The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

SÅ fiin hon blev :)

Jag blir så avundsjuk på alla era fina föl...mina blir så tråkiga tycker jag ;) höhö

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

(Ursäkta bildbomben)
Tänkte dela med mig lite av bilder på tidigare familjer jag har gjort. ;)

Spelade på en kille som sedan blev tagen av utomjordingar och blev gravid. Detta blev hans dotter.
rc0i3b.jpg

En bild på deras hund.
34q378l.jpg

Har också gjort en tjej med bland annat en shettis. Haha, tror hon var lite för stor för den! xD
34e98bc.jpg

Möte med vildhäst.
psvfr.jpg

En annan person jag gjort, fast hon bodde ensam.
uaobc.jpg

En tjej jag gjorde och hennes hund. Har inga bilder på föräldrarna.
55jjvl.jpg
har du laddat ner den lilla hästen
från sidan jag visade??:)

Bläs hit och bläs dit - varför grimaserar det inte eller är vindögt??? ;):D

:rofl: Vänta bara, jag ska försöka få ett kort på hennes huggtänder. ;)

SÅ fiin hon blev :)

Jag blir så avundsjuk på alla era fina föl...mina blir så tråkiga tycker jag ;) höhö

Tack! Jag tycker mina blir tråkiga ibland... Gräset är alltid grönare osv! :)
Det är tur att man kan ändra så man får det som man vill ha det. Vi får se om jag lägger en bläs på denna ändå, jag är så förtjust i bläsar. :D

Vilken liten sockertopp! Håller med om att bläs gör väldigt mycket ;)

millan10: Väldigt fin bild du fått till på de två hästarna som "pussas"!

Jag har avlat till mig fyra hästar sedan sist, varav två sålts.

Ett av mina sto, andra ledets häst, som jag visat tidigare. Har fått två föl.

En av dessa:
Screenshot-164_zpsa049b3a7.jpg

Andra sidan:
Screenshot-175_zps9c793934.jpg

Och andra fölet + andra sidan Såldes för att den såg mer ut som en ardenner i kroppen :p

Har också fått en brunskäck (eller okej, den var femfärgad i en ful kombination när den kom ut så den fick redigeras hårt. Den såldes.

Förövrigt, igår när jag spelade så satt jag irriterade mig över den grå nyansen alla mina hästar har. Jag var helt desperat efter någon annan nyans eller varför inte annan färg! De hästar jag har avlat fram ser i princip likadana ut allihop.

Framifrån på de tre hästar jag avlat och har kvar (minus hästen i mitten som sålts och enhörningen).

Från sidan. Det enda som skiljde de två längst bort var i stort sett bläsen och kroppsbyggnaden. Den närmsta är åtminstone mer svartgrå, men fortfarande typ samma färgkombination som de övriga. Blä. Jag avlade i alla fall på det stoet som står närmst i bild. Och fick detta stofölet:

Screenshot-195_zps1b36dc8c.jpg

TACK min lyckliga stjärna som ger mig en annan färgkombination i rättans tid. Den är förvisso gråish, men jag kan leva med det :p

Vilka läckra hästar!! :love:

*delvis kl*

Min fick vara utan bläs ändå till slut. Men här är de utlovade huggtänderna. Varför har hästarna egentligen huggtänder tro? Någon programmerare som hört talas om vargtänder kanske... :D

simspetsmin16_zps6b6ff1b7.jpg

Ja, och så en bonusbild såklart... På hungrig sim.

simspetsmin15_zps9a83d285.jpg

Jag fortsätter väl spamma tråden med bilder. :D

Mor och dotter på väg in till kvällsmaten.

simspetscouple3_zps776f42a5.jpg

Och ibland får man bara "sådana där" screenshots... Min punkare till tonåring äter en regnbågsfärgad glass på bänken brevid en sovande grannkatt... :D
simspetspunkcat_zps2d3b5e7d.jpg

Var längesen jag laddade ner ''shettisen''. Tror faktiskt att jag laddade ner den från The Sims hemsida. :)

Det finns en mod eller nått som gör att även barn kan rida. Jag har sen men minns inte vart jag fann den. Antagligen från någon av sidorna här i tråden :)

Jag har en Windows xp (pc) och det var längesedan jag laddade ner nått och förut skulle jag ladda ner en "box" men det blev som en package fil så det går inte att få det till spelet. Minns inte hur man gjorde då..... hur ska jag göra?:confused:

Har inte riktigt till tid till att svara just nu men du måste skapa en map som ska heta Mods och i den mappen en map som ska heta package.. sen behöver du ladda ner några filer för att package fiöerba ska fungera..
Som sagt har jag inte tid att visa just nu men finns säkert någon annan här som kan hjälpa dig innan jag hinner tillbaka, OM du inte googlar efter det :) sök på nåt med sims package filer eller nåt :p

KL

Jag har precis skaffat mig min första häst, ett sto som jag lät betäcka. Fölet... ser lite ut som en ko, eller?

frodo.jpg

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar