The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Trädgården mot garaget
dsc-0866.jpg
[/URL][/IMG]
Huset
dsc-0865.jpg
[/URL][/IMG]

Fortsättning följer när ja har tid :)

Dixi och min frieser
dsc-0854.jpg
[/URL][/IMG]
Min fjording Nora och sen min lipizaner White Castle i bakgrunden
dsc-0853.jpg
[/URL][/IMG]
Diva
dsc-0852.jpg
[/URL][/IMG]
Dixi
dsc-0849.jpg
[/URL][/IMG]

Fina bilder och skitsnyggt hus! Men varför tar du mobilbilder? :p

Poxz: Alltså allvarligt, det är något fel på dina simmar! :rofl: :D

Hade inte möjlighet till att koppla upp datorn till Internet så fick bli att ja tag kort på datorn och sedan la in från mobilen :). Kanske kan lägga upp några bättre bilder sen när vårat nya modem kommer.

Det är ingen här som har nån (egen) värld att dela med sig av? :angel:

Fler bilder på byggen är också välkomna :D

Jag har en värld som skulle va super till djurliv men av nån anledning så går det inte att få in sen i spelet. Eller dela ut den.. Super tråkigt, men ska försöka göra en ny sen på nya datorn :). Kanske kan dela ut den då om ja blir nöjd.

Har du ingen bild över din värld? :)

Har hittat en värld nu som jag tänkte försöka spela i.. just nu håller jag på "fixar till" staden lite, sätter ut hus och lokaler, mm så att världen blir lite mer som jag vill ha den :) Det är Lucky Palms fast med frodig mark (eller vad de nu kallas med vanlig gräsmatta?)

Nu undrar jag ifall det är någon här som vet vad det är för kod jag ska använda för att kunna bygga om "lägenhetstomter" o "allmänna-tomter" ?
Det går inte bygga om tomterna utanför husen, typ sätta ut fler träd eller asfalt ? Någon som vet hur man gör? :angel:
(Det stod på ett hänglås att man måste använda sig utav en kod för att kunna redigera/bygga om på tomterna)

Sorry för ett rörigt inlägg, men hoppas ni förstår ändå :p

Alltså när jag klickar på en allmän tomt finns det ett hänglås i högra hörnet. klickar man på den så kommer denna text upp: "du måste använda ett fusk för att låsa/låsa upp denna tomt för redigering"
Nu har jag googlat runt men jag kan inte hitta det där jädra fusket/koden :mad:

SÅ, är det någon här som vet hur jag ska göra?

Alltså när jag klickar på en allmän tomt finns det ett hänglås i högra hörnet. klickar man på den så kommer denna text upp: "du måste använda ett fusk för att låsa/låsa upp denna tomt för redigering"

Det har jag aldrig sett. :confused: Men om du är i spelläge och trycker Ctrl+Shift+C och skriver testingcheatsEnabled true och slår enter så ska du kunna Shift-klicka på allmänna tomter och andra bostadstomter och välja "bygg på denna tomt" och "köp på denna tomt".

Aah, det kanske är därför det inte går då :p Jag har nämligen inte gjort någon familj än utan bara fixat o donat i världen :)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar