The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Jag måste bara fråga, hur gjorde du om universitetsvärlden? Gillar husen som finns där och vill testa att spela den världen som standardvärld. Har googlat runt, men hittar ingen guide?

Jag laddade ner en häst från hemsidan som hade lite tjockare man och svans så nu kan jag använda den manen och svansen till de hästarna jag skapar. :)

Alla som har horse size slider hur laddar man ner det??? Har det men det funkar inte att föra över det till simset dom bara vill att jag ska betala för nån virus grej!!! HUR SKA JAG GÖRA??? I needs help!:confused::mad::cry::(

Jag förstår inte riktigt vad som är problemet - att ladda ner eller att få in slidern i spelet?

Och igår slutade det gå att få hästar, simmar till spelet! Varför blir det så för mig??!:confused:

Packar du upp komprimerade filer?

Jag minns inte om storleksslidern är packad eller inte, men eftersom du verkar ladda ner lite antar jag att du har en Mods+Package-mapp?

Nej jag har inte en mods+package-mapp jag behöver bara extrahera filerna och sedan öppna dom. Sedan laddas dom automatiskt ner till simset men igår bara det slutade funka jag kan inte ladda ner någonting nu!

De filer som du bara behöver packa upp och installera är .sims3pack-filer. Om du laddat ner simmar och hästar som kommer i filformatet .sim behöver de placeras i mappen "SavedSims", annars kommer de inte att dyka upp.

När det gäller storleksslidern är det en .package-fil, och den måste läggas i en mapp som man måste skapa manuellt som heter Package. Den ska placeras i en annan mapp man skapar själv som heter Mods.

Det ska se ut såhär:

Dokument/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Package

Eh, under Bibliotek i utforskaren om du har någon vanlig windowsversion gissar jag. Det ska alltså vara under Dokument/Electronic Arts, inte Program/Electronic Arts.

Haha jaha "det" beskrev inte så bra vad du inte visste var du skulle leta. Antingen där man justerar formen på hela hästen, eller under "benjusteringen". Tror mest på det senare.

hej är ny här och har själv sims 3 :)

:banana:
jag tror det är fel på min data.
för bilderna är på fel hol

Hehe, nej det är nog inget fel alls på din dator, du ska se att allt är återställt tills imorgon ;)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar