The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Hahaha, ja det är ju en himla tur det ;) brukar också ha perioder som jag riktigt ledsnar att spela, speciellt vid idétorka :/

Idag ska jag börja spela med min så kallade "generations familj", ska bli spännande att se hur det kommer gå :D

Screenshot_zpsc86922e7.jpg

ÄLSKAR min sim !!!
http://i1277.photobucket.com/albums/y489/Anna_Rudmark/Screenshot-8_zpsa478c1cc.jpg
och min söta lilla hopphäst =)

Senast ändrad:

Jag är lite nyfiken på hur gamla alla ni som spelar är och hur länge nu spelat sims? :angel:

Snart 30. Spelat till och från sen sims kom. Just nu har jag ingen egen dator som klarar av Sims 3 (samt jag att jag lyckats lägga bort Husdjur) så jag får spela när sambons dator är ledig. Det är den inte så ofta :meh:

Jag är 27 och började spela förra året :p
Så jag är helt ny på det här :D

Mina simmar har ingen tvättstuga :p
Försökt ladda ner maskiner osv men får som sagt inte in det i spelet.
Vet inte om jag måste ha någon expansion till för att få det och funka?
Vill ju inte köpa simpoints direkt.

Amenåh! Alla dessa häftiga häst-downloads! VAR hittar ni dem!? Har varit inne på simsresource utan någon framgång. Söker jag fel?

Mina simmar har ingen tvättstuga :p
Försökt ladda ner maskiner osv men får som sagt inte in det i spelet.
Vet inte om jag måste ha någon expansion till för att få det och funka?
Vill ju inte köpa simpoints direkt.

Tvättstuga får du med på köpet om du har Drömjobb. För egen del tycker jag det är ett satans otyg, det hamnar klädhögar precis överallt och såvida din sim inte gillar att städa/har städerska, så blir de missnöjda över oredan. Orka liksom :p

Har PM:at dig om några häst-downloads sidor :)

Borde man inte kunna få lägga ut alla sidor man hittar här i tråden istället? Skulle ju vara så mycket smidigare tycker jag :)

Har PM:at dig med nu :)

Själv vill jag ha fler sidor man kan ladda ner ifrån.. så ni som har någon superbra sida kan PM:a mig med :angel:

Har också laddat ner tvättmaskin och torktumlare för simpoints, men de fungerar inte eftersom jag inte har Drömjobbsexpansionen.
Skulle sparat dem om jag vetat :(

Ah :(
Vad ironiskt eg, expansionen heter Drömjobb och så får man en tvättstuga.
För det är ju verkligen ett drömjobb och tvätta :D

Ah :(
Vad ironiskt eg, expansionen heter Drömjobb och så får man en tvättstuga.
För det är ju verkligen ett drömjobb och tvätta :D

Jag svarade ju på detta för flera månader sedan. ;)

Moacaro - först behöver du en sk pose player, googla och du skall finna. Sedan måste du lägga poserna (filer som slutar på .package ) i mappen "Package". Om du inte vet vad detta är så gissar jag att det står där du kan ladda ner pose playern.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 943
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar