The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

nu har jag fått ett föl :) Inte jättekul färg, blev ganska lik pappan, men den blev ju inte att se jättekonstig ut iaf :P
155782_10152737925840114_1758258663_n.jpg

Jag bara älskar när hästarna leker med bollen...
524811_10152737925835114_1005023649_n.jpg

Gå in på "Om Bukefalos" i forumdelen "blandat", där finns det en nålad tråd som beskriver hur du gör med bilder.

Akerman: Tack!

Någon som kan hjälpa mig lite?
Har laddat ner föremål till mitt Sims3, det är sparat på rätt ställe, installerat i startprogrammet osv, men ändå hittar jag det inte i nedladdningspanelen i spelet O_o Fast allt finns där i startprogrammet?

simspetsfoal4_zps09e48027.jpg

...Nu måste jag bara göra ett lämpligt sto åt honom. Funderade på en fux, eller på nåt åt isabellhållet... Som sagt, man vet ju ändå aldrig riktigt hur det blir. Spännande.

Jaha, ett isabellsto fick det bli - och nu har jag också fått en gråprickis! :D Som sagt, tur att man kan redigera sedan. Teckningen hänger fortfarande med, den verkar vridas lite uppåt bara, och det tillkommer lite nya vita fläckar.

simspetsfoal5_zps4b859e90.jpg

För övrigt ger de inte upp det här med att titta i kors. Det händer varenda dag i stort sett. Knäppt...

simspetsmin11_zps09bfe499.jpg

jag har just lärt mig lega till hästar i spelet men nu funkar det inte ????:mad:
när jag ska installera det på mitt sims så kommer en liten ruta upp där det står att jag inte har den senaste uppdateringen M.M. men det har jag:(

Hahaha! Jag älskar dina simmars minspel! :p

Snyggt föl också (om man bortser från prickarna), hur ser den ut nu efter redigeringen?

juni0101: Har du The Sims Husdjur då, eller hur menar du?

Hahaha! Jag älskar dina simmars minspel! :p

Snyggt föl också (om man bortser från prickarna), hur ser den ut nu efter redigeringen?

Nu ser han ut så här:

simspetsfoal7_zps62d37a62.jpg

Paret fick ett föl till, ett sto. Hon blev nästan identisk med mamman istället, lite gråare bara. Ja, och så mörk man istället då.

simspetsfoal6_zps7947226e.jpg

Bonusbild på mor och son i full fräs.

simspetshorses2_zpsb54c907b.jpg

Jag är lite nyfiken på hur gamla alla ni som spelar är och hur länge nu spelat sims? :angel:

He he jag är 35. :D
Jag har spelat sedan ettan kom, det var väl 2000-2001 nånstans där. Så mer än 10 år, och det ser inte ut som om jag kommer att sluta. :D

*KL*

Vad många härliga bilder det har kommit sen sist, har inget nämnvärt nytt att visa än mer än en och annan bild på hästarna bara. Håller på och bygger om igen då jag har flyttat alla mina gårdar till Monte Vista :)

Angående frågan om ålder, jag är 28 (29 i september) och har spelat sedan 1:an kom ut så det är några år nu ;)

Lite blandade bilder på några av mina pållar, får fota gårdarna sen när de är klara.

3618107_orig.jpg

Screenshot-10.jpg

Grevenequus.jpg

6642394_orig.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-...AAAAAAAAJ0/nKLLtXj8Zkg/s700/Screenshot-13.jpg

Fina hästar :)

Själv är jag 25 fyller 26 i Juni.. och jag har också spelat sedan sims 1an kom ut :) Sims lär ju va bland de bästa spel som skapats, eller hur? ;)

NU har jag äntligen blivit klar med mitt "generationshus" som jag ska försöka spela länge i, men vi får väl se hur länge jag kan hålla mig borta från byggandet den här gången :p Nu återstår bara att skapa en familj, frågan är bara om jag ska starta med 2 simar som sedan får skapa sig en familj, hm..ja det får nog nästan bli så tror jag :)

Här får ni några utvändiga bilder från nya huset (i mitten på bilderna)

Tack så hemskt mycket! Det gör mig väldigt glad att höra :D:o :bow:

Här kommer huset invändigt, för er som vill se :)
(Har klippt ihop bilderna så det inte skulle bli en för stor bild-bomb ;))

Köket/matsalen

Sovrum 1 ("Föräldrar-sovrum")

Sovrum 2 (Bebis/barnrum)

Sovrum 3 (Ungdomsrum - tjej)

Sovrum 3 igen

Sovrum 4 (Ungdomsrum - kille)

Sovrum 4 + Badrummet mitt i mellan sovrum 3-4.

Vardagsrum

Vardagsrum, andra hållet

Översiktsbild, nedervåningen

Översiktsbild, övervåningen

Blir 25 i år, spelat sen första Sims kom. Är dock periodare, spelar väldigt intensivt några veckor och sen dör det ut helt ett tag innan jag börjar om igen. En bekant sa en gång "det är ju tur för dig att dina simmar inte lever vidare när datorn är avstängd", tänk vad mycket dom hade hunnit hitta på då :eek:

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar