The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

tack så mycket jag var lite orolig först:bow:
ni kanshe vet att man kan bara ha 5 hästar:(
här kommer frågan finns det en kod så man kan ha fler hästar:confused:
såfall vill jag gärna veta det:bump:

Njae kod och kod men det finns en mod som gör att man kan ha fler, googla på nraas master controller så får du fram rätt :)

Fusk, fusk, fusk och åter fusk ;) och sen sköts inte riktigt alla om varje dag heller då de är uppdelade på flera hushåll :angel:

tack så mycket jag ska se om jag hittar det :)jag ska snart läga upp en bild på mitt nya gård på sims 3
meeeeen den är inte färdig jag har inga ideer kvar =(
och jag vill gärna veta hur era ser ut. och vill gärna ha förslag på färger till hästar=)

Senast ändrad:

Åh vad läckert det är när de tittar i kors, sexigt värre ;) :angel:

Förövrigt vad snygga de var när de tittade i kors, speciellt den sista ;) Har aldrig lagt märke till det, måste se om mina gör så också :p

Alltså... vad har ni för konstiga simmar egentligen? Mina är normala :p

:D

Mina fortsätter se fruktansvärt intelligenta ut hela tiden. :)

simspetsmin_zps590b0dd4.jpg

simspetsmin2_zpsbf1f07df.jpg

simspetsmin3_zpsb5389e63.jpg

Samma här. :D Jag tycker att glida runt och bara observera hur simmarna interagerar med varandra och saker är bland det roligaste i spelet.

1178_10151248297301985_392708877_n.jpg

207799_10151262934281985_198067963_n.jpg

Haha, ja de sätter ju upp midsommarstången på vårfestivalen, och igloon har inte hunnit smälta efter vintern än. Typ som det ser ut att bli i år. :D

Hahahaha! Dina ser rätt korkade ut :p

Hur spelar ni förresten? Ni måste väl vara rätt närgångna era simmar för att lyckas ta sådana här bilder? Snabbspolar ni någonsin?

Hahahaha! Dina ser rätt korkade ut :p

Hur spelar ni förresten? Ni måste väl vara rätt närgångna era simmar för att lyckas ta sådana här bilder? Snabbspolar ni någonsin?

Jag tror de är rätt korkade. :D

Snabbspolar bara på nätterna i stort sett, kör på noll fri vilja och roddar 7 simmar och 2 hästar just nu, så det krävs lite jobb!

Bjuder på tre puckobilder till från dagens spelsession bara för det. :)

simspetsmin4_zpsd33dcaa3.jpg

simspetsmin5_zps4600f22f.jpg

simspetsmin6_zps4f12ec9f.jpg

In med lite (eller massa) bilder på era byggen, har inspirationstorka just nu :( Har inte spelat sims på flera veckor tror jag, buhuu :cry:

Har köpt årstider vet inte hur det gick till men det kostade bara 219 kr! Nu får jag sluta har snart inga pengar kvar

Nu har jag suttit och tittat så jag nästan haft ögonen i kors och mina simmar har i allafall normala ögon när de samtalar vid middagsbordet. Får spana vidare helt enkelt :)

Här kommer dåliga mobil bilder på min älskade gård, men hoppas ni ser nått iaf :)

Överblick

Överblick på lösdriften och galoppbanan

Överblick stallet

Fortsättning följer..

Överblick hundgården och garaget

Överblick huset plan ett

Överblick huset plan två

Fortsättning följer..

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar