The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Men det låter jättekonstigt, det borde ju gå och ändra i ändra stad-läget utan fusk tycker jag. :p Är du i själva spelet och inte i Create a world? Annars kan det vara det kanske. :)

Nej det är i spelet. Brukar alltid bygga ett hus innan jag skapar en familj som jag flyttar in. Men denna gång tänkte jag fixa till staden lite innan med. Men icke :(

Haha, det var det märkligaste. :p Det finns en supergrupp på fb, Sims Uncut - We're watching you boolprop (Diskussioner), många där är väldigt duktiga på att bygga och borde kunna hjälpa. :)

Ja nog är det märkligt allt :p Tack för tipset, visste inte att det fanns en sådan grupp, ska se om de kan hjälpa mig då :)

Poxz: Alltså allvarligt, det är något fel på dina simmar! :rofl: :D

Hm... ja. :D Nåt sånt.

simspetsmin7_zps0b435bce.jpg

simspetsmin8_zps1d5d0abb.jpg

simspetsmin9_zps08ccd3ec.jpg

*delvis kl*

Lite apropå genetik, min nuvarande familj har fått fyra barn. Är uppe i sex generationer nu. De andra tre liknar föräldrarna, men det sista barnet är en blandning mellan sina farföräldrar istället. Pappan har blont hår och bruna ögon, mamman brunt hår och gröna ögon (som ni kan se på puckobilderna ovan).

Sista gossen har rött hår som sin farfar och mörkblå ögon som sin farmor. Lite festligt faktiskt. :) Ser ut som en liten bortbyting bland de andra.

Haha, vad fränt :D
Jag själv lyckas aldrig med så många generationer, då jag lätt tröttnar efter min första sim börjar närma sig gamling :p
Eller så tröttnar jag på huset och bygger ett nytt. O byter familj i samma veva..
Men ska försöka hålla mig till en familj nästa gång jag spelar :)

Jag tänkte att de skulle ha posat lite fint för mig där, men de kände visst inte för det... nåja. :D Surskaft...

simspetsfamilj_zps6bf26443.jpg

Jag är helt klart mer en "player" än en "builder", jag bygger ett välfungerande hus som jag sedan låter huvudfamiljen bo kvar i och flyttar ut åldringar och syskon (de som jag "väljer bort från aveln" eller hur man nu ska säga :D ) till redan klara hus i staden när de inte får plats längre. Samma med hästarna, de äldre får flytta med när någon ger sig av. Så jag har...tja, ett hus. Kan man säga. Inte speciellt designat heller, bara praktiskt. :D Och möjligen lite amerikanskt nördmatchat...

Så var det då det här med buggar... Vissa är ganska roliga. Som när städerskan slängs genom väggen på andra våningen efter att ha städat duschen och lite förvirrat sitter fast på taket och klagar. Eller som den här.

simspetsipottan_zpsa050bf15.jpg

En av de lite mer störande är Simmarnas fullkomliga oförmåga att hamna i rätt position till hästarna ibland. Just nu har en av dem ägnat 7 simstimmar åt att försöka få av ett föl grimman. Flyttade på fölet flera gånger så det skulle hamna bättre (vad nu bättre är, det står ju bara där mitt på gräsmattan), men Simmen går bara i cirklar runt fölet, stannar, stampar lite med foten, går i cirkel åt andra hållet... *suckar* Verkligen ett fint sätt att fördriva en dag. Undrar om EA någonsin kommer till rätta med det där. Tror inte de är så intresserade.

Fick också till nån slags bugg förut....
ja så här såg sambons dåvarande sim ut när han kom hem från jobbet en dag :eek::crazy:O_o

Kl.

Försöker dela ut gården jag visade tidigare, men det misslyckas hela tiden. Någon som vet vad det kan bero på?

Jag är lite nyfiken på vad det här paret ska ge. Kan ju bli hur knäppt som helst. Eller bra, vem vet. :D Hingsten (som är egen uppfödning) har en väldigt lustig teckning på huvudet.

simspetscouple1_zpsc354262a.jpg

simspetscouple2_zps41242e46.jpg

Den avkomman vill jag gärna se :) Det som är mest spännande med att avla är hur teckningen på avkomman blir, tycker jag :D

Har stoet grå prickar? Jag har avlat på en brun häst och en häst med mycket lik färg (samma?) som den grå du har. Min häst blev en brun häst med grå prickar, som finns någonstans på bild häri tråden. Så det kommer onekligen bli intressant hur färgen på avkomman blir. Hoppas inte din blir lika misslyckad som min blev :p

Fräsig bläs förresten!

HAHAHA!! du är inte ensam min sim jobbade som barnvakt.... en dag när ALLA! färäldrar skulle komma så svar HON!! naken så där:o

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar