS i sims men det gick åt pipsvängen kan man säga. Hästen var skimmel med mörka områden på rumpa och hals med ljusa apelkastning(smärken? :eek:). Såg mest misslyckat ut på hästkraken...

Hihi,,äsch det är lugnt :) Bara roligt att du såg det, ibland glider fingrarna liite för snabbt över tangenterna :p

Har du testat att hålla ned shift när du placerar trappan? Jag lyckades aldrig med grunder och trappor tills jag såg att man ska hålla ned shift. :)

Testade att hålla ner shift men icke sa nicke, det ville sig inte då heller :(
Dessutom är utrymmet där jag har trappen bara 3 rutor åt vardera håll, så kanske är för trångt åt en (snurr) trapp ner där då :cautious:

Går det inte att ta bort grunden några rutor i mitten, sätta en kort trapp mellan golv ovan på grunden och marken under grunden, och sedan sätta en lång trappa från marken ner till källaren? Tror att jag kom runt det så någon gång.

Ni som har spegelblankt golv i era hus, vart har ni fått tag i det? Vart ifrån brukar ni ladda ner er inredning mm? :)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 943
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar